קהילה - היצירות של ירוקימו
ירוקימו
11

המסע ביערות מיקמק 03/07/2015

פרק 1-סיום השידרוגים
ירוקימו אסף שידרוגים. הוא סיים את כל השידרוגים וחגג עם רוחלה99, פשוש58 וכרישפטישון שהם חבריו. הוא חגג ביער. כל אחד ענה על שאלה של שוף הינשוף.
פרק 2-מה זה המקום הזה?
הוא שאל את ארבעתם: "מה זה 'יערות מיקמק'?" כולם ענו: "מבוך מסובך". לפתע ארבעתם נשאבו לתוך מקום מלא בצמחים ועצים. זה בהחלט היה יער אבל לא יער כמו היער של מיקמק. היה שם שביל מפותל. "מה זה המקום הזה?" שאל ירוקימו. "נשאבנו ליער אחר." אמרה רוחלה99.
פרק 3-יערות מיקמק!
"זה לא נראה לכם כמו מבוך?" שאל כרישפטישון, מפוחד. "זה אולי יערות מיקמק." אמר פשוש58. "לא הגענו למבוך הקשה בעולם, פשוש." אמרה רוחלה99. "אולי כן, דווקא." אמר ירוקימו. הם הלכו בשביל.
פרק 4-איפה מונדואיה?
רוחלה99 לקחה איתה מנימיקית ששמה הוא מונדואיה. מונדואיה הלכה הרבה בשביל, בלי לשים לב לאף-אחד. הם עקבו אחרי מונדואיה. הם ראו שלט, והתענינו בו. כשהם הסתכלו, מונדואיה לא הייתה שם!
פרק 5-שני צדדים
"מונדואיה!" קראה רוחלה99. מונדואיה הייתה מינימיקית מונדו. היא אבה זבובים. "איפה את?!" קרא ירוקימו. "נמשיך בלעדיה." אמר כרישפטישון. הם הלכו בשביל וראו שביל שמתפצל לשני צדדים. השלטים לא עזרו כי כל שלט הוביל לצד אחר. פשוש58 ראה זבובים בצד אחד והם הלכו בצד הזה.
פרק 6-אלביס?!
השביל הוביל אותם לעץ ענק. העץ היה נטוע חזק והם לא יכלו לקרות אותו. לפתע הם ראו על העץ את אלביס! אלביס הוא מינימיק חמוד וקטן. אלביס ראה שהם רוצים לעבור. הוא חשב מה לעשות. הוא נעץ את שיניו בעץ והעץ נחצה לשניים. עכשיו החבורה יכלו לעבור.
פרק 7-המונדואים
הם עברו והלכו הרבה. פתאום הם הגיעו לקצה המבוך. הדבר הרע הוא שהמון מונדואים היו שם! הם דחפו את המונדואים אבל עדין המנדואים חסמו את הדרך לפתע מונדו אחד התנפל על רוחלה99.
פרק 8-הנה מונדואיה!
רוחלה99 דחפה את המונדו אבל הוא לא ויתר. פתאום יצאה מאחורי המונדו... מונדואיה! רוחלה99 חבקה את מונדואיה אבל מונדואיה השתחררה מהחיבוק. היא תקפה את רוחלה99! רוחלה99 אמרה: "מונדואיה, זאת אני. הבעלים הותיק שלך. אנא תזכרי אותי." מונדואיה הפסיקה לתקוף.
פרק 9-חוזרים בחזרה
מנדואיה חשבה לרגע ואז התחכחה ברוחלה99. "ידעתי שתביני." אמרה רוחלה99. מונדואיה אפילו עזרה לנצח את המונדואים! בסוף מונדואיה חשפה את שיניה לעבר מונדו. היא נשכה אותו והוא ברח. כשהם המשיכו בשביל הם חזרו להתחלה! הם יצאו מהמבוך והשאלה הבאה של שוף הינשוף הייתה: "האם המסע לימד אותך?"
הסוף
1
1
112


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
12/07/2015   13:16 רוחלה99  1
סיפור יפה, הא?