קהילה - היצירות של מוטי1473
מוטי1473
9
2

מכשף האתרים 03/07/2015

מכשף האתרים
פרק 1 – מכשף האתרים מגיע למיקמק
כמו כל יום הלכתי למחשב, נכנסתי לשחקני והתחלתי לשחק. טיילתי לי ביער ופתאום ראיתי פרצוף של מכשף! שאלתי את המכשף מה הוא רוצה? והוא סיפר לי שהוא ועוד כמה מכשפים נודדים בין אתרים ועושים כל מיני תעלולים כדי שכולם יעזבו את האתר. שאלתי אותו איך אפשר לעצור אותם?
פרק 2 – המשימה
מסתבר שכדי לעצור אותם, צריך לחפש רמזים וליצור מכולם מפה ואז היא תוביל אותנו לשיקוי שצריך לשפוך עליהם. הרמז הראשון הוא כתב חידה: 1 10 בהתחלה לא הבנתי מה זה ואיפה זה אמור להיות?? התקשרתי לחבר שלי ושאלתי אותו, ישר הוא אמר: "מה אתה לא יודע?, למדנו את זה בכיתה – ב , זה גימטריה, הרמז אמור להיות באי." הלכתי לאי וחיפשתי שם, לפתע ראיתי את חבר שלי עומד לידי ומחפש. שנינו חיפשנו ופתאום ראיתי פתק מתחת לאבן וצעקתי לחבר שלי שיבוא. קראנו שנינו את הפתק והיה כתוב בו: מי שאל אותך לבקש המון.
פרק 3 - ראשי התיבות
"מי שאל אותך לבקש המון"... מלמלנו, ופתאום חנתה על החוף אניה של צה"ל. "זהו זה" חברי צעק, "ראשי תיבות, זה ליד באר המשאלות!" הלכנו לבאר המשאלות ופתק צף על המים. הרמנו את הפתק ובפתק היה כתוב: לחץ על האף של מונדו. מיד שנינו לחצנו על אפו של מונדו ופתאום מונדו התעורר לחיים! מונדו אמר:" ענו על שאלה". שנינו יודעים בברור איפה עונים על שאלות, אצל שוף הינשוף! שנינו הלכנו לחנות הקסמים וניגשנו אל שוף הינשוף. השאלה הייתה: מכשף הוא... כתבנו: מכין כישופים, וזה הצליח.
פרק 4 – השיקוי וחומריו
שוף הינשוף נתן לנו את הרמז הבא: תצטרכו לחפש את החומרים של השיקוי בעזרת המפה שאתם צריכים ליצור, בהשלמת המפה יתגלה לעיניכם הרמז הבא. לא ידענו איך ניצור מפה מכמה פתקים שעליהם כתוב רמזים שהיו? הסתכלנו על הפתקים טוב טוב ופתאום גילינו שבקצה כל פתק יש אזור. בפתק הגדול היו שני אזורים: בצד שמאל למטה היה את הג'ונגל ובצד ימין למטה היה את פארק המים. באחד משני הקטנים היה בצד ימין למעלה את האי, ובאחר בצד שמאל למעלה את המעבדה. ישר הבנו שזה הקצוות של מפת העולם של מיקמק, חיברנו את הפתקים ויצאה מהמפה הולוגרמה שבה כתוב את הרמז הבא: אם תלכו מהאי שלושה אזורים לצד שמאל תראו מקום שבו אוכלים שם יהיו החומרים.
פרק 5 – מציאת החומרים והכנת השיקוי
נכנסנו למפה והלכנו שלושה אזורים שמאלה והגענו למערב העיר והלכנו למיקפה. במיקפה היו מלא אנשים אז היה קשה לחפש, חיפשנו הרבה זמן ולא מצאנו אז החלטנו לעשות הפסקה. הלכנו לבר והסתכלנו על המאפים, פתאום ראיתי בין המאפים מבחנה פיצית ולידה אבקה עם פתק. לקחנו את המבחנה ואת האבקה אם הפתק וקראנו את הפתק
פרק 6 – הכנת השיקוי
בפתק היה כתוב: לכו אל חנות הקסמים, שיפכו את האבקה לתוך המבחנה וערבבו עם מים, לאחר מכן חפשו את המכשפים ביער ושיפכו אליהם. שפכנו את האבקה למבחנה וערבבנו עם מים, יצא מן נוזל כחול מבעבע, הכנסנו אותו לכיס.
פרק 7 – המרדף
נכנסנו ליער וחיפשנו אותם, לפתע חברי אמר ששמע משהו מהשיחים. התקרבנו לשיחים ופתאום ראינו את שלושת המכשפים מאחדים את השרביטים ומתכננים לתקוף אותנו שנבוא. אני וחברי לא ידענו מה לעשות? לפתע עלה במוחו רעיון, שהוא יעסיק אותם ואני יבוא מאחורה ואשפוך עליהם את השיקוי. וזה מה שהיה, חברי בא לעבר המכשפים ואמר:" ניראה אתכם תופסים אותי!" ואז הם לקחו את השרביטים המאוחדים וכיוונו עליו, כשהם ירו בו הוא התכופף והם פספסו, בזמן הזה באתי ושפכתי עליהם את השיקוי.
פרק 8 – עולם המיקמק ניצל!
המכשפים נמסו ונמסו עד שנהפכו לשלולית על הרצפה, ואז עולם המיקמק ניצל!
הסוף
16
3
140


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/08/2020   00:53 גימבו1106  3
מדהים
10/07/2015   13:32 מוטי1473  2
תודה רבה!
06/07/2015   16:26 oriabr  1
מדהים רואים שהשקעת