קהילה - היצירות של אליזבת84
אליזבת84

המסע של הרוע 19/09/2015

פעם אחת אני וחברה שלי שחקנו ביערות מיקמק חברה שלי שמה משחקים נתקלה באבן ירוקה זוהרת.
לקחנו את האבן עם כפפות כי לא ידענו מה היא עושה. ובגלל שמשחקים לא נעלה נעלים היא אולי תהיה למשהו שהיא עושה בדקתי בספר מה היא עושה [האבן]. ומשחקים היתה מאחורי ואז היא הפכה לרעה ואז מצאתי מה האבן עושה. והיא אבן הרוע היא הופכת את כול מי שנוגע בה לרוע. חפשתי בספר תרופה קראתי מה הם המרקיבים והם היו רחוקים שהסתובבתי לא ראיתי את משחקים אמרתי: אוי לא לאן היא נעלמה.
אני ראיתי את עקבותיה של משחקים חפשתי אותה בכל מקום. ובדרך שחפשתי ראיתי מרקיב אחד ושמו שועית הלבה. לקחתי אותו והמשכתי להר הגעש. הדלת של הר הגעש היתה חסומה בלבה. אני עליתי לראש הר הגעש שהגעתי ראיתי את חתיחת השיער של משחקים. ראיתי מדרגות מובילות לתוך הר הגעש. שנכנסתי המדרגות התחילו להתפרק אני רצתי ולבה עקבה אחרי. אני ראיתי יציאה מהמדרגות. אבל היה צריך מילת קסם כדי שהיא תפתח. אמרתי מלא מילות קסם סומסום היפתח הוקוס פוקוס. צעקתי לבה מתקרבת והיא נפתחה .רצתי ויצאתי חפשתי את משחקים בדרגה שלוש.
ראיתי את משחקים היא נכנסת לתוך המראה. אני הלכתי למראה שמתי יד עליה. ויד נכסה ונתקעה משחקים אמרה לי עם בעוד שלושים שניות לא תכסני תהפכי לקרח. אני נכנסתי מהר ושמתי את היד שוב והמראה לא נתנה לצאת.
משחקים רצה ואני רצתי אחריה פתאום ראיתי עוד מרקיב. שמו היה פוקוס התפוח. היו לי שני מרקיבים נשאר לי עוד שלושה מרקיבים. שמתי את שני המרקיבים בתיק ורצתי לחפש את משחקים.
שמעתי את משחקים מדברת על הישתלטות על העולם. הצצתי ושמעתי לאן היא תלך.
רציתי אחריה. אז היא יצאה מהמראה וגם אני יצאתי. ופתאום הגענו לפארק ואז ראיתי את המרקיב השלישי. שמו היה ביצת המינימיק שמתי אותו בתיק והמשכתי. לתוך המטאור ראיתי מלא ביצים ובביצה אחת היה פתק ממשחקים בפתק היה כתוב. [ חפי אותי במקום רטוב אבל בלי לנשום ושהספינה מצלצלת פעמון תראי אותי במועדון שם יש מחשול עם כדור וכידון] אני רצתי לחוף נכנסתי לאקווריום. ואז נכנסתי לים עליתי מהר כי לא יכולתי לנשום.
חכתי לספינה בתוך הספינה היתה את המרקיב הרביעי בתוך הספינה. שמו היה
המים הקסומים אני שמחתי כי היה עוד מרקיב אחד נכנסתי לתוך המערה הסודית.
לא היה שם אף אחד חוץ ממני נכנסתי למישחק של הכדור והחץ אני עברתי את כל השלבים ובשלב הארון היה את המרקיב האחרון שפוצצתי את הכדור . שם המרקיב היה הבננה המתנפחת הכנתי את התרופה שמתי בתיק את התרופה וראיתי את משחקים. היא אמרה לי היי ואז עניתי אל תזוזי. רצתי אליה והיא נעלמה. אז היא היתה מאחורי היא חשבה שאני לא יודעת שהיא מאחורי. הסתובבתי מהר ונתתי לה את התרופה והיא חזרה לעצמה. וחזרנו לשחק זרקנו את אבן הרוע לפח [אל תתקרבו לפח שביערות מיקמק ליד העץ של אלביס או שאתם תהיו רעים]