קהילה - היצירות של לדונ2012
לדונ2012
5
8

תחרות כתב אורח- הנעליים הקסומות 04/06/2015

פרק 1-
יום אחד, נכנסתי לשחק במיקמק ופתאום ראיתי בכרטיס האישי שלמיקמק שלי יש נעליים צבעוניים ומצוירים עליהם כוכבים. שמתי אותם עליי. לאחר כמה שעות התחשק לי להיכנס שוב למיקמק ואני רואה שהנעליים נעלמו לי!

פרק 2-
חיפשתי את הנעליים בכרטיס האישי ולא מצאתי, למחרת ראיתי את הנעליים שוב! אבל משהו מוזר קרה, אני רואה שכל הבגדים של המיקמק שלי הם כמו הציור שבנעליים.חשבתי לעצמי ואז הבנתי שהנעליים הם בעצם נעליים קסומות!

פרק 3-
ואז שטיילתי ברחבי מיקמק ראיתי שהמיקמקים מתחילים להיעלם!ברור שזה קשור לנעליים, אני חייב למצוא דרך להחזיר את המיקמקים לעולם.

פרק 4-
שניסיתי למצוא דרך ראיתי מיקמק עם בגדי קוסם, הוא אמר לי שהוא מיק-קוסם והוא הביא לי את הנעליים! התייעצתי איתו ואז הוא הבין את הבעייה. הוא ניסה להכין שיקוי מיוחד.

פרק 5-
לאחר שמיק-קוסם סיים להכין את השיקוי הוא אמר לי שבשביל להחזיר את המיקמקים צריך לפזר את השיקוי בעננים, חשבתי לעצמי איך אוכל לפזר את השיקוי בעזרת משהו שיש במיקמק, בכדור הפורח כמובן!

פרק 6-
פיזרתי את השיקוי בעזרת הכדור פורח וראיתי שהמיקמקים חזרו! אחרי זה, הורדתי את הנעליים האלה בחזרה לכרטיס האישי ובשביל שלא יקרה משהו נורא נוסף, לא אלבש אותם יותר.
10
145


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה