קהילה - היצירות של מיקמילי22
מיקמילי22
68

היומן של אנה, יום ראשון פרק א +ב 31/05/2015

שלום לכול המיקמקים!
פתיח:
אנה היא מיקמקית רגילה, והיא בת 4. אנה לא יכולה להסביר מה היא מרגישה, כי היא קטנה מדי. כעבור כמה שנים היא כתבה את כול מה שקרה לה כשהייתה בת 4, ביומן סודי ופרטי. היא הרשתה לנו להציץ! אז בואו נראה:
יום ראשון.
היי מיקמק, אני אנה. מיקמקית קטנה ורגילה כמו כול המיקמקים. אני כותבת יומן, אז זה מה שקרה לי היום:
קמתי בבוקר, (אמא העירה אותי) ושתיתי חלב חם. התיישבתי מול הטלוויזיה וראיתי פרק אחד של מיקמק. זה היה נורא מצחיק.. כשנגמר הפרק, ציחצחתי שינים והלכתי לבית השימוש. התלבשתי, והכנתי את התיק. אבא נסע איתי לגן, והוריד אותי ואמר לי שלום. אמרתי לו בחזרה שלום, ואז באה מאיה- חברתי הטובה. "שלום מאיה". אמרתי לה בבישנות. מאיה אמרה גם לי שלום. שמענו ברקע קול פעמון. זה קול הפעמון של הגננת, שהודיע לנו להיכנס לגן. כול המיקמקים הקטנים נכנסו לגן והתיישבו במעגל. ישבתי ליד שגית, ומאיה. הגננת דיברה איתנו על אהבה, וכמה טוב לאהוב. היא שאלה כול אחד ואחד מאיתנו, את מי הוא הכי אוהב. היא אמרה שאפשר גם שני אנשים. כשהגיע תורי, אמרתי שאני הכי אוהבת את אבי ואת אמי. מאיה התחילה לכעוס. "למה לא אמרת שאת הכי אוהבת אותי?" היא שאלה בהפסקה. אמרתי לה שאני הכי אוהבת את הורי, לא משנה כמה היא חברותית. מאיה כעסה ואמרה שיכולתי לבחור לדוגמה הורה אחד, ואותה. אמרתי לה שזה לא קשור כי אני אוהבת את הורי והם משפחה שלי. בנוסף אמרתי לה שהיא גם לא אמרה אותי, אז אני לא חייבת. מאיה אמרה לי ברוגז, אז גם אני אמרתי. וכך היינו ברוגז ולא יכולנו להסתדר ביחד. הלכתי לשחק עם לילי ודניאל בארגז החול. מאיה הלכה לשחק עם מורן ורותם ב"פיות". כול היום הייתי עצובה..



ום שני. 
אחרי שסיפרתי לכם שנפרדתי ממאיה, אין לי יותר מה להגיד עליה. הבוקר היה חופש, ואני ואבא נסענו לקנות מיקשייק טעים וקר. נכנסנו למסעדת "מיקשייק", ואת מי פגשנו? את מאיה ואת אמה. אבא ואמא של מאיה שאלו מה נשמע, ומה קורה בבית, ואיך הילדים, ובכלל לא שמו לב לשני ילדותיהם הקטנות. שילבתי ידיים מול מאיה, שרקתי והסתכלתי לתקרה. מאיה הסתכלה לצד השני ושמה ידיים מאחורי הגב. לפתע אבי אמר: "נו בנות, אתן לא מתכוונות לשחק קצת?". זה ממש הכעיס את מאיה. היא צעקה ואמרה: "אני לא רוצה לשחק עם הילדה הזאת! ממש לא!". ממש נפגעתי ודמעה זלגה מעיני. אמה של מאיה ראתה שנפגעתי, ואמרה למאיה: "מאיה, זה ממש לא יפה! מה קרה לכם?? רבתם?? למה את צועקת?! אנה היא בסך הכול מיקמקית חמודה!" אמרתי לאימא של מאיה את כול הסיפור. עכשיו היא ממש התעצבנה. "מאיה! ההורים של אנה הם המשפחה שלה! היא אוהבת אותם יותר מאשר כול אחד! מה נראה לך שבדעתך לעשות אתה 'ברוגז' על זה?!" צעקה. "אימא, אני לא חברה של אנה וזהו זה!" צעקה אליה מאיה בחזרה. אני ואבי שתקנו. אט-אט התקדמנו לכיוון הדלת. יצאנו ונסענו למקום אחר. נסענו לפארק, אבל הייתי נורא צמאה, ובמקום מיקשייק טעים אבא הביא לי מים. אחרי שחזרנו התבלבלתי נורא, ובכלל לא ידעתי מה לעשות. אמרתי לאימא שתשלח לאימא של מאיה הודעה: 
"היי נורית. אנה מאוד מצטערת על מה שגרמה למאיה, ושואלת האם מאיה תוכל להיות חברה שלה בחזרה. 



המשך יבוא..

6
1
178


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
17/06/2015   20:45 אלזה7898  1
מתוקה!