קהילה - היצירות של 7517מיכל
7517מיכל
221
17

להציל את אלביס 05/06/2015

פרק1 הפיקניק- יום אחד רציתי לעשות פיקניק טיילתי ברחבי היער והגעתי לפינה קטנה עם עץ ואלביס על העץ רציתי לדבר איתו אך מינימיקים לא יכולים לדבר נשארתי שם ופתאום אלביס נעלם עם האפלה.

פרק2 הפתק- שנייה אחרי שאלביס נעלם הבחנתי בפתק קטן ובו היה כתוב: הצילו! מישהו לקח אותי אני לא יודע מי אבל אתן לכם רמזים למצוא אותי רמז1 אני כל חג משתנה אני קטן ועגול וים גדול קרוב אלי.

פרק3 המקום הקטן- חשבתי וחשבתי ולא ידעתי מה לעשות חיפשתי באי כי יש שם ים גדול חיפשתי חוף של אקסל כי גם יש שם ים חיפשתי בעולם שלי כי אפשר לשנות אותו לכל מיני דברים ואז מרחוק ראיתי את קרחת היער הלכתי לקרחת היער ונזכרתי היא משתנה כל חג היא קטנה ובפינה רואים ים הייתי גאה בעצמי!

פרק4 מקום גדול ומהנה- בדקתי בפתק הבא מה כתוב וראיתי שכתוב שם כל הכבוד שגילית את הרמז הקודם והרמז הבא הוא: אני מקום גדול יש בי משחקים וכיף ליהיות בו.

פרק5 פינת הספורט- חשבתי חשבתי לא מצאתי מה מקום גדול שכיף ליהיות בו? חשבתי לעצמי. ואז פתאום ראיתי מיקמק שהלך עם כדור על הראש הלכתי אחריו וראיתי את פינת הספורט! עם חנות הקבוצות מגרש הכדורגל ומגרש הפינבול למיקמק שעקבתי אחריו קראו מקולוקו שאלתי אותו אם הוא רוצה לעזור לי והוא הסכים!

פרק6 ההמצאות המופלאות- לקחנו ביחד את הפתק בפתק היה כתוב: וואו! אתם ממש ברמז האחרון והרמז הוא: מקום עם חבורה ממש מופלאה! ממציאים הכל בלי שום בעיה! מקולוקו חשב ואמר המעבדה! במעדה החבורה ממציאה משחקי מחשב! אמרתי לו: אתה ממש גאון מקולוקו! הלכנו למעבדה והנה עוד פתק!

פרק7 הממציאן- בפתק היה כתוב כל הכבוד השלמתם את המשימה רק צריך המצאה מופלאה. צריך מנורה מרחפת מעל שתעזור להחזיר את הגוזל! חשבנו חשבנו ולחצנו על סאני פתאום הופיע קול ושמענו: אני סאני אם אתם צריכים עזרה אני תמיד עוזר בכל בעיה! סאני התחיל לבנות לא הבנתי מה הוא עושה וסאני אמר רק תיהיה מרוצה! סאני בנה מסוק מעופף אמרנו לו תודה תודה!

פרק8 המבחן- סאני אמר הכל תקין עכשיו רק צריך ללמוד איך עפים! תעלו הוא אמר לי ולמקולוקו עלינו והוא לימד אותנו בדיוק איך לנווט. הכל היה סבבה לגמרי עד שהוא אמר זהו! תמשיכו במשימה להתראות!

פרק9 מצילים את אלביס- עפנו ביחד במסוק המעופף והגענו לעירייה תהינו למה המסוק לקח אותנו דווקא לשם. נכנסנו לעיריה וראינו את מונדו עוזרה הנאמן של מיקיאוולי! מונדו החזיק את אלביס בשתי ידיו ביקשנו מימנו להחזיר אותו והוא לא הסכים! בלילה היינו מאוד עצובים עד שהלכתי לביתו של מקולוקו נתנתי לא מיק-ליק הערתי אותו ואמרתי לו: בוא נלך לעיריה להציל את אלביס! רעיו טוב הוא אמר! יצאנו בשקט ולקחנו את אלביס.

פרק10 סוף טוף הכל טוב- למחרת אני ומקולוקו הלכנו לאכול בפיקניק וגם חילקנו לאלביס קצת קאפקיפסים אלביס שמח נתן לנו ליקוק ואמרתי למקולוקו: תודה לא הייתי מצליחה בלעדייך! מקולוקו אמר לי: תודה אבל את התחלת את הכל המשכנו לאכול עם אלביס ונהנינו!
15
231


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה