קהילה - היצירות של 82גרייס
82גרייס
138
15

אסתי וכנופיית הנמוכים - כתב אורח 17/08/2015

פרק 1
יום אחד, בעיר רחוקה מאוד ממיקמק סיטי, הייתה ראש עיר אחת. יום אחד נכנסה להיריון וביקשה מאלוהים שאם זו תהיה בת אז יהיה לה שיער שחור כחושך, עור לבן כלילה ושפתיים אדומות כדם. אחרי שהתינוקת נולדה, היו תכונותיה החיצוניות בדיוק כפי שביקשה אמה. יום אחד ראש העיר התפטרה מתפקידה ומסרה את התינוקת לתושב עיר אחד. ראש העיר שהתפטרה עברה לגור בחו״ל ועשו בחירות לראשות העיר.

פרק 2
הנבחרת כראש העיר החדשה הייתה מיקמקית בת 40 בערך. בגלל שהיא הייתה ראש עיר טובה היא נבחרה כל שנה ולאחר מכן יצא שהיר ראש עיר כבר 21 שנים. מאז שהתינוקת של ראש העיר לשעבר נולדה, היא כבר בטח הגיעה לגיל 21 ושמה היה אסתי. באותה שנה הייתה תחרות חודשית באינטרנט שנקראת ״מלכת היופי של האינטרנט״. התחרות הייתה מאוד פופולרית וראש העיר השתתפה בה כל חודש וניצחה. אחרי 5 חודשים של ניצחונות, ראש העיר השתתפה בעוד תחרות. היא שלחה תמונה שלה וכהגיעו התוצאות, היא הגיעה למקום השני, והמקום הראשון הייתה אסתי.

פרק 3
ראש העיר התעצבנה מאוד, אז היא החליטה לשלוח שוטר לביתה של אסתי ויעצור אותה על האקריות ופריצה לאינטרנט. השוטר אמר: ״אני לא מסכים לעשות את זה, כי זה לא נכון, היא לא האקרית.״ ראש העיר הציעה לו שוחד, והסכים גם להגיד בבית המשפט שהוא בדק את זה וגילה שהיא פרצה לאינטרנט. הוא הגיע אל ביתה והאשים אותה. היא אמרה לו: ״לא עשיתי כלום, אני לא מבינה בהאקריות!״ השוטר אמר לה: ״טוב, בסדר, הפעם אני מיישר בינינו קו. תברחי לך בעיר הגדולה ואני אגיד לראש העיר שלא מצאתי אותך.״

פרק 4
לא הייתה לאסתי ברירה והיא הסכימה להצעתו של השוטר. השוטר חזר אל ראש העיר ואמר לה שלא מצא אותה. היא התעצבנה והחליטה לשים בכל העיר מודעות עם תמונה של אסתי ולמעלה כתוב ״מבוקשת״. אסתי ברחה ברחבי העיר ומצאה דירת קרקע שהחלון שלה פתוח ואין שם אף אחד. היא נכנסה וראתה חדר גדול מלא ב-7 מיטות. היא הייתה עייפה והלכה לישון על אחת המיטות. כשהיא נכנסה לתוך החלון מיקמק אחד זיהה אותה והלשין עליה למשטרה ואמר להם איפה היא. כשהמידע הגיע לראש העיר היא חשבה מה לעשות.

פרק 5
באותו הזמן היו בתוך מכונית גדולה ומפואת עם גג נפתח של ״מיק-שברולט״ שבעה מיקמקים שלרוע המזל, כולם אחים תאומים שחולים במחלת אי גדילה (לא שאני רוצה לצחוק על המחלה הזו) וסבלו מהמון הצקות ובריונות ברשת בתור תלמידים בתיכון והחליטו להקים כנופייה בשם ״כנופיית הנמוכים״. כשהם הגיעו לדירת הקרקע שלהם הם נכנסו לחדר השינה וראו את אסתי. הם העירי את אסתי ושאלו: ״מי את ומה את עושה כאן?״ היא אמרה: ״נעים מאוד, אני אסתי והגעתי לפה בגלל שהאשימו אותי בהאקריות והייתי צריכה לברוח. סליחה שנכנסתי לפה בלי לבקש ממכם.״ הם סלחו לה. בינתיים, המידע על איפה אסתי נמצאת הגיע לראש העיר והיא התחפשה לזקנה והלכה אל הבית. הנמוכים אמרו לה שהם צריכים ללכת לעבודה ושתישאר לשמור על הבית. הם החכו וראש העיר הגיעה בתחפושת של זקנה אל הבית.

פרק 6
היא הגיע עם תפוח, דפקה בדלת ואסתי פתחה. ה״זקנה״ אמרה: ״שלום, חמודה. את רוצה אולי לקבל תפוח?״ אסתי, שהייתה בדיאטת פירות, הסכימה לקבל את התפוח. היא שאלה כמה התפוח עולה והיא אמרה לה שהוא בחינם. ראש העיר בתחפושת הזקנה החכה מרוצה ואסתי נגסה בתפוח. מה שאסתי לא ידעה זה שלראש העיר בתחפושת הזקנה יש ידיד טוב שהוא רופא ותמורת שוחד הוא תבלן את התפוח בחומר הרדמה חזק שרק רופאים מומחים יודעים איך להעיר אנשים כשחומר ההרדמה מופעל.

פרק 7
אסתי שקעה בתרדמת. אחרי כמה שעות כנופיית הנמוכים הגיע והם ראו אותה בתרדמת ולא הצליחו להעיר אותה כבר שעה. הם הזמינו אמבולנס. כשהם הגיעו לבית החולים, הרופא שבדק מה קורה לאסתי הבין מה קורה הוא העיר אותה מהתרדמת. אסתי זומנה לבית משפט על האקריות והרופא ש״במקרה״ יש לו תעודת עורך דין הוציא אותה מהאשמה והשופט האמין לה. היא והרופא-עורך דין התאהבו והתחתנו. אחרי עשר שנים אסתי התמודדה לראשות העיר ונבחרה.

סוף!
18
202


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה