קהילה - היצירות של ניכול1238
ניכול1238
22
5

להוציא אותי מכאן!!! 03/06/2015

פרק 1.
כמו כל יום אני נכנסת לקיוואי ומחכה שמישהו ישגר כגור פורח!
אף אחד לא זז ... נבהלתי חשבתי שאני בצרה, אולי כך היה ואולי לא , פתעום שמתי לב ! אני מרחפת! בכדור פורח! אמרתי לעצמי: רגע עם אני כאן, אז איפה יש אנשים שיורידו אותי? אמרתי לעצמי אני חייבת לצאת מכאן היום יש חתונה ! הרגשתי שאני ממש עומדת ל.... המשך יבוא.
פרק 2.
הרגשתי שאני ממש עומדת ל... לקפוץ!ואפילו נסיתי! ,אבל זה לא ממש עזר לי הרגשתי שאני תקועה! פתעום ראיתי את כל מיקמק-סיטי אמרתי לעצמי זה לא הגיוני! התכלתי לבכות, פתעום מישהו זר נגע בכתפי ואמר:ילדה מדוע את בוכה? הסתכלתי אליו ולא העמנתי למראה עייני, הוא היה.... המשך יבוא.
פרק 3.
הסתכלתי אליו ולא המענתי למראה עייני,הוא היה... הוא היה מיקמק ! נדהמתי ואמרתי נעלמתי לכאן ושאלתי אני חולמת והוא ענה על מה חמודה או שעלי לומר ניכול1238 , מה אמרת? שאלתי, איך אתה יודע את שמי במיקמק והוא אמר את מתכוונת למיקמק-סיטי? אמרתי לו איני יודעת ופרצתי בברכי גדול וחזק עוד יותר הרגשתי סחרחורת קלה הרגשתי שאני צריכה שמישהו יחזיק אותי... ההמשך יבוא.
פרק 4.
הרגשתי סחרחורת קלה הרגשתי שאני צריכה שמישהו יחזיק אותי... שמישהו יחזיק אותי, ושאלתי אותו: היכן אפשר למצוא רופא? הוא אמר במיקמק-סיטי אין רופא , ''הנחה'' חשבתי , שאלתי: אתה בטוח? הוא אמר: לא בידיוק! פתעום ליבי החש סחרחורת ניפעם! שאלתי: היכן? איך? מי? מו? מה? למה? מתי? איפה? והוא אמר או.קיי. חמודה קודם כל את צריכה לנוח שנית כל אני יכול לקחת אותך לחנות הקס... קתעתי אותו ואמרתי: חנות הקסמים זהו זה! בחיוך רחב שאלתי: תוכל בבקשה לקחת אותי לשם הוא אמר... המשך יבוא.
פרק 5. שאלתי: תוכל בבקשה לקחת אותי לשם הוא אמר.... הוא אמר וודאי וניבת את הכדור הפורח לכיוון היער נחתנו בשלווה אמרתי: תודה רבה! כמה אתה רוצה? הוא אמר: מה כמה אני רוצה? אמרתי: כסף כמובן, והוא צחק וגם כל שאר המיקמקים צחקו , הצביעו והסתכלו אלי, פרצתי בבכי ורצתי לחנות הקסמים שם פגשתי את שופי הינשוף אמרתי שופי תוכל לעזור לי? במה? הוא שאל, איני יודעת עם אני חולמת עם זה אמיתי? הוא אמר: ובכן עלמתי ניכול את נימצאת במיקמק-סיטי הרגשתי סחרחורת קלה, והתעלפתי! שופי עף מהר להביא שיקוי שירפא אותי! התעוררתי אחרי שעות רבות על האיזו מיטה מאד מוכרת! מיד נזכרתי אני במיטתי במיקמק ראיתי את שופי ישן אמרתי: שוף מה קרה לי היכן אני? הוא אמר את בביתך! ואמר היו שלום ועף לו! קמתי ומיד עדי78952 חברתי הטובה ביותר נכנסה לביתי וקראה ניכול, ניכוללל צעקתי: אני כאן עדי, אני כאן היא רצה אלי ואמרה סופסוף אמרת שנצא לשופינג היא הסתכלה ואמרה אבל את ניראת במצב שאת בהחלת צריכה להישאר בבית... המשך יבוא.
פרק 6.
את בהחלת צריכה להישאר בבית...בבית כפי שאת ניראת ואמרתי היכן אוכל לצאת ומי הכניס אותי לכאן? היא אמרה: מזאותמרת? את במיקמק-סיטי כמו תמיד, אמרתי טוב תודה רק תוכלי לעזור לי? היא אמרה מיד בכל דבר, בכל דבר. אמרתי או.קיי. אני רק צריכה שתרגלי אחרי מיקיאוולי, יש לי תחושה שהיא זוממת לפרוץ לכל בית ולעביד ולהשטלת על כל מיקמק-סיטי צריך את ראש העיר רק אותו, היא אמרה: וודאי כל עוד גם אני לא ''אמשך'' למחשב, צחקנו והתחבקנו , אמרתי: תודה רבה, היא אמרה: תודה לך שהיזהרת אותי, להתראות אמרנו וכך נפרדנו, למחרת הלכנו לעירייה כדי לחקור פתעום ראינו שעווה שעוב הילדים צעקתי! לקחנו אותו , וחיפסנו כפתור ''החזר'' מצאתי, צעקתי, אמרתי לה: היו שלום עדי ותודה רבה, היא אמרה אתגעגע החזרתי לה: גם אני אליך, וכך נפרדנו לשלום וזהו סופו של הסיפור.
10
3
239


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
10/09/2015   18:32 עדי78952  3
ותודה ששמת אותי בסיפור!
26/08/2015   11:01 עדי78952  2
יפההה
26/08/2015   08:24 תותי5486  1
מגניב בטרוף יצירת מופת