קהילה - היצירות של חנושית2013
חנושית2013
23
1

להציל את טריוויית ההפתעות ואת חמודון 06/06/2015

פרק 1:
יום אחד הלכתי לג'ונגל כדי לשחק בטריוויית ההפתעות. נכנסתי לחדר הטריוויה ופתאום טריוויית ההפתעות לא שם ויש שם פתק קטן שכתוב עליו "עם תרצי למצוא את טריוויית ההפתעות , הינה הרמז הראשון שלך : אני יודע עברית אני לומד אנגלית בואו לשפר את הידע באנגלית". חשבתי וחשבתי איפה יכול להיות הרמז הבא ופתאום נזכרתי שיש את האקווריום אז מיד הלכתי לשם ושם היה הרמז הבא. ברמז היה כתוב "איזה נוף יפה ויש גם בלונים אולי אני אביא לזואי בלונים צבעוניים" ומיד ידעתי שהרמז הבא נמצא במרפסת אז מיד רצתי לשם אבל פתאום ראיתי...

פרק 2:
.....צבא מונדואים עצום עומד לפני בשורות ועם אקדחי מסטיק. הם צעקו " קרב! קרב! קרב!" ואמרתי "בשמחה". לקחתי אקדח מסטיקים שהיה על הרצפה, בדקתי עם יש לו מסטיקים בפנים אבל לא היו. אמרתי למונדואים שאני כבר חוזרת והלכתי להביא כדורים מהמשחק בועות. רצתי למעלה והתחלתי לירות, ככה חיסלתי את כל המונדואים אחד אחרי השני ועברתי למרפסת. והינה הרמז שם! צעקתי ומיד לקחתי אותו. ברמז היה כתוב "גלידה, ארטיק, מצופים מיד למים נכנסים". התלבטתי בין פארק המים לבין חוף הים ובחרתי בסוף בפארק המים. הלכתי לשם ופתאום אני רואה כרישים שיוצאים מין המים ושאלתי את עצמי "כרישים בפארק המים?" לא ידעתי מה לעשות הם לקחו את המזרנים והחביאו אבל לפתע פתאום אני רואה מזרן אחד צף על המים.

פרק 3:
אבל המזרן היה רחוק מידי ולא יכולתי להיכנס מפני שאם כריש אחד יבוא אלי הוא יכול לנשוך אותי ולמזלי ראיתי שמשייה על החוף, לקחתי ופירקתי את המקל. לפני שהכרישים האלה שמו לב לקחתי את המקל והבאתי את המזרן אלי. עליתי על המזרן, לקחתי את המקל ועשיתי מהם רפסודה. מהר מאוד עברתי לצד השני אבל לא ראיתי פתק. הייתי נורא נבוכה מפני שכל מה שעשיתי היה לחינם אז מהר הלכתי לחוף הים ולקחתי את הפתק שצף שם. בפתק הקטן היה כתוב "אני איבדתי את הפתק בחוף אני צריך למצוא אותו" והבנתי שאני צריכה למצוא את הפתק שזה בעצם הרמז הבא.

פרק 4:
זה היה קשה מפני שהייתה שם מלא פסולת והרוב היו ניירות. חיפשתי וחיפשתי ותוך כדי ניקיתי את החוף. כעבור כמה דקות ניקיתי הכל חוץ מפתק אחד. לקחתי את הפתק וזה היה הרמז וברמז היה כתוב "אני הולך לצייר גרפיטי על הקירות נא לא להפריע או שתסתבכי בצרות." ניחשתי שהרמז הבא יהיה בחצר האחורית אז הלכתי לשם ומונדו צץ משום מקום וכעס נורא. מונדו שאל "איך הצלחת לעבור הכל?" ועניתי "אני יכולה לעשות הכל אתה לא תעצור אותי." גנבתי מהיד של מונדו את הרמז והיה כתוב עליו "אני צריך לקנות ספה, מיטה וארון לאיפה אני יכול ללכת לקנות?" אמרתי בלחש "מיקאה" והלכתי לשם. כאשר הייתי במיקאה לא ראיתי את הפתק אבל מה שכן ראיתי רדיו של מונדו. לחצתי על הפעל ומשם יצא הקול של מונדו. מונדו אמר "הפתק מוחבא כך שלעולם לא תמצאי אותו!" והוא צחק. אבל מונדו לא החביא חכמה כל כך, הפתק היה מתחת לרדיו.

פרק 5:
הפעם בפתק לא היה כתוב כלום כל הפתק היה לבן אפילו לא אות אחת. ראיתי ליד הרדיו פנס בצבע סגול וחשבתי שזה כמו בסרטים, כשיש פתק לבן לוקחים פנס סגול, מאירים את הפתק וכך כל המילים מופיעות. ניסיתי לעשות וזה הצליח, כנראה מונדו לא כל כך חכם כפי שחשבתי. בפתק היה כתוב "אני אוהב מינימיקים" ואני ניסיתי לחשוב איפה קניתי את חמודון המינימיק שלי ונזכרתי! זה היה בפארק המטאור. הלכתי לפארק המטאור ופתאום ראיתי את חמודון כלוא בתוך כלוב והמפתח לא היה שם. אני אמרתי לחמודון שאני אצליח איכשהו לנצח את מונדו ולהוציא אותו ואז הופיע נייר בצורת מפתח. ניסיתי לפתוח איתו את הכלוב אבל לא , זה לא הצליח. אמרתי לחמודון שאני אחזור אחר כך ומצאתי את הפתק ובפתק היה כתוב "רמז אחרון מקום ראשון במסלול המירוצים כולם נוסעים." אבל שוב מונדו לא היה כל כך חכם מפני שהוא גילה את המקום. הלכתי למסלול המירוצים ולא יכלתי לעבור מפני שהמירוץ התחיל אז לקחתי מכונית מירוץ והשתתפתי במירוץ.

פרק 6:
נסעתי הכי מהר שיכולתי ולא בגלל שרציתי לנצח, אלא בגלל שרציתי לקחת את הרמז הבא. ופתאום אני רואה שהקפתי את כולם והגעתי לקו הסיום. השופט נתן לי את הגביע ובתוכו היה פתק. פתחתי את הפתק וזה היה ממונדו היה כתוב "אני אוהב לשחק" אבל לא היה כתוב באיזה משחק. אני ממש התאמצתי לחשוב ואז עלה לי רעיון בחדר המשחקים יש המון משחקים אולי זה יהיה שם. הלכתי ומצאתי את הפתק היה כתוב שזה הפתק האחרון ושמונדו נכנע. הוא כתב שהמפתח לכלוב של המינימיק בהר ההישגים אז הלכתי לשם והמפתח לא היה שם אבל מה שכן היה שם זה את מונדו. שאלתי את מונדו איפה הטריוויה והמפתח והוא אמר לי שהוא לא יודע בדיוק איפה המפתח אבל הוא יודע איפה הטריוויה. הוא אמר לי שהוא שם אותה בקרקעית הים אז אמרתי תודה והלכתי לסירה. חיכיתי וחיכיתי וראיתי שהסירה טבעה אז לקחתי גלגל הצלה, בגד ים ושנורקל ושחיתי את כל הדרך לקרקעית.

פרק 7:
הגעתי לקרקעית וראיתי שהטריוויה שם. ניסיתי להרים אותה אבל זה לא הצליח לי. היא הייתה יותר מידי כבדה לי. אבל פתאום ראיתי קרס דייגים באה מלמעלה וידעתי שיש בחוץ דייג. שחיתי למעלה ושאלתי את הדייג עם הוא יכול לתת לי את רשת הדייגים שלו והוא אמר לי כן. אמרתי לו תודה וקפצתי למים יחד עם הרשת. לקחתי את הרשת, חפרתי בור מתחת לטריוויה ומהר לפני שהטריוויה שקעה שמתי את רשת הדייגים מתחתיה. הרמתי את הטריוויה והחזרתי לדייג את הרשת. חיכיתי לסירה אבל אז נזכרתי שהיא טבעה. למזלי יצאו עוד סירות חדשות בדיוק היום אז עליתי לסירה שהגיעה יחד עם הטריוויה ושטנו לאי. גררתי את הטריוויה עד החדר שלה.

פרק 8:
שמתי אותה במקום ושיחקתי בה. היו שאלות על העולם של מיקמק. עניתי על כולן נכון וקיבלתי 50 מטבעות וגם את המפתח לכלוב של חמודון. יצאתי מהחדר במהרה ולקחתי מונית שתסיע אותי למטאור. הגענו ושילמתי למונית את הכסף שקיבלתי מהטריוויה. יצאתי ורצתי למטאור. אמרתי שלום לחמודון ושחררתי אותו. חיבקתי אותו חזק חזק וקניתי לו חטיף קטן וחמודון ליקק אותי ביד.
3
115


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה