קהילה - היצירות של יפהסגולה1
יפהסגולה1
140
55

סיפור לכתב אורח שם הסיפור: כן גבירתי 14/06/2015

פרק א
זה היה עוד יום רגיל במיקמק החבורה ממציאה משחקים מיקיאוולי זוממת מזימות אבל היה דבר אחד שונה מונדו שכב על הספה בחנות שעליו שמיכה ולידו מד חום. מיקיאוולי שמה לב שבזמן שהיא אומרת מונדו הוא לא בא. היא בדקה איפה הוא וראתה אותו שוכב על הספה מיקיאוולי אמרה: מונדו! מה אתה עושה קראתי לך יותר משלוש פעמים ואתה עדיין לא באתה.

פרק ב
מונדו ענה לה: גברתי אני לא מרגיש טוב, כואב לי הראש ולפי המדחום אני חולה ולא יכול לעבוד.
מיקיאוולי אמרה: נו מונדו אתה לא חולה בסך הכל אכלת יותר מידי זבובים ושמת את המד חום בתוך השמיכה שלך כמה דקות עכשיו קום ותביא לי קפה!
אוף... תפסת אותי זה באמת מה שקרה פשוט אין לי כל כך הרבה כוח לעשות את כל המטלות שאת נותנת לי זה מעייף מאוד.

פרק ג
מה אמרת עכשיו? אם אתה לא יכול לעשות את המטלות שאני נותנת לך אז תמצא עבודה אחרת אמרה מיקיאוולי. אז אולי אני באמת יתפטר אמר מונדו. כן,כן,כן מה שתגיד עכשיו לך תנקה את השירותים אמרה מיקיאוולי.

פרק ג
מונדו לך תנקה את השירותים , מונדו לך תעשה לי קפה , מונדו תפעיל את הטלוויזיה דיי נמאס לי אני הולך לכתוב מכתב התפטרות! חשב מונדו בליבו. מונדו התגנב מאחוריי מיקיאוולי ולקח דף עט והתחיל לכתוב:
גברת מיקיאוולי שלום!
אני לא יכול להמשיך כך. את כל הזמן נותנת לי מטלות מונדו תעשה את זה ומונדו תעשה שם ומונדו,מונדו, מונדו
אני מתפטר ברגע שתקבלי את המכתב הזה
בתודה מונדו.

פרק ד
שמונדו סיים לכתוב הוא ישר רץ למיקיאוולי נתן לה את המכתב ואמר: אל תצחקי כי זה אמיתי.
מיקיאוולי קראה את המכתב וצחקה: חה חה חה מונדו מה שאמרתי שתמצא עבודה אחרת לא התכוונתי לזה באמת.
אז אני התייחסתי לזה אחרת והינה אני מתפטר. ביי ביי!!!
באותו רגע שמונדו הלך בכתה מיקיאוולי: לא... מונדו אתה העובד היחידי שהסכים לעבוד כאן עכשיו אני יעשה הכל לבד...

פרק ה
מונדו יצא מהחנות אבל לאחר מספר דקות חשב מונדו על איך הוא ישיג עבודה והאופציה הראשונה שלו הייתה להיות ממציא רק שהממציא הכי קרוב אילו היה סאני. מונדו הלך למעבדה נכנס דרך הקיר (כמו שהוא עושה כל פעם) ושאל בהתנשפות: סאני אתה יכול ללמד אותי להיות ממציא? סאני כמו כל החבורה היה מופתע לדעת למה הוא לא עם מיקיאוולי? או האם זאות מזימה של מיקיאוולי לשלוח אותו לפה? או למה הוא בכלל רוצה להיות ממציא?

פרק ו
סאני ענה לו: אהה... אהה... אני לא בטוח.
מקס קרא לכל החבורה והם התלחששו מקס אמר: סאני אם זאת לא מזימה של מיקיאוולי אז שווה לך ללמד מישהו.
זואי אמרה: זאת על בטוח מזימה לשלוח אותו לפה ושילמד. סאני אמר : אני לא בטוח אולי הוא מחפש עבודה וממציא זה מה שעלה לו בראש. מונדו שאל אם הם סיימו וזואי אמרה לו כן. נו מה ההחלטה שאל מונדו תלמד אותי או לא?
מקס התפרץ ואמר: מונדו תענה לנו בכנות תגיד לנו שזאת לא מזימה של מיקיאוולי? לא, לא אני התפטרתי ואני מחפש עבודה חדשה.

פרק ז
טוב אם כך אמר מקס סאני הבמה כולה שלך. טוב... קשה ללמד להיות ממציא אבל אני יכול לעזר לך למצוא עבודה. יופי טופי אמר מונדו מקס סיפר שבבוקר בזמן שרכב על הסקט בור ראה שלט על המיקפה ובו כתוב : צריך עובדים. מונדו אמר: מושלם בוא נלך לשם עכשיו. החבורה הלכה עד שהגיעה למיקפה סאני מסר למונדו בהצלחה ומונדו נכנס. הוא עשה את האודישן והתקבל אחריי מספר ימים גילה שהעודה הזאות קשה יותר מאשר אצל מיקיאוולי.

פרק ח ואחרון
מונדו חזר לחנות ולמרות שמונדו נשבע לעצמו שלא יגיד יותר גבירתי עשה זאת ואמר: גבירתי אני כאן... אני מצטער עשיתי טעות איומה בזמן שהתפטרתי אבל עכשיו אני מוכן לחזור לעבודה. מיקיאוולי צעקה: אוקי עכשיו תכין לי קפה ותעשה את הרשימה שעל השולחן שכתבתי למקרה שתחזור.
כן גבירתי
5
1
194


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/06/2015   20:12 ענבל1593  1
מדהים ♥ כל הכבוד!