קהילה - היצירות של 82גרייס
82גרייס
138
15

"דארמינאס" - מאת: 82גרייס 12/09/2015

פרק 1: חשד
"הכמות הזאת תספיק?" אמר מלרין, עוזרו האישי של לוריטו, שליט החייזרים של כוכב דארמינאס.
"כל עוד יש את האש הזו בידי, כל בני האדם בכוכב כדור הארץ ייכנעו לי!" ענה לוריטו, השליט. מלרין הרים את אחת הידיות בלוח הבקרה ולחץ על שני כפתורים קטנים, ומיד השואב הגדול והחזק שהחייזרים בנו במיוחד למזימתו של לוריטו נשאב חזרה לחללית שעמדה מאות אלפי קילומטרים מהשמש החמה.
אף אחד מתושבי מיקמק סיטי לא ידע על המזימה של שליט כוכב דארמינאס, ובעיקר לא הנער ואלנטין ברוס בן ה-15 ממיקמק סיטי, הקרוי על ידי חבריו "נאטי".
זו הייתה עונת הסתיו, יום קריר במיוחד, נאטי היה לבוש בג'קט כחול, ישב על הספה וקרא ספר. השעה הייתה שבע בערב, הטלפון הנייד של נאטי צלצל. זה היה אביו, שאולי ברוס. "הלו?" אמר נאטי. "נאטי, אני אחזור מהעבודה מאוחר היום, אז זה אומר שלא תהיה ארוחת ערב. יש מגנטים עם מספרי פיצה על המקרר, אתה יכול להזמין לעצמך פיצה, הארנק שלי נמצא על השידה בחדר שלי. קח קצת כסף ותזמינו לכם פיצה". אמר אבא, "בסדר, להזמין לך משהו בפיצה שתאכל כשתחזור הביתה?" שאל נאטי. "אני אסתדר, תודה, ביי". אמר שאולי, והשיחה התנתקה.
נאטי המשיך לקרוא את הספר, ומיד אחותו בת ה-9, לוסיאנה, הגיע לסלון עם קופסת עוגיות, התיישבה על הספה לצד נאטי והדליקה את הטלוויזיה. "איפה אמיראל ומאשה?" אמרה לוסיאנה. אמיראל ומאשה הם תאומים, בן ובת, בני חצי שנה, שני אחיהם הקטנים. "ישנים. את יכולה להביא את המגנטים של הפיצה ואת הארנק של אבא? הוא אמר להזמין פיצה." נאטי ענה. "הרגע חזרתי מהמטבח, לך תיקח אתה, עכשיו אני רואה 'להקת הריקוד של מיקמק סיטי'." ענתה לוסיאנה. תוכנית הריאלטי הפופולארית שצפתה בה לוסיאנה נעצרה בשביל שידור חדשות מיקמק סיטי.
"והרי החדשות," אמרה מגישת החדשות, "התגלתה בשמיים צורה של חללית חייזרים. כתבינו אינם יודעים אם מדובר בעב"ם, 57% ממשתתפי הסקר באתר חדשות מיקמק סיטי טענו שזוהי ספינת חלל." "וואו," אמר נאטי, "מלחיץ." לוסיאנה אמרה: "סתם שטויות, לכתבים בטח היה משעמם והחליטו לעצור אותנו סתם באמצע 'להקת הריקוד של מיקמק סיטי'." לאחר מכן, אמר נאטי: "בחרו לתוכנית הזאת שם לא קליט. אני הולך להזמין לנו פיצה." "אני רוצה פטריות ופפרוני בחלק שלי!" אמרה לוסיאנה.

פרק 2: הפיצוץ
"מלרין, אני רוצה שתקרא מיד למספר 119!" אמר לוריטו כאשר יצא מהחללית כשנחת שוב בכוכב דארמינאס. ככה זה בכוכב דארמינאס. אין שמות. יש רק מספרים. "מיד, מר לוריטו." ענה מלרין. אחרי זמן מה הגיע חייזר הקרוי "119", שהוא עוסק בכימיה עם חומרים מסוכנים שאפשר למצוא רק בכוכב דארמינאס. "קראת לי, אדוני?" שאל 119. "כן," ענה לוריטו, "הסתובבתי עם החללית בשמיי כדור הארץ, אני מקווה שאף אחד לא ראה את החללית... בכל אופן, שאבתי אש מתוך כוכב השמש. מלרין, תביא את האש."
מלרין נכנס אל החללית של לוריטו והביא קופסא גדולה וזוהרת הכלואה בה אש. "מה שאני צריך זה את הכוח של האש החזקה הזו. אתה מבין בזה ואני סומך עליך שתעשה את זה כמו שצריך! בעזרת הכוח הזה אני אצליח להשתלט על כדור הארץ!" אמר לוריטו. "אעשה זאת תוך מספר ימים. אני מבטיח."
עברו תשעה ימים, זה היה בוקר במיקמק סיטי שבכדור הארץ. השעון המעורר של נאטי צלצל, השעה הייתה 9:00 בבוקר. זה היה יום שישי, ובימי שישי לא היו לימודים בבית הספר המקיף של נאטי. לוסיאנה למדה באותו הזמן, בבית הספר היסודי שלה, שרחוק בערך בשני בלוקים מהבית.
נאטי עצר את השעון המעורר, התלבש ודיבר עם חברו הטוב בטלפון. פיצוץ מחריש אוזניים גרם לטלפון ליפול מידו של נאטי.
הוא ירד במורד המדרגות ולא האמין למה שראה לנגד עיניו; חתיכת מתכת ע-נ-ק-י-ת נחתה במטבח הבית. אבא של נאטי רץ אל עבר דלת הכניסה עם אמיראל ומאשה וצעק לנאטי: "הזדרז! זה מסוכן! שלא יקרה לך משהו!" נאטי רץ אל דלת הבית ויצא מהבית בריצה הכי מהירה שלו ואחריו אבא עם אמיראל ומאשה. הבית המשיך לקרוס בזמן שנאטי ואבא רצים לעבר בית הספר של לוסיאנה כדי להזהיר אותה. עד לשם שמעו את הפיצוץ.
אבא החזיק את אמיראל ביד אחת וביד השנייה החזיק את הטלפון והזמין משטרה. נאטי החזיק את מאשה וניסה להרגיע אותה, בכל זאת, התאומים בני חצי שנה.
זה היה זמן ההפסקה בבית הספר של לוסיאנה וראתה את אבא, נאטי והתאומים עומדים מחוץ לשער בית הספר. היא שאלה אותם: "נאטי, אבא, מה אתם עושים פה?" אבא אמר: "משהו ענק נחת על הבית וכל הבית התחיל לקרוס." שאלה שוב לוסיאנה: "מה נעשה עכשיו?!" ענה אבא: "אל תיבהלי, הכל יסתדר." אבא המשיך לדבר עם המשטרה בטלפון.
"כל התלמידים נדרשים ללכת למרחב המוגן עקב רעש הפיצוץ." אמרה מנהלת בית הספר המבוהלת אשר רצתה שכל התלמידים יהיו מוגנים למקרה שמשהו מסוכן קורה. לוסיאנה רצה למרחב המוגן.
ניידת הגיעה ובה 3 שוטרים. השוטרים יצאו מהניידת ואחד מהשוטרים שאל את אבא: "שלום, הזמנתם משטרה?" אבא ענה: "כן, חתיכת ברזל בגודל עצום נחתה על הבית שלי." "אין בעיה," ענה השוטר, "מה שמך בבקשה?" ענה אבא: "שאולי ברוס." בזמן שאבא ניהל שיחה עם המשטרה נאטי לקח מאבא את אמיראל וניסה להרגיע את התאומים.

המשך יבוא...
12
149


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה