קהילה - היצירות של reva1
reva1
7

הרפתקה 03/06/2015

פרק 1
חזרתי מבית הספר והתחברתי למיקמק, נכנסתי לשרת אבטיח,נכנסתי למיקניון להביע משאלה בבאר המשאלות של מונדו, אבל לא ראיתי את מונדו בחנתי את המזרקה אבל לא ראיתי כלום, חשבתי לעצמי:" אולי מונדו עושה סיבוב קצר במיקניון מהר הלכתי לקומה השניה ולא ראיתי כלום, שאלתי את 5טיקי234:" סליחה, ראית אולי את מונדו?"
טיקי הסתכלה אליי ואמרה:"אהה.. הוא הלך מכאן" שאלתי אותה:" מה זאת אומרת?" טיקי אמרה:" אני לא יודעת משהוא אחז בידו ולקח אותו לקרחת היער"
פרק 2
תודה רבה אמרתי לטיקי חייכתי אליה, ומהר הלכתי לקרחת היער, לא היה שם כלום, הייתה ליידי מיקמקית שישבה על ספסל וקראה עיתון, קראו לה המושלמתתת5 שאלתי: ראית במקרה את מונדו?"
היא אמרה:" אממ...כן נראה לי שהוא הלך לעירייה"
המושלמתתת5 קמה והלכה עוד מיקמקית שקוראים לה ורלולה התערבה ואמרה:" גם אני ראיתי אותו הולך לעיריה, מישהוא אחז בידו"
פרק 3
לפני שהספקתי להגיד לה תודה, היא הלכה, בדרכי לעירייה תהיתי:"למה אף אחד לא עוזר לי? מה אני נראת לא טוב? אולי אני לא מריחה טוב" אולי..." אבל לפני שהספקתי להמשיך את הרהורי ראיתי את מונדו קשור בחבלים, מיהרתי לשחרר אותו והוא אמר:" מישהוא לחד אותי בחבלים, האמת הם היו כמה אנשים" לפני שנתתי לו יד כדי שייקום באה לכיווני מיקגברת הסתכלתי כדי לראות זו הייתה מיקיאוולי התלהבתי שאני רואה את מיקיאוולי ואחריה הגיעו עוד מלא מיקמקים, הם היו הבוחרים שלה בבחירות אמרתי:" יאו מיקיאוולי אני ממש אוהבת אותך וכל הבגדים שלך ו.."
מהר היא אמרה:" או תודה, אבל למה שחררת את מונדו?"
עניתי:" מה זאת אומרת, משהוא קשר אותו בחבלים והביא אותו לכאן,"
פרק 4
מיקיאוולי אמרה: כן זו אני" אמרתי:"מהההה למה?"
היא ענתה:"זה לא פייר! מונדו תמיד מגשים משאלות במזרקה שלו, ומה איתי?" אמרתי לה:"אבל את יכו.."
מהר מיקיאוולי אמרה:" תקחו אותה מפה"
הרגשתי שאני לא יכולה לעמוד בזה לבד הם לקחו אותי אבל לפתע 5טיקי234,המושלמתתת5 ו-ורלולה באו הם שחררו אותי, עמדנו בקצה השני של החדר ואמרתי:" מיקיאוולי, מונדו אולי מגשים משאלות, אבל את נותנת לנו בגדים ומפנקת אותנו!"
פרק 5
מיקיאוולי אמרה:" האמת, את צודקת" היא עזרה לי לקום מהרצפה והתנצלנה, ורלולה המושלמתת5 ו5טיקי234 אמרו:"רוצה להיות חברה שלנו?" אמרתי :" ברור. מונדו חזר לבאר המשאלות ולחש לי:" יש משאלה שאת רוצה לבקש?"
חייכתי ואמרתי:" כן, שכל המיקמקים יהיו בריאים ומאושרים".
5
1
91


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
04/06/2015   16:46 reva1  1
מנהלים אתם יכולים להגיב(:?