קהילה - היצירות של חנושית2013
חנושית2013
23
1

מסיבת השבועות 22/05/2015

פרק 1
קמתי בבוקר והייתי עייפה , התארגנתי לבית הספר והלכתי ..
באתי לבית הספר ושם פגשתי את חברותי , נופר ורומי. אמרתי להן ״ שלום ״ והן השיבו ״ היי״ והלכנו לשחק בבית קק״ל (קרן קיימת לישראל). שיחקנו כמו תמיד במשפחה. אני הייתי ילדה בת 4 שקרו לה נויה , נופר הייתה האמא ורומי הייתה נועה. כאשר רצינו להתחיל לשחק אז היה צלצול לחזור לכיתה ורצנו במהירות לכיתה. הרגנתי מהר מהר ציוד מולדת ועברית לפני שהמורה הגיעה ושמתי את הציוד על השולחן.
התיישבתי במקום והוצאתי קלמר וספר קריאה. המורה הגיעה ואמרה ״ יש לי הודעה בשבילכם , איזה חג מתקרב?״ וכולם ענו ״שבועות״ אז המורה אמרה....
פרק 2
......״ יש לנו מסיבת שבועות עוד מעט ואנחנו צריכים להכין ריקוד ״ כולם צעקו ״ יש!״ והמורה אמרה להיות בשקט. אז הלכנו למגרש , בדרך כלל לכל המופעים שקשורים לבית הספר מתכוננים כאן . סידרו אותנו בארבע שורות :צד ימין שורת בנים ושורת בנות וצד שמאל שורת בנים ושורת בנות כמו בצד ימין. אני הייתי בצד שמאל , אחרונה. אני חושבת שלהיות ראשונה או אחרונה בטקס זה ממש כיף כי אותי ואת הראשונה יראו הכי טוב. ליידי הייתה ילדה בשם אור היא הייתה חברה שלי ובגלל שהייתי אחרונה היא הייתה אחת לפני האחרונה. התחלנו את החזרות אבל בסוף הסתבר שזה הריקוד שעשינו בטקס יום ירושלים לא מזמן אז כולנו ידענו את התנועות אבל שינו לנו קצת את הסדר. פתאום הכיתה המקבילה שלנו הייתה בדרך למגרש ואז הבנתי שהם גם עושים איתנו את הטקס אז כמה תלמידות מהכיתה שלי לימדו את תלמידות הכיתה המקבילה את צעדי הריקוד.
פרק 3
בינתיים , שהן לימדו אני , נופר ורומי דיברנו על זה שהכיתה המקבילה נדחפת לנו לכל דבר. אני אמרתי ״ זה לא פייר שהם גם איתנו , אנחנו עושים כמעט כל דבר איתם יוצאים לטיולים , הצגות , יצירות... וזה שאנחנו כיתות מקבילה זה לא אומר שאנחנו חייבים לעשות איתם הכל״. רומי ונופר הסכימו ואז אמרו לנו לגשת לפי הסדר אז בנות הכיתה המקבילה היו בצד ימין ובנות הכיתה דלי היו בצד שמאל. התחלנו את החזרות ופתאום היה צלצול לקראת השיעור השני. נתנו לנו שיעור חופשי אז כולם יצאו לשחק ולדבר ואני , נופר ורומי שיחקנו משפחה . בניתם שיחקנו והעברנו את נזמן אז ששוב היה צלצול
להפסקה אבל במקום להמשיך הלכנו לראות את המשחק שהיה
במגרש, שיחקו שם כדורגל.היה 1-0 לקבוצה שעודדתי ואחר כך 2-0 ואחרי זה 2-1 ואחרי זה 3-1 והיה צלצול אז החריזו על הקבוצה שעודדתי כמנצחת.
פרק 4
אכלנו ארוחת עשר ואחרי זה ביקשו ממנו ללכת למגרש. אני הלכתי ביחד עם רומי ונופר ובינתיים דיברנו על החזרות. כולם הסתדרו לפי השורות אבל אור עקפה אותי ואמרה שזה לתמיד כי קבענו אבל זה לא היה כך לא דיברנו על זה בכלל. היא עקפה אותי כל הריקוד ואמרתי לה שאני צריכה להיות שם ושהיא סתם מקנה בי. אחרי זה היא דיברה עלי בטון גבוה אז אמרתי ״ מה , זה זבוב מדבר?