קהילה - היצירות של מיקמילי22
מיקמילי22
68

החיים על פי מילי 21/07/2015

פרק 1-האם אני מדמיינת?
קמתי בבוקר, חופש גדול! (טוב, זה לא כל כך חופש גדול בגלל שעדיין יש קייטנה) אבל, זה עדיין חופש. ארגנתי את התיק והסנדוויץ', ועליתי על האוטובוס. נכנסתי לקייטנה, ומה גיליתי? יום כיף! עשיתי מה שרציתי, ואיך שרציתי. אחר כך חזרתי הביתה "ראשונה במחשב!" התפרצתי. "אני כבר ממילא באטבלט" אמר אחי הקטן והוציא לי לשון. הוצאתי לו בחזרה. נכנסתי למיקמק. התחל משחק, שם, סיסמה, ו.. מה זה?! האם אני מדמיינת?!
פרק 2- כל עולם מיקמק הוא אני!
נכנסתי לעיר, ולא האמנתי למראה עיני: הכל שם אני! הכל שם מיקמילי22! רצפה, אני. בניינים, אני. עיריה, אני. מיקניון, אני. "זה בטח טעות".. מילמלתי לעצמי. "אולי ליאת או הדס מתלבשות ככה.." אבל טעיתי. הם לא התלבשו ככה. נכנסתי לאי, וגם שם הכל אני! שפשפתי את עיני שוב ושוב כדי לוודא שזה לא חלום. או שזה אולי כן?
פרק 3-מתחילה לחיות במחשב.
לא ידעתי מה לעשות.. אם אראה לאמי היא תחשוב שעשיתי משהו במחשב, ואם לאחי הוא סתם יצחק.. הלכתי לבריכה (שהיא גם אני) להירגע. ישבתי על הכיסא, ונשמתי. חשבתי שאם מילי תירדם אז נתעורר ונגלה שהעולם הוא כמו שהוא. אבל פתאום.. בריכת המילי התחילה לדבר!!! היא אמרה לי משהו דומה לזה:
"שלום לך. אנחנו ראינו שאת ילדה חברותית ונחמדה שאפשר לסמוך עליה, ולכן אנחנו רוצים לעשות לך משהו נחמד.. הם זהרו בצבע ורוד בוהק, ונכנסתי לתוך המחשב..
פרק 4- אני במחשב?
נפלתי על הרצפה. מה זה? למה המיקפה פה מולי? גם הבנק, עולם הממתקים! גם מרכז ההחלפות! האם זה נכון? האם אני במחשב?
המשך יבוא....
12
1
187


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/07/2015   18:46 פתיתונת  1
מהמם מילוש!