קהילה - היצירות של דקש55
דקש55
7

בריאנה לאן הלכת? מיקל זה עוד תכסיס... 25/05/2015

פרק 1
איפה בריאנה? מה קורה בעתיד?
זה היה עוד יום חמים וקיצי שטיילתי עם החברות שלי במיקמק. אלה היו נויהמתוקה2 ובריאנה184. ברי (זה שם הקיצור שלה) הציעה שנעשה פיקניק ביער. לפתע הופיע מולנו מישהו שקוראים לו מיקל מהעתיד. ברי נעלמה. מונדו אמר:"או או נראה לי זה מתחיל" "מיקל?" שאלנו. "כן" ענה. נראה לי שהבנתי למה או או חשבתי לעצמי בראש...
הוא לומד איתנו! קצת מפריע לכיתה...
פרק 2
מתחילים את המשימות

"בנות לא תאמינו מה קורה בעתיד לבריאנה..." אמר..."מה מיקל מה?" ענינו. " מישהו בעתיד חוטף את כל הדברים של בריאנה ותופס גם אותה!"
"אוי לי" צעקה נויה ואני. אמרנו:"מה נצטרך לעשות כדי להציל אותה?" "תצטרכו למלא משימות ואני אתן רמזים" אמר. "בסדר קדימה" אמרתי. נויה אמרה:"נקווה
שיהיה בסדר..."

פרק 3
מה זה שקט אבל קטלני?

"הרמז הראשון: שקט אבל קטלני" אמר מיקל ונעלם. אמרתי:"בואי נחשוב... מקום שקט אבל פחות קטלני מהגונגל..."
הקשנו באצבעות ואמרנו:"היער!" רצנו לשם ככל המהר שלנו וכאשר הגענו ראינו אותו יושב שם על המדרגות של חנות הקסמים.

פרק 4
אולי ננחש את הבא...

"הרמז השני:ילדים אוהבים לאכול אז המתוק והטעים מעל לשוקו והקפה" אמר ושוב כמובן נעלם. והתיישבנו... מה מתוק וטעים... מי שותה שוקו ומי שותה קפה... "רגע! מתוק סוכרייה טעים שוקולד שוקו ילדים קפה מבוגרים!" אמרתי נויה אמרה:"המפעל ממתקים!" ורצנו לשם ככל המהר שלנו.

פרק 5
מה? מישהו יודע את הבא?

הגענו למפעל. מיקל ישב על ברבור מרשמלו ששחה באגם שוקולד... אבל אני ונויה לא ראינו אותו. חשבנו שמיקל כנראה מאחר אז רצנו לשחק שם ולאכול שם... לאחר כמה דקות המפעל הועבר לבטן שלי ושל נויה... חח. ראינו את מיקל פתאום..."בנות מהרו זה הרמז הבא והאחרון: אני זורם אני מהיר לפעמים עורכים בי מסיבות וגם שירים הלוואי ויגדלו המגלשות" ונעלם. חשבנו... מגלשה... הקלאב! מתברר שחשבנו אותו דבר אני ונויה אבל מיקל לא שם...

פרק 6
אוי לי מה אני עושה איפה ברי?

רצנו לאי. רצנו לחוף. רצנו בכל מיקמק סיטי. מיקל לא הופיע באף מקום. "אני לא מאמינה איפה ברי?" אמרה נויה. אמרתי:"בואי נלך לפארק המים זה המקום האחרון... אין לנו כבר מקומות" הלכנו לשם...ומה ראינו? את מיקל! "בנות איך לא ניחשתן קודם... עושים שם לפעמים אירועים וגם שרים שם לפעמים, הילדים רוצים שיהיה יותר כיף במגלשות, המיקמקים רוצים למצוא זמן להיות שם, הילדים רוצים שיתארך הזמן של הבילוי!"

פרק 7
מה אתה, או יותר נכון- מי אתה?

"מהרו לקרחת היער ותפגשו אותי שם" אמר מיקל ונעלם. הגענו לקרחת היער הוא גם
וישבנו שם. פתאום שמענו קולות..., חה חה חה, נו תראו מי הגיע אלינו, או יותר נכון-הגיעה חה חה חה אני כזה מצחיק" שמענו את זה פעמים. לפתע הופיע מולנו מישהו עם גלימה...

פרק 8
מהר גלו מיהו... ניחשתם?

הוא צחק וצחק צחוק מרושע. הוא הפסיק.ראינו את ברי. הוא אמר:"רוצים אותה? נחשו מי אני ומה אני עושה. יש לכם שלוש דקות" והלך. ברי נשארה. היא עמדה מולנו. אני ונויה דיברנו. אמרתי:" הקול נשמע לי מוכר... זה מישהו שאנחנו מכירות..."

פרק 9
הוא לידנו...

"מכירות... אולי מונדו?" אמרה נויה."לא אם זה היה מונדו היינו מזהים..." אמרתי. "אולי מישהו מהעתיד מהכיתה שלנו?" שאלה נויה. אמרנו "מיקל!"

פרק 10
אוי מיקל אתה כפול? תגלה זה כבר נגמר!

הוא חזר. הוא צחק. "נו ניחשתם? בריאנה אומרת שאני מבולגן" "מיקל!" אמרנו. הוא הוריד את הגלימה מהראש ואמר:"נו נו אז איך בריאנה?" הסתכלנו על מיקל השני... שאלנו:"מיקל? למה עשית את זה? ואיך אתה כפול?" התקבצנו מולו במעגל. מיקל אמר:" אני מודה. אני לא מוכשר בלעשות שיבוטים..." "שיבוט?!" שאלנו. דממה השתוררה על האזור. "נסיתי אבל לא הצלחתי. באמת שלא רציתי לעשות זאת." כולנו צחקנו ומיקל השיבוט החזיר את הכל לבריאנה ושחרר אותה. והלכנו לביתי אני וברי ונויה.

פרק 11
אח! הכל נגמר...

אחר כך הלכנו לבתים שלנו וישנו. למחרת קמנו ונפגשנו. ונהנו כאילו אין מחר וככה קרה כל יום.

סוף
12
3
178


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/06/2015   14:55 נויהמתוקה2  3
איזה מגניב הסיפור רציתי להגיד תודה רבה שהוספת אותי לשם ^_^
29/05/2015   12:42 נויהמתוקה2  2
תודה רבה
26/05/2015   15:42 הילמיקי  1
איזה מקסים אני אהבתי עשיתי לייק