״ והיא ברחה לבכות כמו תמיד... עשינו את החזרה , הסתקלתי אחורה וראיתי שילדות מכיתה ו׳ סביב אור ומנסות לנחם אותה. אני חשבתי לעצמי שהיא סתם רוצה צומי (צומת לב) וממש כעסתי.. עשינו חזרות המון פעמים חזרנו על אותו דבר ואז התחלנו לעבוד על שיר הסיום. עבדנו והכל היה מעולה היינו ממש טובים והינה הוכחה : אפילו ה מ נ ה ל ת התבלבלה בתנועות וזו עוד המנהלת! היה שוב צלצול להפסקה ושוב אני רומי ונופר היינו ביחד אבל הפעם לא שיחקנו משפחה , הפעם דיברנו על המשחק האהוב עלי ועליהן שזה כמובן מיקמק. אני אמרתי ״מיקמק זה עולם וירטואלי אבל למרות זאת אני נהנת ומכירה חברים חדשים וזו עוד דרך ליצור קשר עם חברים במציאות. עברו עשר דקות והיה צלצול להכנס לכיתה.
פרק 5
נכנסתי והתיישבתי במקום ושוב באה המורה אבל הפעם למדנו חשבון.. עשינו חזרה על חזקות ומיד הבנתי שזה נושא קל מאוד אפילו יותר קל מלוח הכפל אבל רק לבינתיים כי בכיתה ו׳ נלמד ממש קשה.. עברו 45 דקות שזה שיעור שלם ואחרי זה למדנו מולדת , נתנו לנו משימה ועשיתי אותה במשך חצי שעה בינתיים ישבתי סתם וחיכיתי לצלצול ופתאום נשמע הצלצול אז לקחתי את התיק שלי והלכתי הביתה.
כאשר נכנסתי הביתה התקשרתי לאמא וסיפרתי לה על היום. בינתיים אכלתי , סידרתי תיק , החלפתי בגדים ושיחקתי במחשב. כעבור שעתיים אמא שלי הגיעה ואמרתי לה שלום ודיברנו על מחר. אכלתי ארוחת ערב , אכלתי מילקי וזה היה טעים מאוד. התקלחתי והלכתי לראות טלוויזיה עד השעה 22:18 סגרתי טלוויזיה ונרדמתי. חלמתי על הריקוד .
פרק 6
הגיע הבוקר אז התלבשתי ושתיתי שוקו. לקחתי את התיק למטה ושמתי נעליים הגיעה השעה 7:15 אז אני , אבא ואחותי הקטנה יצאנו. הלכתי לבית הספר במהירות שם עשיתי חזרות ..... כאשר חזרתי התקשרתי לאמא לספר לה שוב מה היה היום ואז מיד הלכתי להתקלח אבל אחותי הגדולה כבר הייתה שם. חיכיתי עד שהיא תצא ונכנסתי להתקלח.. המים היו קרים טוב עכשיו אני מבינה איך מי שהתקלח אחרי מרגיש. גמרתי להתקלח , הלכתי לחדר ושמתי תחתונים , מכנס שחור וחולצה לבנה. הייתי עם שיער פזור רטוב אז סירקתי אותו ושיחקתי במיקמק עד שהשיער יתייבש. כעבור שעה השיער התייבש אז סירקתי אותו וחיכיתי עד שאמא תבוא. היא באה , ושאלתי אותה עם היא קנתה לי זר פרחים לראש וכן היא קנתה לי אז שמתי אותו על ראשי הלכתי למראה להסתכל והיה יפה מאוד. אחותי הגדולה באה , אני והיא הלכנו לאוטו שלה נסענו אבל היו מלא פקקים ואני חשבתי שנאחר.. אני לא יודעת כמה זמן עבר אבל הגעתי לפני ההתחלה. ניגשתי מהר מהר אל נופר ורומי ואמרתי להן שלום. המופע התחיל, וגיליתי שאנחנו צריכים לעשות את השיר פתיחה ואני אמרתי למחנכת שאני אמורה להיות אחרונה והיא אמרה ״שתיים רבים השלישי לוקח , רומי תיהי אחרונה״. אני ואור בכינו כי המקום הזה היה חשוב לנו ואז הלכתי מאחורי נופר ודיברתי איתה קצת והפסקתי לבכות. המורה באה ושאלה עם אני בסדר ועניתי לה ״כן זה לא חשוב לי יותר״ אז הופענו אחרי המופע הלכנו למתנפחים וחיכינו עד שיהיה הסיום. כמה דקות לפני כל הבנות כולל אני החזקנו את הדגלים ביד והדגל שלי היה ענקי. הלכנו , עשינו שרנו את התקווה ואחרי זה נופר לוחשת לי ״הצלם מצלם , ישלחו את התמונה לעיתון.
-הסוף-
5
119


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה