קהילה - היצירות של אגמי5587
אגמי5587
10
3

מנורת היהלום 06/09/2015

היה הייתה מנורה,יפה ויקרה השווי
שלה היה לפחות ארבעים מיליארד ש"ח
היא הייתה תלוי על התקרה בארמון המלך,בחדרו האישי והפרטי.
המנורה זהרה תמיד והאור שלה היה כזה חזק עד שהאיר גם בבוקר מחוץ לחדרו היו רואים אור נוצץ מהחלון למרות שהיה בוקר,בלילה גם שהמנורה הייתה כבויה היא קצת זהרה כתור מנורת לילה
לאחר כמה ימים שהמנורה החלה להיות מפורסמת מאוד חבורת גנבים החליטו לגנוב אותה,למכור אותה בסכום כפול ולהיות עשירים! אחרי חצות שהמלך הלך לישון הגנבים התגנבו לחדרו.
הם לאט לאט התקרבו לאור הזוהר,הוא קצת זהר כי המנורה הייתה כבויה הם פשוט לקחו ברגים ולקחו אותה אל האזור שלהם,בבוקר השמש האירה לעייני המלך אך שהוא הסתכל בתקרה,אין מנורה!
המלך חיפש אותה ולאחר חצי שעה הוא הבין שהיא נגנבה, משלחת חיפוש יצאה לדרך,הגנבים מכרו את המנורה,מי שקיבל את המנורה העביר אותה הלאה אך המשלחת ראתה את אחד האנשים מסתובב עם המנורה בחשאי,הם עצרו אותו אך שראו את המנורה הם ראו שאחד היהלומים היה חסר. ראשית הכניסו אותו לכלא אחרי שהתדוודה שקנה את המנורה מחבורת הגנבים.
המלך ישב במיטה בוכה בתקווה שימצאו את המנורה שלו,מאוחר יותר הודיעו לו שיהלום אחד חסר... היהלום האמצעי שהוא זה שעשה את הזוהר המיוחד ששווה שלושים מיליארד ש"ח השאר שווה רק עשר מיליארד ש"ח זה לא קצת אבל היהלום היה שווה את הרוב.
המנורה כבר לא זהרה בלילה וזהרה פחות מהשמש,מאותו היום המלך שמר על המנורה פי חמש יותר טוב ומאז לא ניסו לגנוב את המנורה שלו.
5
2
84


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
16/01/2019   17:07 6100חמודון  2
מהמם!
09/09/2015   10:45 אגמי5587  1
אשמח לתגובות:)