קהילה - היצירות של ברוק5
ברוק5
14

מה שקרה במיקפולקו 22/09/2015

פרק 1 – ההתחלה
יומני היקר, לפני שבוע טסתי למיקפולקו ובאחד הימים ממש לפני שבוע פגשתי את ראש העיר, כשראיתי אותו ישר ניגשתי אליו לדבר איתו ולשאול אותו כמה שאלות. באמצע שדיברתי איתו הוא הסביר לי על סיפור שקרה לו על מיקמקית בשם מיכאלה שהמינימיק שלה הפכך לבלתי נראה ואיך הוא עזר לה עם עוד כמה לעזור לה להחזיר אותו לנראה, היה לי מאוד כיף לשוחח עם ראש העיר והוא אמר לי שהוא רוצה שנפגש גם מחר באותו מקום באחת עשרה בבוקר. בסוף היום חזרתי למלון במיקפולקו ובעצם מזה הכל התחיל.

פרק 2 – מה קורה כאן???
בבוקר שהתעוררתי, ראיתי שיש הרשמה לפעילות במלון וכמובן נרשמתי אליה אבל ידעתי שלפני זה יש לי פגישה עם ראש העיר. שבאתי לאותו מקום כמו אתמול באחת עשרה חיכיתי לראש העיר חיכיתי וחיכיתי וחיכיתי. אמרתי לעצמי איך זה שהשעה אחת עשרה וחצי וראש העיר עדין לא הגיע? לאחר מכן חזרתי למלון עם תחושת הטרדה ועם שאלות: מה קרה לו?, איפה הוא עכשיו?. ישר שהגעתי למלון הלכתי למיטה וחשבתי על מה שקרה. זכרתי שיש את ההרשמה שנרשמתי אליה למרות שאחרי מה שקרה לא היה לי כוח עכשיו לפעילות הזאת. בכל זאת הלכתי לשמה. ושהגעתי, ראיתי שחצי מהמיקמקים שנרשמו לא הגיעו.

פרק 3 - מיקמקים ממשיכים להעלם
ממש פחדתי מכל זה שמיקמקים לאט לאט נעלמים. לא הבנתי למה זה קורה? ואיך אפשר להפסיק את כל זה? שחזרתי לחדר במלון ישר הלכתי למיטה לחשוב על זה ואז לישון. ובבוקר שקמתי, שהסתכלתי בחלון ראיתי דוכן למכירת עוגיות שלא היה שם אתמול. לא הבנתי מה עושה הדוכן הזה פה פתאום. אחרי שירדתי ליד הדוכן, מיקמק אחד ניגש אלי ואמר לי "קניתי עכשיו עוגייה רוצה גם אחת אמרתי?" ואמרתי בטח, תודה הוא אכל את העוגייה קודם והעוגייה ממש עוד רגע מגיעה לתוך הפה שלי, אבל שניה לפני שהספקתי להכניס אותה לפה שלי ראיתי את המיקמק הזה נעלם פתאום, אני ממש לא הבנתי מה קורה באותו רגע זה היה כלכך מוזר, לא הבנתי למה הוא נעלם בכלל.

פרק 4 – העוגייה
חשבתי לעצמי והחלטתי שאני אחקור את הנושא פתאום אני רואה בדוכן עוגיות שעוד מישהו קנה עוגייה, ראיתי שהוא אוכל אותה ופוף פתאום נעלם. ממש נדהמתי, ואחרי שתי שניות הבנתי שהעוגייה היא מעלימה את מי שאוכל אותה. לפתע נזכרתי בסיפור שראש העיר סיפר לי על המינימיק שהיה בלתי נראה. חשבתי שאולי הוא היה בלתי נראה בגלל העוגייה?. וישר אמרתי לעצמי שכנראה שכן. עדיין לא הבנתי מאיפה הגיעו כל העוגיות? ומי עושה את זה?

