קהילה - היצירות של מיקמילי22
מיקמילי22
68

סיפור-לעולם מיקמק הנהדר (: 19/07/2015

חבורת מיקמק, אני חושבת שאתם ממש מקסימים ומדהימים וכל יכולים. לכן.. כתבתי לכם סיפור!:
יום אחד, בבוקר בהיר, התעוררה זואי. "איזה יום מושלם!" היא אמרה והתמתחה. אחריה, קם מקס. "זה יום נפלא לרכוב על סקייטבורד!" אמר בשמחה. אחריו, קם סאני. "לפי בחינה פיזיקאית, אני חושב שהיום יהיה יום נהדר." אמר וגיחך. ואחריו, קם ג'ימבו. "אני אמציא לי איזה שיר היום!" קרא. החבורה פיהקה פיהוק גדול, וקראה במקהלה: "היום יהיה יום נפלא!" ואז, כל אחד הלך לדרכו. מקס הזמין אוטובוס שייקח אותו לפארק הסקייטבורד הגדול במיקמק סיטי, שם יוכל לגלוש בכיף. זואי הלכה לטיול ביער, שם קטפה פרחים ונהנתה להסתכל על עצים. ג'ימבו הלך להופעה חשובה מאוד של מוקי, הזמר האהוב עליו. וכפי שכבר תוכלו לנחש, סאני נשאר במעבדה כדי לבדוק מבחנה שנשלחה אליו מחוץ לארץ. כל אחד התעניין בעיסוקיו, ובקצה השני של העיר? העיריה. "מונדו, תמשיך לקרצף את התמונה! אני רוצה שכל העולם ידע שמיקיאוולי שולטת בעיר, ונתחיל עם התמונה הזאת" קריאות מיקיאוולי הדהדו לכל עבר. "כן, גברתי" אמר מונדו עייף ותשוש מהעבודה. אתם בטח בטוח שואלים מה אם האחרים, אז ככה:
אלקסיס הלכה למניקור-פדיקור ותספורת אצל מולי, מעצב השער והציפורנים המפורסם. אקסל הלך לגלוש בים, ושמע את הרוח הגדולה.. קיפ הלך לצוד, ודיבר עם החיות. בקיצור, לכולם היה כיף. (חוץ ממונדו)... מונדו התקשר למקרצף מיוחד, ואז גם לו היה כיף. אז איך אומרים? "על הכיפאק!" חח..
גלינג גלונג. מה זה? יתכן שאני שומעת צלצול בדלת? גלינג גלונג. כן, כנראה שכן. פתחתי את הדלת, ואתם לא מאמינים מי זה היה.. משלוח פיצה!!! ישר תפסתי משולש פיצה ורצתי לראות טלוויזיה. שתיתי מיץ והתפנקתי. מה לעשות? אלו החיים..
(:
8
145


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה