קהילה - היצירות של חנושית2013
חנושית2013
23
1

ליגת האלופות 1 05/06/2015

שלום שמי חנושית2013 והיום אספר לכם על המשחק של ליגת האלופות בין הנמרים לכרישים.

הייתי בשרת קוקוס וראיתי שהשעה 15:35 ונזכרתי שיש משחק ליגת האלופות. הלכתי לארנה , בדקתי מי יהיה בשעה 16:00 וקיוויתי שהכרישים ישחקו מפני שאני בקבוצת הכרישים. אבל לא , הם לא ישחקו. הלכתי לשרת קיווי , נכנסתי לארנה ולא , גם שם לא היה שמו של הכרישים. אותו דבר גם בשרת קקטוס , הלכתי לארנה והיו שם קבוצות אחרות.
אחרי זה נכנסתי לשרת אבטיח וכן , כן הייתה שם את קבוצת הכרישים. נכנסתי למגרש וראיתי שבאתי רבע שעה ( 15 דקות ) מוקדם יותר. היו שם הרבה מאוד מיקמקים שחיכו לתחילת המשחק וגם אני. בינתיים ראיתי שהרוב היו בקבוצת הכרישים אז לא דאגתי. התחלתי בעידודים למשל " מיאו מיאו האב האב הכרישים שווים זהב " וכמו " הנמרים מקום ראשון עם גביע מקרטון הכרישים מקום ראשון עם גביע ששווה הון ". לידי היו שתי ילדות נחמדות מקבוצת הכרישים שגם עודדו את הכרישים וככה הרגשתי שכולם חושבים כמוני.
שאלתי כמה מיקמקים באיזו קבוצה הם ורובם ענו לי הכרישים. שמחתי מאוד שיש עוד חברים שיעזרו. היו עוד חמש דקות לתחילת המשחק ונורא התרגשתי. בינתיים שיחקתי בטלפון שלי ארבע דקות. הרמתי את הראש ושמתי לב שיש עוד דקה אחת לתחילת המשחק . הסתכלתי על השעון חצי דקה ושראיתי שכולם הולכים לספסלים אמרתי בהצלחה . התחלנו לשחק ומיד הבקענו גול ועוד אחד ועוד אחד אחד ואז הנמקים הבקיעו לנו. היה 3:1 לקבוצת הכרישים ואחרי הגול היה מרתון גולים ולא הספקתי לראות את הניקוד. כעבור חצי דקה ראיתי שכתוב את המספר שבע בצד של הנמרים וקיוויתי שיהיה יותר בצד של הכרישים אבל היה גם שבע זה מה שהכריז על תיקו. מיד שנגמר המשחק הלכתי לטבלת המובילים וראיתי שהכרישים מקום שני והאבירים מקום ראשון.

הסוף

סיפור שקרה באמת.
אני מאחלת לכל הקבוצות שעלו לליגה בהצלחה ושימשיכו לשחק גם עם לא יגיעו מקום ראשון .
אני אכתוב עוד ספרים.

בקרוב יצא לאור:
ליגת האלופות 2
3
123


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה