קהילה - היצירות של 123בליבלוב
123בליבלוב
9
1

הארי פוטר ואבן החכמים 11/09/2015

לפני שנים רבות חי לו מיקמק מיוחד מאוד אבל הוא לא ידע את זה. הוא יכל לדבר עם נחשים וקרו לידו דברים מאוד מוזרים. הוא גדל בבית של הדודים הרעים שלו כי הוריו מתו ממכשף הרשע הגדול ביותר שיש- וולדמורט.
וולדמורט ניסה להרוג גם את הילד בעזרת הקסם ההורג, אבל לא הצליח, ולכן הילד נקרא "הילד ששרד" והיה מפורסם מזה. שמו של הילד היה הארי פוטר, והוא היה קוסם אבל לא ידע את זה, ויום אחד בא מישהו בשם האגריד שלקח אותו לבית ספר לקוסמים "הוגוורטס" בניהולו של הקוסם הגדול בהיסטורית הקסמים.
הוא הלך לתחנת הרכבת לרציף תשע ושלושה רבעים. הוא לא הבין איך נכנסים אז הוא שאל אישה אחת עם ילדה איך נכנסים והאשה הראתה לו את בתה ג'יני ובנה רון, שהולך להוגוורטס גם כן.
"אמא גם אני רוצה ללכת לשם"! אמרה ג'יני. רון והארי נכנסו דרך הקיר והגיעו לרציף. הם עלו על הרכבת ופגשו ילדה בשם הרמיוני שהצטרפה אליהם. הם הגיעו לבית הספר והמנהל הכיר לתלמידים את המורים ואמר שאסור להתקרב ל"יער האסור" בשום פנים ואופן. התחילה הארוחה ומיד הוגשו מאכלים מפתים וטעימים מאוד.
הם סיימו לאכול והלכו לחדרם לישון. הם חשדו מאוד באיזה מורה מוזר בשם סנייפ.
יום אחד כשהארי הלך למשחק קווידיץ' {משחק מפורסם בעולם הקוסמים} הוא פתאום החל להתטלטל מהמטאטא שלו וחשד בסנייפ שעשה את זה. הרמיוני, רון, והארי דיברו על מה שקרה בשיעור הבא שלהם. כשסיימו ללמוד הלכו למיטות, וקמו ליום חדש. הם ראו מקום מוזר אז הלכו אליו וראו שם כלב עם שלושה ראשים!
הם עברו בין הדלת שהייתה מתחתיו והיה שם שחמט קוסמים בגרסה אמיתית שם הם היו השחקנים ורון כמעט מת שם. הרמיוני טפלה ברון והארי המשיך לחדר אחר וראה שם את המורה המסכן והמגמגם שלו.
המורה הוציא את הכובע שלו ו- וולדמורט היה שם וניסה להרוג את הארי אבל הוא לא הצליח אבל הארי נפצע ונלקח לבית חולים אבל הכל היה טוב.
5
2
85


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
17/09/2015   20:11 הילה1714  2
אני ממש מכורה להארי פוטר חמוד שעשית את זה רק המלצה קטנה שתפרט יותר :)
13/09/2015   08:25 פתיתונת  1
אני מכורה להארי פוטר כל הכבוד:) חח...