קהילה - היצירות של שלג2365
שלג2365
5

המסע לכוכב המינימיקים 25/08/2015

דמויות-מקס (לירון לב) - גיבור הסרט, מנהיג מלידה, החבר של כולם. אמיץ ושובב אך מעט ילדותי. בנו של הגנרל של מיקמק סיטי. אביו רוצה לשלוח אותו לפנימייה אך מקס מתנגד לכך על כל צורותיו. מאוהב בזואי בסתר ומתבייש להציע לה חברות. טס עם זואי וקיפ לכוכב המינימיקים. בסוף הסרט הוא וזואי חברים.
זואי (שירי גדני) - כדומה למקס, היא מאוהבת בו בסתר אך מתביישת להציע לו חברות. חריפה וחדת לשון. בוגרת מחבריה הבנים בחבורה בהרבה. טסה עם מקס וקיפ לכוכב המינימיקים. בסוף הסרט היא ומקס חברים.
סאני (עמי סמולרצ'יק) הגאון האולטימטיבי. למרות גילו הצעיר הוא יודע על כל חידוש טכנולוגי וכל דבר. מרבה בהתחכמויות. נשאר עם ג'ימבו כדי לעכב את ההתקפה על המינימיקים.
ג'ימבו (לירון לב) - רוקר, נמהר ואימפולסיבי, עושה ורק אחר כך חושב. מוערץ על ידי כל הבנות במיקמק סיטי. מגיע לכל מקום עם הגיטרה שלו. נשאר עם סאני לעכב את ההתקפה על המינימיקים.
קיפ (עידו מוסרי) - חבר הילדות של זואי, מקס, סאני וג'ימבו. נסע לסבתו שגרה בכוכב המינימיקים כדי לעזור לה לטפל במינימיקים. מגיע בכל שנה ביום המינימיקים השנתי למיקמק-סיטי עם הביצים החדשות. מצטרף לחבורה בהרפתקה. בנוסף מאוהב בזואי, מתחרה עם מקס על זואי ועל הנהגת החבורה. יצא עם מקס וזואי לכוכב המינימיקים, אף על פי שמקס רצה שיטוס עימם רק מפני שהוא היחיד שיודע להטיס בחללית.
אלוויס - המינימיק של זואי, במהלך הסרט הופך למינימיק בממדים ענקיים כמו שאר המינימיקים עקב שתיית השיקוי של מיקיאוולי.
ראש העיר (קובי פרג') - קשיש חביב. ראש עיריית מיקמק סיטי.
מונדו (אילן גנני) העוזר של מיקיאוולי, הוא אחד מסוגו במיקמק סיטי ולא יודעים מאין בא. אוהב את מיקיאוולי, אך לא מקבל ממנה אהבה חזרה. במהלך הסרט מיקיאוולי מחליטה שאינה צריכה אותו וזורקת אותו (מהלך שגורם לה להיכשל בהמשך), לאחר שמיקיאוולי זורקת אותו הוא מצטרף ועוזר לחבורה. בנוסף, בכוכב המינימיקים מתגלה שמונדו הוא בעצם מינימיק אבוד. על דמות זו יש אפליקצייה שנקראת "מונדו" שמיועדת למכשירי אנדרואיד בלבד.
גברת מיקיאוולי (שירי גדני) - האישה העשירה ביותר במיקמק-סיטי. בעלת חנות הבגדים "מיקיאוולי דיזיין". רשעה. מנסה להשתלט על מיקמק סיטי. שונאת מינימיקים. בניגוד לסדרה, שבה היא לובשת חולצה אדומה, בסרט גברת מיקיאוולי לובשת חולצה שחורה.
אלקסיס (שירי גדני) ביתה היחידה של גברת מיקיאוולי. גאוותנית, עסוקה בעיקר במראה החיצוני, ומנסה ליצור רושם כאילו היא טובה בכל דבר. אוהבת את המינימיק שלה פנסי, שהוא גם היחיד שלא שתה מהשיקוי והפך למינימיק עצום.
הגנרל (יוסי פולק) - אבא של מקס ושל רייני. גנרל בצבא המיקמר. לא מרשה לילדיו לקבל מינימיק. לאחר הפיכת המינימיקים למפלצות מציע לחסל את המינימיקים ולכבוש את העיר בחזרה.
פנסי - המינימיק של אלכסיס. המינימיק היחיד במיקמק סיטי שלא שתה מהשיקוי.
הפרופסור (תומר שרון) - עוזר למיקיאוולי, הכין את השיקוי
רייני (שירי גדני) - האחות הקטנה של מקס
רועת המינימיקים (חנה לסלאו) - סבתא של קיפ. היא ונכדה גרים בכוכב המינימיקים כדי לטפל במינימיקים.
העלילה-מיקמק סיטי, העיר שבה חיים מקס השובב והאמיץ, זואי המתוחכמת, ג'ימבו הפזיז וסאני הגאון. הצלע החמישית של החבורה שלהם היא חיית המחמד שלהם - אלביס, מינימיק קטן.

הסיפור מתחיל בבוקרו של היום החשוב ביותר במיקמק סיטי, יום המינימיקים השנתי בו מגיעות ביצי המינימיקים החדשות וכולם מחכים בהתרגשות לרגע בקיעת הביצים והאימוץ. במהלך החגיגות פוגשים גם חבר ילדותם, קיפ, שמגיע בחללית מכוכב המינימיקים כדי ללוות את הביצים. קיפ וסבתו חיים בכוכב המינימיקים ואחראיים לשלומן של הביצים, עד שמגיע זמנן לבקוע.

יום המינימיקים השנתי הוא יום חג לכל מיקמק באשר הוא, חוץ ממיקמקית אחת שלא יכולה לסבול את המינימיקים: הגברת מיקיאוולי, האישה העשירה והחזקה במיקמק סיטי. היא רוקחת שיקוי שהופך את היום השמח ליום בו מיקמק סיטי נמצאת בסכנה.

מכך החבורה נקלעת להרפתקה יוצאת דופן.
19
1
176


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
11/10/2015   16:05 khkh1088  1
יפה :)