קהילה - היצירות של נינוש032
נינוש032
23

חברות מעל לכל (לכתב אורח) 21/07/2015

פרק ראשון- יום קיצי ורגיל

זה היה יום קיצי, הלכתי לחנות המילקשייק עם חברתי גל אני הזמנתי מילקשייק בננה וגל הזמינה מילקשייק אוכמניות, פתאום הטלפון שלי צלצל,זו הייתה סבתי,היא קראה לי לבוא לביתה דחוף,מרוב שנבהלתי הפלתי את המילקשייק שלי,ורצתי במהירות לביתה.

פרק שני-התכשיט

הגעתי לביתה של סבתי במהירות, היא פתחה לי את הדלת והכל נראה בסדר, אמרתי לה"הבהלת אותי חשבתי קרה משהו" "מה כבר יכול לקרות?" היא אמרה,"קראתי לך כי אני רוצה להביא לך משהו מיוחד,תכשיט שעובר אצלינו בדורי דורות" "בשבילי?",אמרתי,היא הוציאה שרשרת זהב דקה ועדינה עם יהלומים קטנים. היא נתנה לי אותה ואמרה-"סבתי נתנה אותו לאמא שלי,ואמא שלי נתנה אותו לי ועכשיו אני נותנת אותו לך,רק תבטיחי לי שתשמרי עליו היטב!" "מבטיחה" אמרתי.

פרק שלישי-השרשרת אבדה!

בדרכי הביתה ראיתי את גלי ונזכרתי שלא אמרתי לה למה רצתי במהירות מחנות המילקשייקים גם בלי לומר שלום. ניגשתי אליה ואמרתי לה"אני מצטערת שלא אמרתי לך שלום כשרצתי מהחנות,סבתי קראה לי כדי לתת לי משהו מיוחד!"הוצאתי את התשרשרת והראיתי לה,היא אמרה-"זה בסדר,השרשרת מאוד יפה!הייתי רוצה שתיהיה לי שרשרת כזו,תתחדשי!"-"תודה" אמרתי והלכתי הביתה.-פתחתי את הדלת ונכנסתי לחדר, פתחתי את תא התיק כדי להוציא את השרשרת ולא ראיתי אותה!חיפשתי בכל התיק ולא מצאתי!!.

פרק רביעי- זאת גלי!

בכיתי וכעסתי על עצמי באותו הזמן,איך זה יכול ליהיות שכבר כשקיבלתי אותו אני מאבדת אותו! חשבתי וחשבתי איפה הוא יכול ליהיות ואמרתי לעצמי-"יכול ליהיות שגלי לקחה לי אותו!כעסתי מאוד ורצתי לביתה, אמה פתחה לי את הדלת ואמרה שגלי בבית,נכנסתי לחדר שלה אדומה מכעס ואמרתי"איפה התכשיט שלי!!" גלי התחילה לצחוק ואמרה"כן ממש.."כי חשבה שאני מתבדחת אמרתי-"אני לא צוחקת את לקחת לי את התכשיט! אף אחד לא ידע עליו רק את! וזה גם הגיוני כי אמרת שממש היית רוצה כזה!,עכשיו תחזירי לי אותו!" "אני לא יודעת על מה את מדברת"מילמלה בפחד,"עד שאני מקבלת תכשיט את גם לוקחת לי אותו!!"אמרתי.היא התחילה לבכות ואמרה" אולי אמרתי שהתכשיט יפה ושגם אני הייתי רוצה כזה אבל בחיים לא הייתי לוקחת אותו ללא רשות".יצאתי מחדרה במהירות ורצתי לביתי.

פרק חמישי- טעיתי,אני מצטערת

הגעתי לביתי ונכנסתי לחדר חשבתי וחשבתי ולא ידעתי מה לעשות אמרתי לעצמי-"רגע,לא יכול ליהיות שגלי הייתה לוקחת לי!מה שהיא אמרה נכון אולי היא אהבה אותו אבל היא בחיים לא הייתה לוקחת לי אותו"יצאתי לטייל בחוץ כדי לארגן מחשבות וראיתי את גלי יושבת על ספסל ובוכה,הלכתי אליה ואמרתי לה-"טעיתי,אני מצטערת, את צודקת בחיים לא היית לוקחת לי את התכשיט או בכלל משהו אחר ללא רשות" היא שתקה.הבנתי שהיא לא תענה.היא כנראה עדיין כועסת,אבל יש לה על מה.

פרק שישי-אז מי באמת לקח את התכשיט?

חזרתי הביתה ושוב חשבתי-"אז מי באמת לקח את התכשיט??,לא ידעתי למי לספר ופחדתי לספר לסבתי כי היא אמרה לי לשמור עליו היטב.נזכרתי שבדרכי הביתה ראיתי יצור סגול עם אף אדום הולך אחריי בין הבניינים! ושהשארתי את התא שבו שמתי את התכשיט פתוח!אז כנראה הוא לקח לי אותו!הלכתי לביתה של גלי ואמרתי לה שאני מאוד מצטערת ושזה לא הזמן לוויכוחים, אבל היא חייבת לעזור לי לקחת מיצור סגול עם אף אדום את התכשיט ושאני בטוחה שזה הוא! היא אמרה "אני סולחת לך, אני בטוחה שזה מונדו!" אה נכון!-אמרתי."הוא גר בביוב שבמערב העיר נלך לשם"גלי אמרה.הסכמתי ויצאנו לדרך.

פרק שביעי- פשטידת זבובים

הגענו לביוב.ראינו את מונדו אוחז בתכשיט שלי!
אמרתי לו-תחזיר אליי מהר את התכשיט שלי!,אני לא יכול!!הוא אמר,בטח שכן תביא!אמרה גלי,
אסור לי!מיקיאוולי ביקשה ממני לקחת לכן אותו תמורת פשטידת זבובים!אני בינתיים שומר לה על התכשיט כשהיא ישנה! אמר מונדו.אמרתי לו-"מה תרצה תמורת התכשיט?!" פשטידת זבובים! הוא אמר. מאיפה נביא לך פשטידת זבובים? אמרה גלי.טוב תביאו רק זבובים את הפשטידה אני אעשה.

פרק שמיני-התפיסה

יצאנו לחיפוש אחר זבובים.מצאנו עשרים! כי בכל זה הביוב נמצא ליד פחי האשפה.. חזרנו אליו עם
עשרים הזבובים והוא נתן לנו במהרה את התכשיט כדי שמיקיאוולי לא תראה..

פרק תשיעי (ואחרון)-חברות מעל לכל

"תודה" אמרתי לגלי. "אין על מה,זה מה שכל חברה הייתה עושה"אמרה גלי. "חברה אחרת לא הייתה עוזרת למרות שהאשימו אותה כמוני...שוב,אני מאוד מצטערת.לחשוב שבגלל תכשיט לא היינו חברות"."לא נורא"אמרה גלי.
אבל מעכשיו תבטיחי לי שתמיד נזכור-
♡שחברות היא מעל לכל♡.

מקווה שאהבתם! תמיד תזכרו,אל תאשימו לפני שאתם בודקים! וזכרו-חברות היא מעל לכל! לא שווה להפסיד חבר בשביל חפץ.
בבקשה תגיבו ותפרגנו במיקלייק!
25
6
134


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/11/2015   14:01 חמודה54  6
וואו כמו סופרת!
27/10/2015   15:03 אתי2005  5
סיפור מרגש ומרתק כל הכבוד!
11/10/2015   14:53 לילה43  4
צודקת באמת חברות מעל לכל! שם משכנע וסיפור מרגש!
15/09/2015   11:25 88sweet  3
איזה סיפור יפה
22/08/2015   23:25 הילה1714  2
ווואוווו
12/08/2015   13:58 xdאיירxd  1
וואו... מדהים אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך... כל כך מדויקת ומצחיקה... רואים שאת משקיעה זמן בסיפורים שאת כותבת!! כל הכבוד!