קהילה - היצירות של שקד7672
שקד7672
10
1

המסע להצלת מפעל הממתקים 06/06/2015

פרק 1: מה קרה לדלת?
כמו בכל יום במיקמק, נכנסתי לחנות הממתקים כדי לקחת קצת ממתקים לזריקה על מיקמקים אחרים... בתור משחק, כמובן.
רק שהיום... קרה משהו מוזר. היום, דלת המפעל לא נפתחה!
לחצתי ולחצתי על הדלת, ובכל זאת, היא לא זזה.

פרק 2: למה זה קורה?!
בדקתי אם המפתח נמצא איתי. כן, הוא נמצא ב"אביזרים". אז למה הדלת לא זזה?
בעוד אני חושבת, ראיתי שהמכונה בכלל לא עובדת! גלגלי השיניים לא הסתובבו, והמכונה לא פלטה יהלומים מדי פעם כמו שהיא בדרך כלל. ופתאום, ראיתי שממתקים כיסו את חור המנעול! מסטיקים דביקים ונחשי גומי מעוכים, כולם מילאו את החלל הריק שבתור חור המנעול. מי היה ממלא את החור כך שאף מיקמק לא יוכל להיכנס? ולמה?

פרק 3: הרמז
פתאום הבחנתי בפיסת קלף שהיתה דבוקה לאחת הסוכריות הענקיות על מקל. וכך היה כתוב בה: "שלום שלום מיקמקים! אני, הזר במסכה, נעלתי את הדלת למפעל הממתקים! ולמה, אתם שואלים? כי נימאס לי שכל המיקמקים זורקים אחד על השני גושים של ממתקים! זה כל כך מגעיל, ודביק! מהיום, לא יהיו לכם יותר ממתקים! ויותר מיזה, יהיה לכם יותר קשה להשיג ממתקים! עכשיו תיסתמכו רק על המשחק! אם אתם רוצים להציל את המפעל הקטן שלכם, עליכם לצאת למסע חיפושים! אבל אם לא תמצאו את כל הרמזים עד הערב, לא תוכלו להציל את המפעל יותר. בשלב הראישון, חפשו את המקום בו הכוח הקודם עדיין משאיר משהו. על החתום, הזר במסכה."

פרק 4: המסע
אוקי, זה מפחיד.
כי לא רק שהזר במסכה הזה מאיים להרוס לנו את הכיף שבמלחמת ממתקים, אני זאת שצריכה להשלים את המסע!
אוקי, להרגע. נשימה עמוקה, ולחשוב. צריך להתמקד. אני צריכה להבין איפה
"המקום בו הכוח הקודם עדיין משאיר משהו". אז.. מה זה כוח?
אולי.. מנהיגות, שילטון. ולמי יש מנהיגות ושילטון במיקמק? אממ... לראש העיר, כמובן! הוא המנהיג שלנו! "הכוח הקודם"... בבינין העיריה יש כל מיני חפצים שלא השתנו, גם כראש העיר הוחלף במיקיאוולי! לבינין העיריה!

פרק 5: שלב 2
ניכנסתי לבינין העיריה, ושם, על הספה, היתה מונחת עוד מגילת קלף. וזה מה שהיה כתוב בה: "מרשים מאוד. אבל זהו היה רק השלב הראישון. בשלב השני, חפשו את המקום בו הישן עובר מדור לדור, ולעולם אינו נעלם. על החתום, הזר במסכה."
אוקי... מה עובר מדור לדור? ממ.. אולי אמונה? במקדשים יש אמונה... אולי זה במקדש המסתורי? מיהרתי לשם, אך חיפשתי בכל המקדש ולא מצאתי. אוקי, אולי זה לא במקדש. מה עוד עובר מדור לדור? רק רגע.. זהו זה! סיפורים! בכל דור אנו מספרים סיפורים מהדורות הקודמים, סיפורים שלעולם אינם נעלמים!
עליתי מהמיקפה לקומת הסיפריה, ושם, בדלפק, היתה פיסת הקלף השלישית.

פרק 6: השלב השלישי והאחרון
כך היה כתוב בה "אתם היגעתם לשלב האחרון במסע. אבל אל תידאגו, השאלה האחרונה תיהיה גם הקשה ביותר. לעולם לא תצילו את המפעל! החידה היא כזו: אתם נימצאים ממש עמוק, לידכם המקום שאבד ושאפשר לגלותו. על החתום: הזר במסכה."
אוקי... הערב קרוב. השמש כבר מתחילה לשקוע. יש לי רק עוד כ-10 דקות עד שהזמן יעבור ואני ללא אוכל להציל את המפעל.
לנשום עמוק, להיתמקד.
אז.. ניפתור את החידה בשלבים.
איפה אפשר להיות במקום עמוק.. אולי בהר ההשיגים? אבל כשהגעתי לא היה שם כלום. אז... אולי בתוך מים? כן! בתוך מים! אולי זה המקום שהספינה מפליגה אליו מהחוף? במעמקי הים? אולי. מקום אבוד... איפה יש מקום אבוד במיקמק? אולי במרתף של ראש העיר? אבל מה הקשר למים? אולי עמוק במרתף? חיפשתי גם שם, אבל לא היה שם כלום. אולי בביוב? גם שם אין כלום. איפה זה יכול להיות?
ואז הבנתי!
זה כן המקום שאליו הספינה מפליגה! זה במעמקי הים! בתוך המים יש ספינה שטבעה, אבל שאפשר להיכנס אליה דרך פתח בקירותיה!
המתנתי להפלגה, אך ראיתי שהספינה תגיע עוד די הרבה זמן. אי אפשר לחכות!
ואז, ניזכרתי שבקניון הצוללת יש מעבר לחדר שמוביל למעמקי הים. עברתי בו, וליד
האלמוגים, מצאתי קלף. וכך היה כתוב שם: "סיימתם את המסע. כעת אתם תגיעו לחנות, ותוכלו להיכנס למיפעל. הממתקים יעלמו. כיוון שכנגד כל הסיכוים אתם סיימתם את המסע בהצלחה, אני חושף כפרס את זהותי. אני לא הזר במסכה. אני.. מונדו!"

פרק 7: הסיום
היתה מערבולת צבעים, והיגעתי בחזרה לחנות. הצלחתי להיכנס. ומאז, מיפעל הממתקים פתוח לכולם!

הסוף
18
2
214


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
27/10/2015   19:00 עליסקל2  2
מתוק
21/10/2015   19:39 שקד7672  1
מקווה שאהבתם(: