קהילה - היצירות של שי5018
שי5018
26
7

מפעל הממתקים הקסום 07/08/2015

פרק 1- באותו היום השמש זרחה והציפורים ציצו . הייתי אצל בת דודתי , אכלנו יחד את ארוחת הבוקר ותוך דקה גמרתי לאכול את הסלט הטרי שנחתך ממש באותן שניות . שאלתי את דודתי האם נלך למקום האהוב עלי - מפעל השוקולד שבישוב . דודתי הסכימה , ונסענו למפעל השוקולד.
פרק 2 - לאחר שיצאנו מן האוטו הרגשתי כאילו הודבק אלי משהו , אבל בת דודתי קראה לי , רצתי אליה ואז פתאום ראיתי משאית ובתוכה היו מיליוני ממתקים , אבל הרגשתי משהו מוזר , הבטתי אחורה וראיתי את זואי , חשבתי שאני חולמת אז צבטתי את עצמי ואז היא נעלמה..
פרק 3 - נכנסנו למפעל וראיתי שוקולדים בכמויות , סוכריות צבעונית , טופי, גומי ועוד המון ממתקים וכבר דמיינתי את הממתקים בבטני ושכחתי מהאירוע המוזר שקרה בחוץ לפני דקות ספורות , אבל אז הרגשתי מין זץ מוזר , ושפקחתי את עיני הייתי במפעל הממתקים של מיקמק!
פרק 4- הסתכלתי על המוני המיקמקים ששוטטו במפעל ( מעולם לא ראיתי שם כל כך הרבה מיקמקים ) ואז פתאום ראיתי את שי5018 ,המיקמקית שלי! היא דיברה עם כמה מיקמקיות ואז רצתי אליה , הסברתי לה מי אני והיא חייכה ואמרה " אז זה עבד , יופי.." לא הבנתי על מה היא מדברת - מה עבד ? מה קרה ? למה אני פה בכלל?
פרק 5 - שי הסבירה לי שהיום זה יום הממתק הבין לאומי והיא יודעת שאני אוהבת ממתקים , לכן היא רצתה להזמין אותי, היא ביקשה עזרה מסאני והוא הביא אותי לפה , מפעל השוקולד שנסענו אליו הוא מפעל קסום, שדרכו מעבירים אנשים לעולם של מיקמק . חייכתי לשי ואז פתאום ראיתי..
פרק 6 -ראיתי את אחד הברבורים קורץ אלי וקרצתי אליו חזרה . נתתי לברבור סוכרית גומי וראיתי חיוך קטן על שפתיו ,נהנתי מאוד - מופע הממתקים היה מרהיב , הממתקים היו טעימים וגם שי ואני בילינו יחד סוף סוף! אך הייתי חייבת לחזור הביתה , סאני לחץ על כפתור ופתאום הייתי באוטו שוב , בדרך הביתה , נהנתי כל כך - ולמדתי משהו חשוב מאוד-הבנתי שהכלב הוא לא החבר היחיד של האדם , גם המיקמק הוא חברו של האדם , ואולי גם חברו הטוב ביותר..
4
132


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה