קהילה - היצירות של maya04
maya04
28
10

איפה קריסטל??? 14/06/2015

פרק 1:
היה הייתה פעם מיקמקית קטנה ויתומה בשם מאדי, שכל מה שהיה בבעלותה זאת המינימיקית הקטנה שלה: קריסטל. מאדי הייתה ביישנית מאוד לכן לא היו לה חברים. כשהיא רצתה לאכול היא תמיד לקחה תפוחים, תפוזים ובננות מהעצים, וישנה בבית עץ נתוש על הרצפה. יום אחד כשהתעוררה מאדי היא הבחינה שקריסטל נעלמה.
פרק 2: מאדי חיפשה את קריסטל בכל מקום, בגינות, בפארקים, בסביבות מסעדות שונות, במרכז העיר... כל מקום שרק יכלה, אבל קריסטל לא נמצאה. מאדי כבר הייתה מיואשת, עברו יומיים וקריסטל לא נמצאה מאדי הרגישה בודדה כל - כך כעת היא הייתה בודדה לגמרי. יום למחרת היא הייתה כל - כך מודאגת שהיא עזרה אומץ והחליטה לעשות מעשה.
פרק 3:
מאדי החליטה לגשת לחבורה ולבקש עזרה. החבורה בדיוק שיחקה במשחק חדש שמאדי ניגשה אליהם ומקס בדיוק עמד לנצח, לכן קצת התעצבן כשמאדי נכנסה, מה שגרם לו לא לאהוב אותה במיוחד ממבט ראשוני. זואי ניגשה למאדי שכמעט בכתה שוב, ושאלה אותה מה קרה. זואי ראתה את מאדי המלוכלכת והלא מטופחת והזמינה אותה לשתות משהו. מאדי סיפרה לחבורה על מה שקרה, סאני אמר שבתור התחלה כדאי שהם יתלו מודעות עם מספר הטלפון של החבורה כדי שעם ימצאו את קריסטל יוכלו לדווח להם , אחרי הכל למאדי לא היה טלפון. אחרי כמה שעות סיימו החבורה ומאדי לתלות מודעות בכל העיר. פרק 4:
הם יצאו לחפש גם את קריסטל בעצמם אך לא מצאו אותה. מקס כבר ממש התעצבן מפני שהוא היה עייף מאוד, ידיו היו דביקות מהדבק של המודעות והדבר היחיד שרצה לעשות היה ללכת להתקלח ולישון. מאדי כבר לא ידעה מה לעשות היא הייתה כבר על סף התייאשות. ירד הערב ומאדי היתכוונה לחזור לבית העץ אבל זואי עצרה אותה ואמרה לה :" את יכולה לישון כאן עם את רוצה מאדי, יש ספה פנויה בחדרו של מקס". מקס לא אהב את הרעיון וישר התנגד ובטעות אמר שהוא לא רוצה שמאדי תיתכרב אליו בכלל בקול רם, מאדי שמעה אותו נעלבה ורצה לכיוון המפעל סכינים.
פרק 5:
זואי כעסה מאוד! על מקס ואמרה לו שילך להתנצל אך כשהלך אליה הוא לא ראה אותה. באותו זמן בדיוק העמיסו משלוח סכינים על המשאית ובלי שהפועלים שמו לב נפל להם סכין חד!. מאדי שהייתה קרובה אליהם מאוד! לא ראתה לאן היא רצה בגלל החושך ובטעות החליקה על אבן ונפלה על הסכין החד. הסכין חתך אותה בברך ומאדי בכתה.
סיום:
פתאום משום מקום צצה קריסטל עם עוד שלושה מינימיקים ויחד הם ספגו לה בעזרת חתיכת נייר נקייה שמצאו שעפה באותו זמן בדיוק מאחד הבתים את הדם. ואז מאדי הבינה: קריסטל ברחה כי רצתה להכיר חברים חדשים ולהיפתח קצת לעולם. החבורה מצאה את מאדי, ניגשה אליה, ומקס התנצל מיד ואמר שהוא לא התכוון ושהוא מאוד מצטער, הוא היה עצבני באותו יום. ואז מאדי אמרה את המשפט הבא:"גם עם מתביישים ופוחדים צריך לזכור שתמיד החברים שלך יעזרו לך ויתמכו בך".
הסוף!!!
4
1
201


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/07/2015   15:13 367פופו  1
טוב