קהילה - היצירות של פתיתונת
פתיתונת
110
1

הלק המכושף של זואי לכתב אורח 27/07/2015

פרק 1- החנות המסתורית
זואי הלכה במיקניון, לאחר סיבוב פתאום ראתה חנות שמעולם לא ראתה קודם! היא נכנסה. זו היתה חנות לקים. ללק אחד ורוד היא שמה לב יותר מכולם, הוא היה המרהיב מכולם, לא היו דומים לו, אפילו במעט. היא גילתה שאפילו המוכרת לא ידעה מקיומו. קנתה אותו, ועוד כל מיני צבעים שאהבה, וחזרה הביתה.
פרק 2 - בואו ננסה...
היא מיד התחילה לצייר על אצבעותיה. היא ציירה פרחים יפים בורוד המיוחד, עלים וגבעולים בירוק, ורקע טורקיז. מיד יצאה להראות לחבורה את העיטור היפה.
פרק 3 - משהו מוזר קורה כאן...
לפתע פתאום באמצע הדרך היא ראתה בגינה פרחים חדשים, מוזרים. הם ריחפו באוויר, כאילו היו להם גבעולים, והם נמחקו. הם ניראו כמתוך ציור. הם היו מאוד דומים לפרחים שציירה, דומים? לא. זהים!
פרק 4 בואו נבדוק...
"לא, לא, לא, לא נכון!" אמרה זואי. "חייבים לבדוק את זה על משהו שלא יקרה מעולם. אולי זה סתם היה מקרי?" היא חשבה, וחשבה, עד שלבסוף נדלקה הנורה שמעל ראשה. היא הזמינה את סאני לבוא לביתה. עד שהגיע היא כתבה בפזיזות על ציפורניה בלק המכושף כך: סאני: "אני לא יודע כמה זה מיקXאחד ועוד מיקXאחד!" הוא הגיע, והיא שאלה אותו על הבעיה החשבונית הפשוטה הזאת. דקה, שלוש דקות, חמש דקות.. לפתע אמר סאני: "אני לא יודע כמה זה מיקXאחד ועוד מיקXאחד!" "O.M.G.."
פרק 5 - רגע השתגעתי?!
יום למחרת התעוררה זואי במחשבה אחת ויחידה: "רגע, השתגעתי?! זה הדבר הכי מוש בעולם!" בשלושת הימים הבאים החליטה לנצל זואי את הלק המדובר. גרמה לג'ימבו לזייף בהופעה חשובה, למקס ליפול נפילה לפי הגדרתה "קורעת" בתרגיל סקייט בורד פשוט, ולסאני לפשל בשאלה פשוטה בשעשועון טלוויזיוני מוכר. זה היה השבוע בו צחקה הכי הרבה.
פרק 6 - אולי זה לא נכון?
לאור מצב רוחה הקליל והנעים הזמינה את החבורה לארוחת ערב אצלה. כל אחד מהשלושה אמר בתורו: "אני לא יודע מה קרה לי."לאחר הארוחה חשבה לעצמה זואי: "אולי זה לא נכון? אולי עשיתי משהו באמת רע, ואין לי זכות לעשותו, בטח שלא לצחוק עליו?" זואי קיבלה החלטה.
פרק 7 - מה שחייבים לעשות - עושים.
ביום הבא נפגשה עם כל החבורה, ואמרה: "אני עשיתי את זה, את הטעות, את הזיוף, את הנפילה, הכל." "מה? זואי, תרגעי זאת לא אשמתך!" אמרו. "זאת כן, אסביר אחר כך, יש לי לק למכור." "מה???" שלושתם היו המומים, אבל זואי כבר נגשה למיקמקית צעירה, ומסרה לה את הלק. היא נראתה מאושרת. גם המיקמקית, וגם זואי.
פרק 8 - זהו, למדנו לקח לפחות!
לאחר הסבר ארוך ומוארך של זואי על הלק המכושף, סוכם העניין. "אבל לפחות למדתי לקח. יש להסתפק במה שיש לנו, וגם לא לשמוח לאיד, לעזור, לא להכשיל." חשבה זואי בסיפוק בעודה מחייכת חצי חיוך.

הסוף! קרדיט ענק ל - 3מלכהההההה אחותי שכתבה איתי את התחלת הסיפור וחשבה איתי על הרעיון לאורך כל סוף הדרך. תודה! מקווה להיות כתב אורח:)))
19
3
372


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/08/2015   22:19 עליסקל2  3
סיפור מדהים מאלף מקסים ומדהים את מוזמנת לקרוא את היצירות שלי להגיב ולתת ליק:)
03/08/2015   18:49 במבמיסטי  2
ואוו! סיפור ממש מענין ועם מוסר השכל שאני כל כך מסכימה איתו...♥♥
בשבילי את הכתב אורח הבא!!:)
28/07/2015   10:33 הילה1714  1
אהבתי