קהילה - היצירות של אלכס1המלאך
אלכס1המלאך
5
2

מה מיקיאוולי זוממת 30/05/2015

מיקיאוולי שלנו ראשת העיר במיקמק סיטי כולם חושבים שהיא אוהבת את כולם ומפנקת אבל היא גם חכמה לפני כמה שנים היה ראש העיר ומיקיאוולי עבדה בחנות עם עוזר שלה מונדו מיקיאוולי תמיד רצתה לשלוח את ראש העיר רחוק ממיקמק סיטי עד שהיה לה רעיון נחמד לעשות בחירות מיקיאוולי שיקרה לכל המיקמק שהיא תעשה את כל הטוב שבעולם וכולם חשבו שהיא רצינית וכולם בחרו במיקיאוולי ובסופו של דבר מיקיאוולי נבחרה וראש העיר טס ומיקיאוולי עייפה את מונדו לגור ברחוב מונדו חיפש בית חדש הוא חיפש חיפש לא ראה שום בית עד שהוא היה רעב הוא הלך למיקפה ופתאום הוא נפל לבור ענק והוא ראה שזה היה ביוב. בביוב יש גשר כידי לעבור לצד שני הרבה זבובים ורח מסריח ומונדו כל כך אהב את הבית מונדו הלך למיקאה וקנה ספה שטיח ועוד כמה דברים לבית החדש שלו ומיקיאוולי בזמן הזה יושבת ולא עושה כלום. כל המיקמקים שואלים אותה למה את יושבת ולא עובדת? היא אמרה בסדר. אתם חושבים שאני לא עובדת? אז ההפתעה הראשונה שלי היא....
פרק 2
המתנה היא טורנדו ענק ומפחיד בבית מגורים המיקמקים התחילו לברוח ולצעוק הם לא ידעו מה לעשות ומיקיאוולי לא באמת ידע איך להביא טורנדו אז היא הלכה למעבדה של סאני באמצע הלילה ולקחה לו ספר שיש שמה קסמים שאסור לעשות אותם! מיקיאוולי הלכה לחדר שלה עם הספר וחיפשה את הטורנדו היא ראתה דברים מגניבים כמו: גשם של אש,חושך לתמיד והטורנדו הענק. היא ראתה איך לעשות את הטורנדו וראתה שצריך בשבל זה מכונה מיוחד שרק מונדו יכול לבנות אותה. מיקיאוולי הלכה לחפש את מונדו היא חפשה חפשה ולא ראתה אותו במיקמק סיטי היא שאלה את עצמה איפה היצור הזה יכול להיות?
פרק 3
מיקיאוולי חשבה טוב טוב איפה הוא יכול להיות ונזכרה שהוא ממש אהב לאכול היא הלכה לעולם הממתקים הוא לא היה שמה היא הלכה לקניון קומה 2 והוא לא היה שמה היא הלכה למיקפה ואז היא גם נפלה לביוב וראתה את מונדו ישן על הספה ואוכל זבובים. מיקיאוולי שאלה אותו האם אתה יכול לעזור לי? מונדו אמר לא. מיקיאוולי שאלה למה? מונדו אמר לה את זרקת אותי אז את לא שווה שום כבוד ממני. מיקיאוולי חשבה על זה ואמרה שהוא צודק ובקשה סליחה.
מונדו סלח ושאל במה את צריכה עזרה?
מיקיאוולי אמרה שהיא רוצה לבנות מכונה כידי לעשות טורנדו בבתים של המיקמקים. מונדו אמר מה פתאום זה מסוכן! מיקיאוולי אמרה ''אני לא עושה את זה לרעה'' מונדו האמין לה ועזר מיקיאוולי אמרה לו תודה רבה מונדו אני מאוד שמחה והלכה ובידיוק כשהיא הלכה היא התחילה לצחוק מונדו ישר ראה שזה משהו רעה אז הוא אמר סבבה אני אבנה את זה והתחיל לעבוד
פרק 4 הסופי
מונדו בנה את כל המכונה והתחיל לצחוק והלך להביא את המכונה למיקיאוולי. מיקיאוולי שמחה נתנה לו כסף לקנות אוכל והתחילה ללכת עם המכונה לבתים של המיקמקים. ובדרך כל המיקמקים ראו את המכונה שעושה את הטורנדו כולם התחילו לפחד ולא ידעו מה לעשות ורק מונדו היה רגוע מיקיאוולי הגיע לבתים של המיקמקים והפעילה את המכונה ואז שמעו בום חזק בכל העיר שאלו מה קרה? וראו את מיקיאוולי מלאה בזבל וזבובים של מונדו מיקיאוולי התחילה לצעוק והיא הייתה עצבנית מאוד והלכה לחפש את מונדו היא הלכה לביוב לבדוק אם הוא שם והוא לא היה שמה אז היא הלכה למיקפה וראתה שאין שמה אף אחד וכל העיר הייתה ריקה היא התחילה ללכת לחדר שלה וראתה מיקמק רץ לבנק ומיקיאוולי רצה אחריו. מיקיאוולי נכנסה לבנק וראתה את מונדו וכל המיקמקים צוחקים על מיקיאוולי והשומר של הבנק לקח את מיקיאוולי והכניס אותה לביוב ואמר לה בפעם הבאה תחשבי מה את עושה.
הסוף
5
130


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה