קהילה - היצירות של TALIמלכה
TALIמלכה
75
38

הנסיכה מיקטלי הראשונה 12/09/2015

לפני שנים רבות, בארץ רחוקה רחוקה בשם מקמניה, חיה לה נסיכה קטנה בשם מיקטלי. מיקטלי, לא בדיוק ידעה איך להיות נסיכה. היא הייתה נערה פשוטה, לפני שאביה התאהב באמה. הם התחתנו, ומיקטלי הפכה לנסיכה. היא הלכה לבית ספר לנסיכות, ושם לימדו אותה איך להיות בת מלוכה. אחותה החורגת, מיקליה, לא הייתה נחמדה אליה. כל יום, כשמיקטלי התעוררה משנתה, מיקליה הייתה מארגנת לה תעלול חדש.
למיקטלי היה גם אח חורג. הוא היה נחמד אליה וג'נטלמן.
יום אחד, הגיע הנשף, אבל מיקטלי לא ידעה לרקוד. היא אמרה זאת לאמה, והיא הציעה לה ללמוד לרקוד בבית ספר לנסיכים ונסיכות הנקרא גם בשם "פרינס אנד פרינסס". מיקטלי למדה לרקוד, אך לא הצליחה. "אוי אוי אוי" אמרה "אני חייבת ללמוד לרקוד עד לנשף שיתקיים הערב!" היא ניגשה לאחותה החורגת כדי ללמוד לרקוד. כאשר ניגשה ושאלה "מיקליה, תוכלי בבקשה ללמד אותי לרקוד?" אחותה ענתה: "אני לא אלמד אותך לרקוד" "אבל למה?" מיקטלי שאלה. "כי.. כי... אני מקנאה בך" ענתה, ומיקטלי הופתעה: "למה את מקנאה בי?" "כשבאת, חשבתי שכולם יאהבו אותך יותר מאותי" ענתה לה מיקליה. "אבל מיקליה," אמרה לה מיקטלי "את כל כך מושלמת! מה יש לא לאהוב בך? אני בטוחה שכולם אוהבים אותך ואותי באופן שווה." "באמת?" אמרה מיקליה "כן" ענתה מיקטלי "את יודעת מה מיקטלי? אני אלמד אותך לרקוד!" אמרה מיקליה וחיוך גדול עלה על פני מיקטלי. "תודה!"
כאשר הגיע הנשף, סופיה רקדה כאילו ידעה את זה מאז שנולדה. כולם מחאו לה כפיים, והיא הייתה מאושרת. אביה העניק לה תליון, וסיפר: "התליון הזה היה שייך למאות נסיכות לפנייך. לכן התליון הזה מיוחד. אל תאבדי אותו!" "אני לא אאבד אותו אבא! תודה לך!" ענתה מיקטלי. פתאום, התליון זהר, והנסיכה אורורה צצה ממנו. מיקטלי הופתעה. "היי מיקטלי" אמרה אורורה. "היי..היי.. את אורורה!" אמרה מיקטלי.
"נכון מיקטלי, באתי להגיד לך כל הכבוד על היום הזה, את בהחלט גיבורה!" ענתה לה אורורה. "ת..ת..ודה אבל איך הגעת לפה?" אמרה מיקטלי. "התליון שלך הביא אותי לפה" ענתה לה אורורה. "אז התליון שלי הוא באמת קסום? הוא היה שייך גם לך?" שאלה. "כן, הוא קסום והוא היה שייך גם לי". ענתה אורורה. קיבלתי אותו ביום הולדת 13 שלי, שלוש שנים לפני ששקעתי בתרדמת נצחית. טוב אני צריכה לחזור לארמון שלי, הנסיך מחכה לי. ביי מיקטלי" ענתה.
"ביי אורורה" צעקה מיקטלי. 'רגע' חשבה לעצמה. 'לא יכול להיות שזה באמת קרה, שהפכתי לנסיכה בן רגע ואז אורורה צצה מהתליון. יכול להיות ש.. אני חולמת?'
אחרי מילותיה, קמה מיקטלי מחלומה, ומצאה את עצמה בביתה בכפר עם אמה ועם התליון אשר קיבלה ביומולדתה שהתקיים יום לפני. "ידעתי, ידעתי שזה חלום!" אמרה לעצמה.

הסיפור מבוסס על הספר "הנסיכה סופיה הראשונה"@
8
171


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה