קהילה - היצירות של מאקית1
מאקית1
2

הרפתקאה בתאילנד 27/05/2015

פרק1: קרן שמש חדרה מבעד לחלוני, וליטפה את פניי ברכות. לאט לאט הסרתי מעליי את השמיכה המשובצת שלי, ויצאתי מהמיטה. צחצחתי שיניים במהירות, הברשתי את שערי הזהוב והארוך קלעתי אותו לצמה ארוכה, והחלפתי בגדים: מהפיג'מה הסגולה שלי לבשתי ג'ינס קצר בצבע כחול קלאסי עם קרעים וגופייה קצרה בצבע טורקיז. התיישבי על המיטה וחשבתי איזה כיף זה החופש הגדול! ואז זה קרה...
פרק2: מאי!! צעקה אמי מהמטבח. כן אמא! עניתי, ואמא אמרה לי: בואי חמודה אני צריכה לספר לך משהו חשוב...
ירדתי במדרגות ולא הבנתי מה כל כך חשוב... התישבתי על הספה הלבנה, ואמא התיישבה לצידי. ואז אמא אמרה: מאי מתוקה שלי את ילדה נפלאה והחלטתי להפתיע אותך בטיול עם חברותייך לארץ המדהימה תאילנד!
צרחתי יששששש! אמא את גדולה! אני כל כך מאושרת! מתי נטוס? ולכמה זמן? המטרתי עליה שאלות בלי סוף והיא רק חייכה בשקט...
פרק3: אמי ענתה (לאחר דקה של חיוך ושתיקה שהריה לי כמו נצח) שנטוס לשבועיים בעוד שבוע בידיוק וכדאי שאתחיל לארוז, היא גם אמרה שאני אטוס עם שלושת חברותיי הטובות ביותר- רוני, יסמין, ועדי. אנו חברות ממש מאז שהיינו בגיל 3 בערך...
פרק4: ישבתי במטוס על יד חברותיי והרגשתי שכלום לא יכול להרוס לי את החופשה המושלמת שלי... פתאום הגיעה מלצרית נחמדה עם עגלת כיבוד והציעה לנו להתכבד. עדי לקחה סוכריות ג'לי צבעוניות יסמין לקחה ברד בטעם אבטיח רוני לקחה מיץ תפוזים ואני, אני לקחתי מים. כעבור הרבה שעות של צחוקים, שירים,שינה,הרהורים הגענו.
פרק5: הטייס אמר ברמקול שנא להדק חגורות בטיחות כי נוחתים. הוא אמר זאת באנגלית אבל בכל זאת אנחנו כבר נערות בוגרות בנות 16 ומבינות אנגלית פרפקט! כעבור חמש דקות נחתנו בתאילנד החמה. בעוד אאנ שוקעת בהרהורים נפתחו מדרגות המטס והמוני תיירים מיהרו לרדת. לקחתי את המזוודה הכתומה הבהירה שלי עם ציורי הפרחים הצהובים וירדתי שלובת ידיים עם חברותיי.
פרק6: בצעד הראשון שירדתי במדרגות המטוס שטפה אותי קרן שמש חמה פי מיליון מקרן השמש שחדרה לחדרי לפני שבוע,יום שבו אמא הודיעה לי שאני טסה...
הגענו למלון ופרקנו חפצים. המלון היה מושלם! ממיטת החלומות עד לבריכת ג'קוזי ענקית וחוף פרטי, מועדון ריקודים, והכל כלול! טיילנו בעיר וכל יום עשינו משהו מדליק אחר, והימים חלפו במהירות... ביום האחרון שלנו הלכנו לחוף של המלון והחלטנו לעשות יחד צלילה עם דולפינים. נכנסנו למים, ושחינו כ7 מטרים מתחת למים! ואז זה קרה: בשונית ראינו כל מיני דגים צבעוניים, ואלמוגים וצדפים יפים, הצלילה יכלה להיות מושלמת אילו לא הייתי מבחינה בתזוזה בתוך האלמוגים... התקרבתי לשונית והסטתי עם ידי את האלמוגים.
ופתאום, ראיתי דולפין קטן, אפור, שרוע על החול, ונשימותיו כבדות...
פרק7: קראתי למדריך... הוא מיד הוציא מכשיר קשר מיוחד למקרי חירום מתחת למים... הוא שלח הודעה החזיר את המכשיר ומיד הוציא מתרמילו משהו שמנשים בע"ח ימיים והנשים את הדולפין.
אחר כך הוא הפך את הדולפין ונראה מזועזע: בבשר הדולפין נראה חתך עמוק מאוד! הוא נשא את הדולפין במין כלוב מיוחד וסימן לנו לעלות למעלה אחריו.
הוא רץ לכיוון המרפאה הוטרינרית התאילנדית ואנחנו בעיקבותיו... מה קרה לו? שאלתי על סף בכי. הוא כנראה נפגע מסירת מנוע שעברה מעליו בדיוק כשעלה לנשום אוויר ענה לי הרופא.
הרופא גם הוסיף שיאלצו לעשות לדולפין הגור הקטן ניתוח תפרים ושנצטרך לצאת לשעה מהחדר.
כעבור שעה שנראתה לי כמו נצח, יצאה אחות מהחדר, וסימנה לנו לבוא אחריה.
צייתנו. באנו אחריה וגילינו את המחזה המרהיב הזה: הדולפין הקטן שחה במרץ במיכל פלסטיק גדול, ובמקום שבו היה החתך, נצמאו כעת חמישה תפרים כחולים וארוכים. הייתי מאושרת, וצוות הרופאים אמר לי באנגלית: חמודה את גיבורה! בזכותך הקטנצ'יק הזה כאן איתנו, את מצאת אותו! ואני הייתי בעננים... (דולפין זאת החיה האהובה עליי מאז ומתמיד!) כעת אני בבית שלי על הספה הלבנה שישבתי בה לפני שלושה שבועות, מספרת למשפחתי את הסיפור המדהים שעבר עליי בתאילנד...
מקווה שנהנתם, מאקית1!
13
5
160


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/11/2015   16:31 ניניו24  5
מושלםםם מהמםם יפה מרגש נפלא מושקע מקסים פשוט מושלםםםםםםםםם אין לי מיליםםם
02/10/2015   16:21 אנה3674  4
נדירר
02/10/2015   16:20 גלי47  3
מהמםםםםם אהבתי ממש!!
10/07/2015   17:14 מאקית1  2
בפרק 3 רשום הריה התכוונתי הרגישה פשוט התפספסה לי אות, ובשם הסיפור אל תתיחסו ל- א היא התווספה לי למילה בטעות...
10/07/2015   17:09 מאקית1  1
תודה לכל מי שעשה לי לייק