קהילה - היצירות של SHIREL107
SHIREL107
33
9

המנהלים! (: היומן שלי 18/06/2015

עולם המנהלים!(:
פרק 1

יום אחד חם ושמח נכנסתי למחשב ושיחקתי במיקמק.
פתאום נשמעים דפיקות וצלצולים עדינות בדלת. אמא שלי אמרה לי לפתוח את הדלת, אז לרגע עזבתי את המחשב באתי לדלת ופתחתי אותה פתאום למראה עייני אני (SHIREL107) רואה אנשים לא מוכרים לי. בגלל שאמא שלי הייתה עסוקה ולא יכולתי להפריע לה (בגלל זה היא אמרה לי לפתוח את הדלת) אז שאלתי את האנשים הלא מוכרים שהיו בדלת "שלום, האם תוכלו להגיד לי מי אתם?" האנשים הלא מוכרים חייכו חיוך קטן על פניהם כאילו אני אמורה לדעת מי הם. היו שם שלושה אנשים: בן ושני
בנות. פתאום הבן שביו הבנות אמיר לי "אנחנו... מנהלי מיקמק! לא זיהית אותנו?!" אני פתחתי פה פעור ופנים שלא מאמינות שהם באמת פה!

פרק 2

כך המשכתי לבהות בהם במשך 5 דקות עד שאסי אמר "היי שיראל את ערה?" הזזתי את הראש מצד אל צד והם עדיין פה.
ואז אמרתי להם אחרי שהבנתי שזה באמת אמיתי ונכון "קודם כל אתם ממש לא דומים בתמונות של המנהלים שלכם (לא כשהם משחקים במיקמק) וגם השאלה הכי שמסקרנת אותי: למה באתם לפה?! הייתי מסדרת את הבית, הבית שלי פשוט בלגן!" ליאת ענתה לי "אל תדאגי לא באנו בשביל להתארח בביתך אלא בשביל לקחת אותך איתנו, אולי קצת נשחק ביחד?...".
עברו שלושה דקות בשביל והחלטתי "אני באה איתכם רק נעשה את זה מהר לפני שאמי תשים לב!" הנהנו השלושה לדברי והדס סמנה לי לבוא אליהם.

פרק 3

נכנסו לאוטו כזה שכולו מציור בדברים שקשורים למיקמק ועשינו צחוקים כשהיינו באוטו ועוד כל מיני דברים.
הגענו ל"מפעל" איך שקוראים לזה ל"מפעל מיקמק" פתאום אני רואה כשאני נכנסת אם המנהלים של מיקמק את הבובות של הסדרה מלא אנשים וציורים של מיקמקים. אסי אמר לי להיכנס לאיזה מקום איתו ואם הדס וליאת. כשנכנסנו פתאום ראיתי איך אנשים מציריים את המיקמקים! וואו וזה בכלל לא נראה כך! אני אסביר מה ראיתי: תנחשו איך יצרו את המשחקים ואת הציורים של המיקמקים ועוד מלא דברים?! במחשב!!! אולי אתם ידעתם אבל אני לא!

פרק 4

מתישהו כבר שלא היה לי מה לעשות החלטתי שאני רוצה לראיין את המנהלים. הושבתי אותם בכיסאות שלהם ואמרתי "מנהלים יקרים רציתי לראיין אתכם לגבי מיקמק כי יש דברים שלא כולם יודעים ואנחנו רוצים לדעת את זה!" ואז שניה ולפני שאמרו מילה אמרתי "אז בואו נתחיל!" קודם כל התחלתי לשאול את הדס שאלות (היא נראתה לי מבין המנהלים בגילם של המיקמק שלהם הכי וותיקה אז שאלתי אותה ראשונה) "אוקיי הדס ידוע לי שהיו לפניכם האם זה נכון? ואם זה נכון, מה היו השמות שלהם?" הדס השיבה בקול עדין "היו מנהלים במיקמק לפנינו אני לא זוכרת את כל השמות אבל אני יודעת חלק מהם... מה שזכור לי זה ענבל, שרית ועוד..." כך שאלתי אחד אחד את המנהלים שלנו ועשיתי עיתון שמדבר על מיקמק.

פרק 5

בינתיים כשאני משחקת ועושה צחוקים אם המנהלים אמא שלי גמרה לעבוד והיא קוראת לי. שקט היה ועוד פעם היא קראה לי ועוד פעם היה שקט מחריד.
כשאמא שלי באה למחשב של הסלון (המחשב המשפחתי) וגלתה שאני לא שם. נבהלה מאוד לגבי הבניין שהזמינה מכבי אש, משטרה ואמבולנס! איזה אמא דאגנית יש לי! חיפשו אותי בכל מקום!

בינתיים אני חוזרת לביתי אם האוטו כשכולם מחפשים אותי. כשהגעתי הביתה נכנסתי למחשב ושחקתי. עברו שעות ואמא שלי חזרה הביתה. כשגלתה שאני במחשב לא הבינה מה קרה! הרי אמא שלי הרי חפשה שם. היא חשבה שאולי היא עבדה מספיק היום והלכה לישון.
אבל אני רק יודעת שבאמת יצאתי לעולם המנהלים.

סוף דבר אני כתבתי את הסיפור הזה אבל הוא לא אמיתי. כתבתי אותו כדי שתבינו לכל אחד מאיתנו יש דמיון מופלג וטוב, ושמה שרצית לעשות אי פעם בחיים שלך תוכל לעשות זה לא אומר שלא. כמו בסיפור שפגשתי את המנהלים (וזה לא אמיתי אני מזכירה) אז לכל אחד יש זכות לעשות את חלומו. להתראות!

סוף
21
7
511


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
28/10/2022   13:23 123איטן  7
וואו!! חח איזה סיפור טוב!! הלוואי שזה היה קורה לי במציאות!
23/09/2022   12:55 פלפל99  6
ואו איזה סיפור יצירתי ומעניין כל כך התרגשתי עכשיו שקראתי אותו! הלוואי עלי חיחי❤
אוהבבבבב :)
21/04/2022   16:16 קירה2021  5
וואו איזה סיפור מקסים,
אהבתי כל כך מושקע,
אשמח שתעקבי אחרי.
29/07/2015   16:32 מישהו סודי  4
כל הכבוד באמת שקרים מדהימים
וטובים הם כמעת עבדו עליי
20/07/2015   16:11 הילי105  3
וואוו איזו השקעה ומוסר השכל יפה
20/06/2015   11:22 במבמיסטי  2
וואו!
איזה סיפור מרתק❤
18/06/2015   20:20 SHIREL107  1
תגיבו אני רוצה לדעת אם יצא לי סיפור יפה וטוב!!!