קהילה - היצירות של פתיתונת
פתיתונת
110
1

המסע לארץ התשוקות לכתב אורח 12/09/2015

פרק ראשון – להתחיל יום רגיל...

קמתי, בוקר יום שבת. כולנו יודעים מה עושים כשקמים בבוקר: נכנסים למיק. אז נכנסתי כרגיל לשרת קוקוס, ונכנסתי לכפר (חנות הכשפים). רגע, רגע, רגע... היה שם איזה משהו מוזר במפה....

פרק שני – טוב 'יום רגיל' הוא לא
הביטוי הנכון....

היה שם איזור חדש. הוא היה ריק מציור, לא היה כתוב עליו מהו. לחצתי עליו. נפתחה לי חלונית: 'הקלד את שם המיקמק שלך ____'. הקשתי פתיתונת. מיד נפתח לי האיזור החדש.

פרק שלישי – ארץ ה-מה?!

הדבר הראשון שראיתי הוא מיקמקים. כמובן שציפיתי לדבר, אבל אז ראיתי את שלושת המנהלים שלנו גם! משום מקום הופיעו הארי פוטר, רון וויזלי והרמיוני גריינג'ר, המשפחה שלי ועוד רבים! בא אליי מיקמק אחד ואמר לי: "ברוכה הבאה לארץ התשוקות!"

פרק רביעי – דווקא קול..

התחלתי לי להסתובב בארץ התשוקות. פגשתי שם כל כך הרבה דברים! את פליפתוט מתוך סיפורים שכתבתי, גם את לון-קון, אולי אתם עוד תשמעו עליהם. גם את גיבורת סיפור אחר שאני כותבת, לוליאנה-זסברק-גולד, חברה דולימרוס, וחברם בלורנוסיסקלר... המון דמויות מהארי פוטר ועוד.

פרק חמישי – לכל דבר יש סוף...

פתאום חשך האיזור, חושך מוחלט....
בא אליי מיקמק קטן בשם הלורקס7983 ואמר: מה.. מה, מה קורה פה?" שאל בפחד. "אני לא יודעת.." השבתי בחשש. פתאום באה אליי ג'יני (אחותו של רון מהארי פוטר) ואמרה: כל זה רעיון חדש ומבריק של צוות מיק, כנראה ישנה בעיה, זה איזור חדש..."

פרק שישי- אני לא יודעת למה הופתעתי:)

באותו רגע הופתעתי לגמרי! צוות מיק ארגנו את כל זה! אבל למה הופתעתי? לא יודעת. צוות מיק תמיד היו מבריקים! "בכל מקרה," אמרתי לעצמי, ודווחתי להם בצור קשר על הבעיה. כעבור כשבוע, ארץ התשוקות הפכה למקום הכי לוהט וחדיש במיקמק:)

הסוף!!!!!!
21
2
226


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
10/10/2015   13:35 פתיתשלג6  2
וואו ממש אהבתי סיפור יפה:-) אני ממש אוהבת הארי פוטר רעיון ממש טוב להוסיף אותם:-)
05/10/2015   22:27 גנא1  1
הארי הרמיוני ורון אני מתה על החבורה הזאת :)))