קהילה - היצירות של אגמי5587
אגמי5587
10
3

הבריכה שלי השתגעה! 11/06/2015

פרק 1: יום כיפי בבריכה
שקניתי בריכה לאזור בעולם שלי ישר הזמנתי את חבריי,אמרתי להם שיבואו לשחות איתי,לבשתי את הבגד ים הוורוד שלי וחבריי נכנסו לבריכה, התלחנו לשחות בכיף עד ההפסקה ואחריי ההפסקה חזרנו לבריכה,
הייתה תחושה של מיץ....

פרק 2: הבריכה "רקובה"
הבריכה הפכה לירוקה והפחידה את כולן
כולם ברחו ואני ישר החלפתי את המים בבריכה אבל כל טיפה וטיפה במים הייתה ירוקה. זה היה ממש מוזר ומפחיד
ניסיתי להחליף א ת המים והבריכה ההתחילה לעשות גלים ולזרום....
ירד גשם באמצע יולי!!!!

פרק 3:המהפכה הגדולה
ירד גשם והיה קרררר כלכך!!!!!!!
ברקים ורעמים באמצע יולי.....
נכנסתי מהר לביתי,כיביתי את המזגן מהר,שמתי מעיל,כובע צמר,צעיף ואותו דבר למינימיק שלי. באמצע סופה, עוד שנייה טורנדו! רוח איומה ונוראית!
הצלחתי ללכת לחברה הטובה שלי
ונסענו בלימוזינה היפה שלה,אך הוריקן ענק מתוך הברד הקר העיף את הלימוזינה למרחקים...

פרק 4:מוצאים פתרון כבר!
נפלנו יחד והחברה שלי נסחפה אל עבר הים... עמוק עמוק ומשם רוח חזקה סחפה אותה... מצאתי מגילה ארוכה מאוד.. הלכתי ישר לסוף המגילה וראיתי על איזה יהלום ששווה.. איזה עשר אגורות
חיפשתי בכל האי ומצאתי את הפתרון!
טרול שאני רואה אותו נראה כאילו זה אבא של מונדו,היהלום נמצא בפופיק שלו ומזה פחדתי! שמתי כפפות עבות כל כך עד שלא ארגיש בכלל במה אני נוגעת,הוצאתי את היהלום עם לכלוכים ואז גלשתי בים הסוחף ואני רואה את חברתי הטובה מהר שוחה לגלשן ואנחנו גולשות על הגל הגדול.... הוא ממש ענק!!!!!! מפחיד..

פרק 5:הגל והחוף
חברתי הטובה מייד לקחה גלשן והחלה לגלוש,הגל היה עצום כל כך עד שאני והיא עפנו בשמיים,רוח גדולה החזיקה אותנו באמצע השמיים מלא זמן ואני והיא פחדנו, אנחנו רואות את החוף ונוחתות ישר למטה! זה היה מפחיד מאוד, נחתנו ישר בבריכה. גילינו שתינו ברגע ששתינו את הבריכה שזה היה המיץ תפוחים.... הפך את הבריכה לירוקה וטעימה! אחת מהחברות שלי בטעות הכניסה מיץ תפוחים למקור המים ובגלל זה הכל היה ירוק. הבנות האלה פספסו מיץ טעיםם!!!
8
174


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה