קהילה - היצירות של שי5018
שי5018
26
7

המינימיקית המאומצת המשך לכבוד כתב אורח 02/08/2015

פרק 1 - בשעה 6:30 בבוקר לא שמעתי את צלצול השעון שמעיר אותי מדי בוקר אלא שמעתי ציוצי ציפורים . פקחתי את עיני וראיתי שק שינה ונזכרתי שאני נמצאת במחנה הצופים של מיקמק סיטי , אני נמצאת בו היום בתור מדריכה.. .
פרק 2 - יצאתי מהאוהל שבו ישנתי ( לאחר שמרחתי קרם על כל עקיצות היתושים ) ואז ראיתי מיקמקים מבוהלים , עצים נשרפים , מכבי אש והרבה עשן , פירוש הדבר - שרפה !
פרק 3 - לקחתי את התיק שלי ומיהרתי לעלות על האוטובוס שחוזר למיקמק סיטי ואז ראיתי מינימיקית קטנה ששכבה על הדשא חסרת הכרה! לקחתי אותה ונסעתי לוטרימיק ( וטרינר של מינימיקים)
פרק 4 - לאחר הטיפול אצל הוטרימיק הודיעו שהמינימיקית בריאה ושהבעלים שלה באים לקחת אותה . תהיתי מי הבעל שלה וחשבתי - אולי אין לה בעל ?
פרק 5- הודעתי לווטרימיק שאני אקח את המינימקית הביתה ונסעתי איתה באוטובוס חזרה הביתה , וחשבתי לעצמי בין כל רעשי המכוניות האם כדאי להכין פוסטר עם תמונה שלה וטלפון, והחלטתי שאני אכין . הנהג הסתובב אחורה ואז ..
פרק 6 - ואז ראיתי שהנהג היה .. מונדו! מונדו נוהג ? ממתי?
צבטתי את עצמי כדי לוודא שאני לא חולמת אבל זה היה אמיתי! מונדו הוריד אותי בתחנה ונעלם תוך כדי צחקוקים.. הרגשתי משהו זדוני באוויר! אבל מה?
פרק 7 - המינימיקית נרדמה ואני שמעתי פתאום דפיקה בדלת - ובדלת עמדה אלקסיס ! אלקסיס סיפרה לי את הסיפור-
היא מיהרה לברוח שהתרחשה השרפה ושכחה את פנסי במחנה , היא לא ידעה מה לעשות ומינתה את מונדו למרגל שהתחזה לנהג אוטובוס ( הוא ידע לנהוג ) ומונדו ראה את פנסי ! הוא עקב אחריי המיקמקית שלקחה אותה ( אני ) וביקש מאלקסיס לבוא ..
נתתי לאלקסיס את המינימיקית וחזרתי לעיסוקי ..
פרק 8- בסופו של דבר הכל הסתבך .. המינימיקית שהעברתי למונדו הייתה לא נכונה.. לפנסי הייתה אחות תאומה ! פנסי נשארה אצלי... בלית ברירה הלכתי לאלקסיס אבל היא עצרה אותי על גניבת מינימקית ועכשיו אני בכלא
פרק 9- לא תאמינו מי שחרר אותי ! מונדו .. זה היה ממש הזוי! לא פחות.. הוא הגיע והסביר את הכל לאלקסיס בנימה רגועה( משהו שממש לא מתאים למונדו) שלפנסי יש תאומה ורק התבלבלתי בניהן.. אלקסיס הבינה ואני יצאתי מהכלא!
פרק 10- אני כותבת בזמן המועט של ההפסקה שיש לי במרכז העזרה למינימקים הפצועים במיקמק סיטי , זאת העבודה שהכי מתאימה לי .. אני מרגישה שמשהו שאני עושה טוב לאחר וזה מדהים!
8
1
114


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
06/08/2015   08:18 קול4רומי2  1
יפה הסיפור