קהילה - היצירות של SOOCY
SOOCY
8

הצלת העולם ספור לכתב אורח 22/07/2015

פרק 1
יום אחד טיילתי במיקמק הלכתי לעירייה ורציתי להיכנס למרתף של ראש העיר אבל הדלת לא נפתחה ניסיתי לפרוץ אותה בכוח ופתאום אני רואה משהו שקשה לדמיין!

פרק 2
יום לפני כן...
קמתי לי לעוד יום של חופשה התחלתי לשחק במיקמק אבל לא הכול היה כרגיל לא היה בעולם אף אחד כול האזורים בכול השרתיםולא היה אף מיקמק אפילו המשימות והמשמשחקים נעלמו ואז הסתכלתי למעלה ואני רואה ים של מיקמקים מתנפלים עלי.
פרק 3
רצתי הביתה כי ידעתי שככה הם לא יגיעו אליי אז יצאתי מהעולם וחשבתי לנסות להיכנס מחר למחרת ניסיתי להיכנס ואז רצתי למרתף לראש העיר הדלת לא נפתחה וניסיתי לפרוץ ופתאום אני מוצאת את עצמי בתוך בור רואה את הדבר הכי מוזר שיכולתי לדמיין.

פרק 4
אני רואה מולי תא ומתוכו אני רואה שפם גדול ושאלתי ראש העיר זה אתה ושמעתי מישהו אומר מה מה קרה מי קרא לי אהה אני למה אתה כלוא פה מיקיאוולי מנצלת את עמדת השליטה שלה כדי לכלוא אותי פה אמר ראש העיר ואז שאלתי מה זאת המכונה הזאת זאת שבשבת הפנוט ממתי זה פה אני מלפני שבועיים הייתי בחרמוןוחזרתי אתמול אז לפני שבוע התקבלה הודעה במה חדש ממיקיאוולי בחמש בערב נא לבוא למרתף שלי בשרת קיווי שבו אנחנו נמצאים אפילו החבורה שעדיין חושדים בהתנהגות של מיקיאוולי באה וכשכול המיקמקים בעולם באו הם נפלו לפה מיקיאוולי הסבירה להם שזאת שבשבת הפנוט רק אני לא הגעתי היא אמרה שמי שבוהה בא כשהיא מסתובבת זוכה במנוי אבל היא שיקרה הם בהו בשבשבת מונדו סובב אותהוכולם בהו ובהו כמו זומבים כששמעתי על זה ניסיתי לעצור את מיקיאוולי אבל היה מאוחר מידי מיקיאוולי אמרה להם

פרק 5
"מעכשיו אין לכם רצונות משלכם המיקמקית היחידה שעולה לכם בראש היא מיקיאוולי היחידה שאתם מצייתים לה היא מקיאוולי אין יותר מיקמק סיטי יש רק מיקיאוולי סיטי אין מנהלים רק מיקיאוולי השליטה אין ראש העיר ישמ ראש העיר מיקיאוולי אתם מהופנטים ואתם תצייתו רק לי אך ורק לי!פקודתי הראשונה היא שתכלאו את ראש העיר ותהפנטו אותו מתי שישמע מיקמק אומר את המילה מיקיאוולי הוא יהופנט ויהיה נתון לשליטתי ואםישמע מילה אותה לא אמרו לא מעולם יחזור לעצמו".

פרק 6
צבא המיקמקים של מיקיאוולי שמע את הפקודות וענה "אנחנו מהופנטים אנחנו בשליטתך אין לנו רצון משלנו אנחנו נמלא את פקודתך הגברת מיקיאוולי".
הנה ראש העיר אמרה מיקיאוולי תפסו אותו ולפני שתהפנטו אותו מונדו תסובב את השבשבת ותבהה בה מעכשיו אין לך רצון משלך אתה תמלא כול פקודה שלי ותהיה משרתי פקודתי הראשונה היא שתהפנט אם הצבא את ראש העיר".

פרק 7
"כן גברת מיקיאוולי".
עכשיו בכול פעם שאני אשמע את המילה הזאת אני אהיה עבד אמר ראש העיר
אתה מתכוון למילה מיקיאוולי שאלתי אופסס חייב לשרת את הגברת מיקיאוולי חייב לשרת את הגברת מיקיאוולי גמגם ראש העיר אוי לא! מהר לבית שלי.

פרק 8
זהו העולם בסכנה ואני היחידה שנשארתי
רגע יש לי ציוד מהפיינטבול ומגנים אם אני אהרוס בעזרת מים היא תתקלקל וכול עוד היא מסתובבת המיקמקים מהופנטים
זהו הכנתי תדברים וחזרתי לבור
ככה אני אפסיק את שליטתה של מיקיאוולי ולא אהופנט בזכות המגן יצאתי לדרך אבל קרה דבר נורא אלפי מיקמקים מהופנטים תפסו אותי חשבת שתנצחי אותי שאלה מיקיאוולי חה חה חה

פרק 9
הביאו אלי את השבשבת מיקיאוולי סובבה אותה ואמרה אין לך רצון משלך התעקשתי לא להביט בשבשבת אבל אז הצלחתי להגיע לרובה הפיינטבול והתזתי על השבשבת כול המיקמקים ומונדו התעוררו מההיפנוזה וחשבתי על המילה לראש העיר אמרתי לו אתה ראש העיר הכי מרושע בעולם וזה היה נכון ראש העיר הכניס את מיקיאוולי לכלא כשהדיחו אותה מתפקידה ושמחתי כי בזכותי העולם ניצל
יש
הסוף
5
1
113


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
12/08/2015   17:51 SOOCY  1
שלום לכול המיקמקים אני רוצה לספר שבקרוב אני כותבת המשך לסיפור אני מקווה שתאהבו