קהילה - היצירות של שי5018
שי5018
26
7

המינימיקית המאומצת לכבוד כתב אורח 24/07/2015

פרק 1 - בשעה 6:30 בבוקר לא שמעתי את צלצול השעון שמעיר אותי מדי בוקר אלא שמעתי ציוצי ציפורים . פקחתי את עיני וראיתי שק שינה ונזכרתי שאני נמצאת במחנה הצופים של מיקמק סיטי.
פרק 2 - יצאתי מהאוהל שבו ישנתי ( לאחר שמרחתי קרם על כל עקיצות היתושים ) ואז ראיתי מיקמקים מבוהלים , עצים נשרפים , מכבי אש והרבה עשן , פירוש הדבר - שרפה !
פרק 3 - לקחתי את התיק שלי ומיהרתי לעלות על האוטובוס שחוזר למיקמק סיטי ואז ראיתי מינימיקית קטנה ששכבה על הדשא חסרת הכרה! לקחתי אותה ונסעתי לוטרימיק ( וטרינר של מינימיקים)
פרק 4 - לאחר הטיפול אצל הוטרימיק הודיעו שהמינימיקית בריאה ושהבעלים שלה באים לקחת אותה . תהיתי מי הבעל שלה וחשבתי - אולי אין לה בעל ?
פרק 5- הודעתי לווטרימיק שאני אקח את המינימקית הביתה ונסעתי איתה באוטובוס חזרה הביתה , וחשבתי לעצמי בין כל רעשי המכוניות האם כדאי להכין פוסטר עם תמונה שלה וטלפון, והחלטתי שאני אכין . הנהג הסתובב אחורה ואז ..
פרק 6 - ואז ראיתי שהנהג היה .. מונדו! מונדו נוהג ? ממתי?
צבטתי את עצמי כדי לוודא שאני לא חולמת אבל זה היה אמיתי! מונדו הוריד אותי בתחנה ונעלם תוך כדי צחקוקים.. הרגשתי משהו זדוני באוויר! אבל מה?
פרק 7 - המינימיקית נרדמה ואני שמעתי פתאום דפיקה בדלת - ובדלת עמדה אלקסיס ! אלקסיס סיפרה לי את הסיפור-
היא מיהרה לברוח שהתרחשה השרפה ושכחה את פנסי במחנה , היא לא ידעה מה לעשות ומינתה את מונדו למרגל שהתחזה לנהג אוטובוס ( הוא ידע לנהוג ) ומונדו ראה את פנסי ! הוא עקב אחריי המיקמקית שלקחה אותה ( אני ) וביקש מאלקסיס לבוא ..
נתתי לאלקסיס את המינימיקית וחזרתי לעיסוקי ..
6
1
108


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/07/2015   14:43 אופנה50  1
מהמם!