פרק 5 - המזימה
אחרי שיצאתי לטיול קטן בפארק במיקפולקו שמעתי את מונדו אומר "וואי אני צריך למהר להביא לגברת מיקיאוולי עוד עוגיות מעלימות בשביל להשתלט לא רק על מיקמק סיטי אלא גם על מיקפולקו". שהבנתי מה מיקיאוולי מתכננת הלכתי לאט מהפארק ובטעות דרכתי על עץ שהשמיע צליל. מונדו אמר "הי מי זה שם" אני התחבאתי בפחד גדול ולא הוצאתי הגה מונדו הסתכל אל השיח ולמזלי הסתכל על שיח אחר לא איפה שאני הייתי והוא לא ראה כלום.

פרק 6 - החולצה
אני זכרתי שהוא סיפר לי על הפרופסור שיודע איך להחזיר משהו משקוף לנראה, ישר רצתי במהירות אליו והוא הביא לי חולצה אחת מיוחדות (כמו שנתן לראש העיר) שמחזירות לנראה שמשהו בלתי נראה מסתכל עליהם. באתי למיקפולקו עם החולצה עלייוכבר כמה מיקמקים חזרו לנראים אבל הם היו ממש קצת מכל המיקמק שעוד צריך להחזיר וגם לא ידעתי מה לעשות כדי שמיקיאוולי לא תביא עוד עוגיות מעלימות.

פרק 7 - הרעיון הגאוני
בינתיים הלכתי עם החולצה עליי ועוד כמה מיקמקים הפכו לנראים אבל גם היו עוד מיקמקים שאכלו מהעוגיות והפכו לבלתי נראים. אחרי שהפכתי עוד מיקמקים לנראים עם החולצה ראיתי את מיכאלה שראש העיר דיבר עליה. סיפרתי לה את כל מה שקורה פה עם העוגיות והחולצה. והיא אמרה לי שיש לה רעיון איך להחזיר את כולם לנראים ולא להסתובב בכל מיקפולקו. היא אמרה לי שהיא עובדת בטלוויזיה והיא יכולה לשים תמונה של החולצה המיוחדת בשידור בטלוויזיה וככה כל המיקמקים יראו מהטלוויזיה את החולצה ויחזרו לנראים. ובאמת כך קרה כל אחד מהמיקמקים ראה בטלוויזיה את החולצה והפך לנראה. עניתי לה בכנות ואמרתי זה באמת רעיון גאוני!

פרק 8 - המכונה
בדרך חזרה למלון ראיתי עם מיכאלה את ראש העיר שהפך לבלתי נראה. אני ומיכאלה הסברנו לו על כל מה שקרה וגם הסברתי לו על זה שמונדו עדיין מביא למיקיאוולי עוד עוגיות מעלימות. ישבנו שלושתנו וחשבנו איך אפשר להשמיד את כל העוגיות. ראש העיר שאל אותי איפה כל העוגיות שמונדו מביא לה. הסברתי לו שזה בפארק וישר הלכנו לשמה. ראש העיר ראה שהמכונה שמייצרת עוגיות נמצאת שמה והתקרבנו אליה כדי להשמיד אותה על כפתור ההשמדה אבל שהתקרבנו ראינו את מיקיאוולי ומונדו עומדים בדרך שלנו. מיקיאוולי אמרה לנו "אז הנה אתם, אתם מנסים לחסל את מזימתי!!!!" ואמרה "מונדו לתקוף!!!!".

פרק 9 - הסוף טוב?
מונדו רץ אלינו במהירות הוא רץ דווקא לכיוון שלי כדי להתנגש בי. שניה לפני שהוא התנגש בי ראש העיר דחף אותי הצידה ומונדו רץ ולא הספיק לעצור, ונפל לבריכת מים. בהתחלה ראש העיר שאל אותי אם אני בסדר? עניתי לו כן ומיד אחרי זה אני מיכאלה וראש העיר צחקנו על מונדו שנפל לבריכה כולו היה רטוב. מיקיאוולי לא היססה לרגע וישר רצה למטוס שלה כדי לחזור למיקמק סיטי. אני לחצתי על כפתור ההשמדה של המכונה והמכונה נעלמה ביחד עם כל העוגיות שהיא יצרה. אני ראש העיר ומיכאלה חזרנו למלון גאים בעצמינו כולנו היינו מאוד שמחים לזה שניצחנו ולכבוד זה עשינו מסיבה כיפית!!! לכל תושבי מיקפולקו. הסוף.

שלחתי שוב מקווה שיתקבל
8
132


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה