קהילה - היצירות של שוקולדש
שוקולדש
43
26

סיפור לכתב אורח- איפה אווטארלין? 28/07/2015

פרק ריאשון: הגילוי
אני, נעמילי18 ואווטארלין נפגשות היום ב16:30 באי. כי אנחנו רוצות לעלות לספינה וללכת למעמקי הים. אני התכוננתי בביתי והיגיע הרגע ללכת.אני ונעמילי18 ניפגשנו באי,ולא מצאנו את אווטארלין בין כל המיקמקים.ואז נעמילי18 אמרה:"זה נישמע לי מוגזם שהיא לא יכלה לבוא." ואז הצעתי"בואי נלך לחפש אותה" והלכנו לחפש אותה.
פרק שתיים:החולצה שראש העיר נתן מדברת!
פיתאום החולצה שקיבלתי מרואש העיר הבהבה ואמרה :"אוכל לעזור לכן,אני יודעת איפה יש חלקי מפה שוולדרמורטאר שם כדי שאוכל לעשוף עוד קורבנות." ואז אמרנו במקלה:"תסבירי לנו איפה נמצאים חלקי המפה."
פרק שלוש:רגע איפה זה "עמוק בים ורדוף?"
לפתע החולצה התחילה להבהב ולדבר:" חצי המפה הרישונה נימצאת במקום רדוף עמוק עמוק..." וחשבנו וחשבנו ואז אמרתי בלחש:"זה בספינה הרדופה, יש שמועות שהספנים עדיין נמצעים שם... אני לא הולכת לשם" ואז נעמילי18 אמרה:" אני אלך! אבל אם אני לא אחזור את תבואי לחפש אותי טוב?" ואמרתי"טוב."
פרק ארבע: יהלומים לוהטים בשמש
נעמילי18 חזרה ובידה החלק הריאשון של המפה! ואז אמרנו במקלה" יש!" ושוב פעם החולצה דיברה:" החלק השני של המפה נימצע בין יהלום קטן ליהלום גדול..." ואז נעמילי18 אמרה :" זה בהר הגעש! חם שם נורא, אני לא הולכת." ואז אמרתי :" אני אלך! אחזור עןד מעת תחכי לי כאן בסדר?" והיא אמרה "בסדר" כשהיגעתי להר הגעש ראיתי מישהו שהתקרב אל המפה, היו לו עוזני ערפד ונחיריים , ניחשתי, שזהו וולדמורטאר הנורא. רצתי בכל כוחיופיתאום עצמתי את עיניי ושניה אחר כך פתחתי את עייני והחלק היה עצלי! וחזרתי עם המפה וסיפרתי לנעמילי18 על מה שקרה.
פרק חמישי: שאלת הספינקס
החולצה הבהבה בפיתאומיות ואמרה : עכשיו אתן צריכות ללכת למנהלים אשר הם ישאלו את שאלת הספינקס..." והלכנו.כשניחנסנו לחדר ראינו את מנהלי מיקמק ואמאנו אני ונעמילי18 במקלה:" תודה על כל מה שאתם עושים למענינו" ואז בפיתאומיות רבה מאוד הם שאלות את שאלת הספינקס:"זה עמוק עמוק בתוך צדפה ששואל כל שאלה בכל נושא שקשור לכל דבר וגם כן הוא משחק..." ואז חשבנו וחשבנו ואת אנינו במקלה:" זה "מה הקשר!" ואז הם אמרו :" נכון!" וקיבלנו את החלק השלישי והאחרון של המפה.
פרק שישי:ללכת,ללכת,אווטארלין!
התחלנו ללכת בכיון המפה ואז פיתאום רצה אלינו מיקמקית יפה וחמודה לא הבנו מי היא, ואז היא אמרה:" שוקולדש! נעמילי18! באתן להציל אותי!" ואז אמרנו:"אווטארלין!" ורצנו לחבק אותה. "טיפלתי כבר ברשע המרושע הזה, רק לא ידעתי איך לצאת מכאן!" אמרה.
ואז אחרי כל המהומה הלכנו לקולנוע וראינו את המסע לכוכב המינימיקים.
הסוף!
7
206


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה