קהילה - היצירות של SOOCY
SOOCY
8

הסוד של מונדו 05/06/2015

הקדמה: רוצים לדעת איך מונדו הפך להיות המפלצת שכולנו מכירים? אם כן אז בואו תקראו את ההשערה שלי.
פרק1 הבריחה הגדולה
יום אחד מונדו הלך לחנות של מיקיאוולי לעוד יום של עזרה אז הוא התחיל בזה שמיקיאוולי זממה תכנית כדי להשתלט על מיקמק סיטי מונדו בטעות שבר אגרטל ומיקיאוולי צרחה עליו איך הפכתה להיות כזה מפלץ ביבים עלוב?
וכשמונדו שמע את זה הוא פשוט פרץ בבכי ורץ לבייתו בביוב היה לו קשה להירגע אז הוא רצה ללכת למקום הכי שקט בעולם אז בלילה בעוד כול אזרחי מיקמק סיטי ישנים הוא ברח מהעיר והגיע לעיירה נטושה.

פרק2 רגשות מהעבר
מונדו הלך לישון בעיירה הנטושה ונזכר באיך שהפך להיות מפלצת הוא דמיין לעצמו מספר לאנשים דברים הוא חלם לספר להם בצורה כל שהיא לדוגמא ככה מכירים צבי המיקנינג'ה אז ככה הפכתי להיות מונדו

פרק3 סיפורו של מונדו
פעם הייתי מיקמק פשוט בשם מוקממונד הייתי עוזר של המדען מיקמונד פרויד הוא ערך נסוי מפלצות הוא נתן לשפן נסיון שיקוי והוא הפך למפלצת אז באמצע הניסוי טיפה קטנה פגעהמבמונדו והוא הפך למפלצת מרוב בושה הוא רץ וגר בביוב.
פרק רביעי הסוף
לבסוף הלך מונדו למיקיאוולי והכריז כי הוא מתפטר מעבודתו אז פשוט פרץ מונדו למבזק מיקחדשות ואמר אם מישהו תוהה איך הפכתי להיות מפלץ אז שיבוא לביוב וזה באמת קרה אלפי מיקמקים באן לביוב אפילו מיקיאוולי התעניינה לדעת מה קרה לו ואז כשכולם הבינו אותו כולם התייחסו אליו בכבוד עד לעצם היום הזה.

הסוף

אני אודה לכול המיקמקים שיעשו לייק לסיפור שלי שלכם
SOOCY
13
1
217


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
06/06/2015   09:22 אודלישלי  1
סיפור מיקצויין :)