קהילה - היצירות של לילימממ338
לילימממ338
8
1

משחקי המינימיק 19/08/2015

פרק 1: הצעקה:

זואי שמעה את אלביס צועק אך לא הבינה למה, ושאלה אותו "אלביס מתוק שלי מה קרה?". אלביס רץ לעמוד המודעות והראה לזואי את המודעה,'משחקי המינימיק: מועמדים: אלביס, פנסי, מונדו, דארקו, פיגי, סנוז וסנור.' "אלביס מתוק שלי זה פשוט מודעה הם לא יעשו לך שום דבר." אמרה זואי, אך היא תעתה "היי חברי" אמר מקס "שמעתי שאלביס נבחר למייצג מיקמק סיטי במשחקי המינימיק יחד עם פנסי, אבל זה המון מכות ואלביס שלנו לא עלים. אז מה נעשה?"
פתאום הם שמעו בכי, אבל זה לא היה אלביס, הם התקרבו ומקס הרים את הסקייטבורד, אך הם הופתעו לדעת שזאת הייתה אלכסיס עם פנסי. "אל תתקרבו גם ככה פנסי המתוק שלי הולך למשחקי המינימיק יחד עם הטינופת שנקראת אלביס!!!." "פנסי לא פוחד עם לא ידעת פנסי נקרא בכוכב שלו מחסל המינימיקים, והוא חייב לעזור לאלביס ששניהם ינצחו ולא ימותו" אמרה זואי.

פרק שני: המבחנים:

פנסי, אלביס, מקס, זואי ואלכסיס הלכו לאחת החנויות שנסגרו ושתקו את שמקס אמר: "טוב אלביס אתה ופנסי צריכים להמשיך ללכת לבד כשתסיימו ניקח אותכם הביתה, זה מבחן יכולת אלביס אתה יכול לשגע את כולם בסיבובים, ופנסי את יודעת לירות בחץ וקשת." "בהצלחה" אמרן כולם ביחד.

פרק שלישי: הנקודות:

היום הגדול הגיע, בטלוויזיה הראו את מספר הנקודות: סנור-1, סנוז-9, פיגי-10, דארקו-5, פנסי-10, ואלביס-12. "מזל טוב איזה כיף אתם מצוינים" אמרו כולם. רק שמאחורי דלת המעבדה אמדה מיקיאוולי שרצתה עדיין להשמיד את כל המינימיקים.

פרק רביעי: תכניתה של מיקיאוולי:

צחוק מרושע נשמע מהחדר הסודי בעייריה
הייתה זה מיקיאוולי. "קודם אשלח את פנסי לתחרות ואז אחסל את המינימיקים
התושבים ירצו לקנות מינימיקים אבל אני אמכור אותם וככה אני אעשה מיליונים!!!" "גבירתי" נשמע קול חלוש של מינמיק מוזנח. "אבל גם אני כתוב ברשימה, גם אותי תהרגי?"אמר הקול בשאלה, "שתוק כבר מונדו, ובוא לפה, אתה נשלחת לשם כדי לגרום לפנסי למות ואז תהרוג את כל השאר." "טוב" אמר מונדו.

פרק חמישי: משחקי המינמיק:

"זהי השנה השמינית שאנו מארחים את המינימיקים בתחרות של חיים או מוות,
חוקי המשחק פשוטים: לשרוד או שתמות, תהרוג או שיהרגו אותך, כשהשעון יגמר אתם רצים לכחת את הנשק שלכם. מובן??
טוב מה אני שאולת אותכם בהצלחה" פתאום נשמע יריקת הפתיחה אלביס התחיל לחשוב מה הוא ייקח אבל פנסי לקחה שני תיקים לה ולו. שניהם רצו ליער אך פנסי צעקה היא לה הבינה מה קרה. אלביס ראה את מונדו, ורץ והפנט אותו למוות, ואז המשיכו פנסי ואלביס לרוץ ליער. בינתיים כל הזוגות תחננו להרוג קודם אותם, אלביס בנה מדורה ופנסי מצאה להם מה לאכול. לילה אחד עבר בשלווה.

פרק שישי: התפתחותה של האהבה:

בבוקר שניהם התעוררו מחובקים, פנסי הסמיקה. בבית זואי אמרה "הם מזה חמודים ביחד" אבל סאני לא הסכים.
אלביס כיבה את המדורה ויצא לחפש את מי להרוג. הוא ראה את סנוז ופנסי יראתה בו בחץ וקשת, סנוז מת. פנסי הקימה מחנה , ושניהם היו צריכים את החבלים ואז שניהם שמו את היד על החבלים ובעצם שמו יד על היד של השני.
אלביס הבין שהוא מאוהב, גם פנסי הבינה שהיא מאוהבת. אלכסיס וזואי הבינו. ומקס גימבו וסאני נגעלו.

פרק שביעי: הניצחון המר:

בבוקר אלביס ופנסי הבינו שהם לבדם ושאף אחד חוץ מהם לא נשאר על האי,
הם צרחו מאושר. ופתאום אלביס נישק את פנסי, הוא הבין שאיתה הוא רוצה לחיות ולגור, ולאהוב אותה והוא לא יכול לחיות בלעדיה, אך הניצחון לא היה מתוק כי הם הרגו מינימיקים ואי שם הבעלים שלהם זקוקים להם כמו שהם זקוקים אחד לשני. אז הם הסכימו שלעולם הם לא יהרגו אף אחד.

הסוף
10
4
178


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/08/2015   20:55 עליסקל2  4
איזה סיפור חמוד! ממש אהבתי את מוזמנת לקרוא את היצירות שלי:)
19/08/2015   16:12 לילימממ338  3
תודה אני מקווה שהסיפור ינצח
19/08/2015   15:06 הילה1714  2
עשיתי את הלייק הראשון ממש אהבתי את הסיפור את מוזמנת לקרוא את היצירות שלי :)
19/08/2015   15:02 הילה1714  1
מגניב אהבתי