קהילה - היצירות של המיקמק161
המיקמק161
3

הסוד 2 13/08/2015

הסוד 2
מאת: ליאו
פרק אחד: מסע בזמן
נפוליאון נישא לצאת אבל הוא לא הצליח אבל אז הוא קרא: "גאי!". בתוך הגוף שלי גאי הרגשתי שמשהו לא בסדר אבל אז ראיתי חיזיון: ראיתי מישהו שאומר לי:" גאי, גאי אתה לא מבין עד תקופת אדם וחווה אני לא יכשל" וראיתי פצצה נופלת מהשמיים.
הלכתי לגג וקפצתי מהחלון כי זה היה הסיכוי היחידי שלי נכנסתי בדלת הסמלית במקום בימנית ואז נפלתי למקום כפר קטן וראיתי שם משפחה של אמא אבא ונער הנער היה במחשב והבנתי שרק לנפוליאון היה מחשב בתקופה ואז הבנתי שנסעתי בזמן לתקופת נפוליאון.
נכנסתי דרך החלון ונפוליאון הוציא חרב ואמר:" מי אתה אתה לא מיני מיק או מיקמק!" ואמרתי:" לא אבל אתה חייב שניה להיזכר במשהו" ונפוליאון פתאום ראה חיזיון אל זה שהוא גדול אל הצבא השחור אל איך שעזרתי לו ואמרתי לו:" נפוליאון אני חייב לשנות את ההיסטוריה כי בלי המיקמקים והמיני מיקים אין פצצת יקום ואין צבא שחור!" לקחתי את המחשב וניפצתי אותו!.

פרק שתיים: שינוי אדיר
שניפצתי את המחשב משהו שאב אותי וחזרתי למקום הלבן ונפוליאון ירד אל הרצפה ואמר לי:" אתה יודע מה עשית? עכשיו העולם יתפוצץ אל ידי עורדיונסוס כי המיקמר עצר אותם!" ונפוליאון נפל אל הרצפה ולא זז!. צעקתי:" נפוליאון, נפוליאון" אבל שאמרתי את זה פצצה אדירה נפלה מהשמיים!.

פרק שלוש: חיזיון
ראיתי איש עם החלוק השחור זה מהצבא השחור הוא קפץ לפצצה אבל יריתי בו!.
ראיתי את נפוליאון ואמרתי:" נפוליאון!" והוא אמר לי:" תעזוב אותי קוראים לי וויליאמס!" ואמרתי:" זה לא הגיוני!" ואז הפצצה נפלה!".
והייתי במקום לבן עם נפוליאון ואמרתי לו:" וויליאמס" והוא אמר לי:" נפוליאון" ואמרתי:" מה?" והוא אמר לי:" מה שראית עכשיו זה חיזיון שהעולם מזהיר אותך לא להרוג את המיקמקים והמיני מיקים!.

פרק רביעי: נפרדים
חזרתי למיקמק וראיתי מישהו שנראה כמו מפלצת והוא אמר לי:" אתה המיועד?" ואמרתי לו:" כן" והוא אמר לי:" אני צריך אותך אנשים עם אקדחים בשם הצבא השחור מאיים להשתלת עלינו!" .
הלכתי איתו ופתאום שמעתי אותו אומר:" המיועד אתה טיפש אתה יודע את זה?" ואמרתי לו:" למה?" והוא כיוון עלי אקדח ואמר:" בגלל זה, עכשיו אתה ראית את הנבואה והחלום שלי כבר לפני 100,000 שנה הוא להשתלת על העולם ואתה ראית נבואה שלא נכונה הצבא השחור מת אני הרגתי אותו אני חייתי לפני 100,000 שנה והמיקמר עצרו את הצבא שלי ואני היחיד שנשארתי לקחת את מה שאפילו נפוליאון לא ידע הכור האטומי הוא בכלל פצצה שמשמידה את היקום אבל יכולה להחיות את המתים שאני רוצה ואתה תעזור לי לחסל את הצבא השחור ואז שאני ישתלט על העולם או שאני יחסל אותך!". אמרתי לו:" אני לא בעניין תחסל אותי!" והוא ירה בי כדור לא רגיל כדור שלא הורג אבל כואב. הוא השאיר אותי ככה 3 שעות והוא אמר לי:" יש לי את הטרופה להוציא את הכדור הכואב אבל בתמורה תעזור לי" לא הסכמתי אבל אחרי 10 דקות אמרתי:" אוקי, אני יעזור לך!" והוא נתן לי את הנוגדן ואמר לי:" אסור לך לפשל" ואז הוא הלך לכפר מיקמק ואמר:" שלום האויב הגדול שלי זוכר את הילד הקטן שרצחת את המשפחה שלו שלא השרתה לו כלום?" ונפוליאון אמר:" אתה דני הילד שנאבד!" והוא אמר:" נכון מאוד!" ונפוליאון קשר את דני ודני אמר:" תגיד לנבחר שיבוא שיחליט מה אתה עושה איתי!" נפוליאון קרה לי ובאתי ואמרתי לנפוליאון:" מי זה?" ונפוליאון אמר:" אין לי זמן לדיבורים הוא ניסה להשמיד את היקום מה עושים?" ואמרתי:" תשאיר אותנו לבד אני יחליט איזה עונש ראוי לו!" נפוליאון הלך ואמרתי:" מה עושים דני?" ודני אמר לי:" עוברים את המכשול ואמרתי לך בלי שום התחכמויות. תירה בנפוליאון!" ואמרתי:" מה?" ודני אמר:" מה ששמעת תירה בו!" ואמרתי:" לא רוצה!" והוא אמר:" אסור לך להתחכם" ואמרתי:" אני יעשה את זה!"

פרק חמישי: פיגוע
הלכתי לנפוליאון ואמרתי:" נפוליאון החלטתי מה אני עושה אנחנו ניטלה אותו בטא מספר שש מאות ולעונש ניתן לו 20 שנה בכלא ושבועיים בלי אוכל ובלי מים!" ונפוליאון אמר לי:" אתה ילד טוב" ואמרתי:" סליחה נפוליאון!" ונפוליאון אמר:" ממ..." אבל הוא לא שיים להגיד את המשפט וכבר יריתי בוא שלושה כדורים ללב!" גדי המיני מיק ראה אותי ואמר לכל המיני מיקים והמיקמקים:" כולם הנבחר הרג את נפוליאון לתפוס אותו ולהרוג אותו!" אבל הם לא מצאו אותי כי דני לקח אותי לעולם שלו והוא אמר לי:" מחר אנחנו נצא ואתה היחיד שיכול להעביר את הכוח של הכור תביא אותו אלי ובגלל שהייתה נחמד אני לא יהרוג אותך אני יחיה אותך!" ואמרתי:" טוב איפה אנחנו?" והוא אמר לי:" כאן זה המקום שלי כאן בצד השני זה הממלכה של הצבא השחור אנחנו הולכים לפוצץ אותם!" ופתאום גאי ראה חיזיון: גדי אמר לי:" אתה הרגת אותו אתה לא הנבחר יותר!". ואמרתי לדני:" בוא נעשה את זה!" כעבור כמה שעות שמנו שם פצצה אדירה שהעיפה את המקום ולא נשאר איש אחד מהצבא השחור!.

פרק שישי: סוף ארוך במיוחד
דני אמר לי:" בוא הולכים למיקמק!" והלכתי איתו ופתאום קפץ אלי מיני מיק ואמר לי:" אתה בגדת בנו בכל מיקמק מי אתה הנבחר אתה יודע כמה מתו במלחמה נגד המפלצת שאתה מסתובב איתה הרגתה את אבא שלנו הרגתה את החבר שלך הרגתה את שומר הכור ועכשיו צר לי להגיד שבתור כל מיקמק את שאתה הרגתה אותו ואני מקווה שלא תהיה יותר הנבחר, עכשיו תעזוב אותי ותלך מכאן פושע!" הלכתי עם דני והוא אמר לי:" הנה זה כל חיי חיקיתי לזה ליום בוא אני יציל את הממלכה שלי הממלכה האהובה שלי, את המשפחה שלי, גאי תפעיל את הכור ותביא אלי את הכוח!.
נכנסתי למכונה ופתאום היא התחילה לפעול וראיתי מישהו לידי שאומר:" כל הכבוד לך אני השומר של הכור אתה עשית את הדרך הנכונה!" והמכונה פעלה וצרכתי:" נפוליאון!" ונפוליאון נכנס ואמר:" נפגש שוב דני" ודני הפעיל עליו את הכוח שלו של הכאב ונפוליאון נפל דני החזיק אותי ואמר לי:" אני ידעתי שלא הרגת אותו באמת, אני ידעתי ששמת לו חליפת מגן מכדורים ועכשיו אני השתמש בכוח הכי חזק שלי אני אקח ממכה את כוח הנבחר והוא החזיק לי את הידיים ואמר לי:" והכוח של הנבחר יהיה כלוא ביהלום שאני אפתח אותו אני גם ישמיד את העולם גם יציל את הממלכה שלי וגם יהיה הנבחר!" ופתאום שנינו עפנו ובאתי לתת לו את האגרוף החזק שלי אבל היה לי אגרוף סתם של ילד רגיל והוא אמר לי:" זוז מהדרך!" ופתאום נפוליאון ירה בו אבל הוא הניח את היד על היהלום והיהלום התחיל לפעול והוא אמר:" הפעלתי את היהלום בעוד שתי דקות הפצצה תיפול ונפוליאון ירה בו עוד כדור והוא אמר:" לא משנה אני מבקש מיהלום תאיר את המשפחה שלי!" ונפוליאון צעק:" לא!" ואני ניסיתי לעצור את היהלום אבל לא הצלחתי ואמרתי:" רגע אם נכשל אותו סופית אז היהלום יכבה וגם הממלכה שלו לא תחייה מחדש ולקחתי את הרובה ויריתי בו עוד עשרה כדורים.
כעבור שעה סיפרתי למיקמק את הכול והם שמחו ואמרתי:" יש לי רק דבר אחד לעשות להפעיל את היהלום" ונפוליאון אמר:" הוא יחייה את כולם והלכתי לכור לקחתי את היהלום ופתחתי אותו ופתאום יצא מישהו ואמר לי:" יפה גאי הפצצה היא לא פצצה היא פשוט פצצה שמאירה את המתים אבל אני יכול להעניק לך את הכוח שלך רוצה?" ואמרתי:" כן!" והוא העניק לי את הכוחות וכולם שמחו ופתאום גאי ראה חיזיון של מלא מפלצת שנראו כמו דני משתלטות על מיקמק ואמרתי:" חיזיון חדש!"
כותב:ליאו3005
עוזר:המיקמק161
המשך יבוא...
14
207


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה