קהילה - היצירות של cute2004
cute2004
24
34

התרופה המיוחדת/ מאת cute2004 לכתב אורח 29/09/2015

פרק 1: המדען מיקשטיין
פעם אחת היה מיקמק גאון ושמו מיקשטיין. מיקשטיין אהב להתעסק במדע, לעשות ניסויים ולהמציא שיקויים במעבדה בביתו. הוא היה חכם מאוד ועבד עם בית חולים ששמו מיקמק השומר.
פרק 2: התרופה המזוייפת
יום אחד מיקשטיין עבד במעבדתו וחשב על נוסחא לתרופה שמרפאת וירוס ושפעת תוך שעה וחצי. הוא בדק את התרופה על עכבר והבין שהכל בסדר. כשהוא לא הסתכל, העכבר נפל מהשולחן לריצפה והמשיך ללכת כרגיל. העכבר קיבל כוח על- שום דבר לא יכול לכאוב לא או לפגוע בו!
פרק 3: השיקוי הקסום
מיקשטיין לקח את השיקוי כדי לראות אם הוא עובד על בני אדם. הוא נתן אותו למיקמק cute2004 ולהפתעתו הרבה, cute2004 גם קיבל כוח על- הוא יכול לעוף, הוא יכול לירות לייזר מהעיינים שלו מתי שרק ירצה והוא יכול להיות בלתי נראה. מיקשטיין גם לקח לגימה קטנה וקיבל את היכולת להרים דברים כבדים מאוד, כאילו המיקמק הכי חזק בעולם.
פרק 4: הסוד הכמוס
מיקשטיין אמר cute2004 לא לגלות את הדבר לאף אחד, שישמור את זה כסוד עד הרגע המתאים. Cute2004 הלך ולא ידע מה לעשות, הוא הרגיש שונה והלך לביתו. שם הוא התאמן על הקסמים שלו והבין איך להשתמש בהם נכון. בינתיים מיקשטיין הבין שבגלל שהוא נתן לcute2004 לשתות יותר, הכוחות שלו הרבה יותר חזקים.
פרק 5: השיבוטים
בזמן שמקשטיין ו cute2004 מתעסקים בקסמים שלהם, סאני במעבדה מנסה לשבט דף נייר ומצליח, מיקיאוולי ומונדו חושבים איך להרוס את מיקמק סיטי ושכולם יהיו העבדים שלה. הם מחליטים לרגל אחרי החבורה ומגלה שהם מצליחים לשבט.
פרק 6: האבדון שבעקבות הגניבה
בזמן שהחבורה הולכת למיקפה, מיקיאוולי מצליחה לחטוף את המכשירים שמשבטים ומביאה אותם לביתה. שם היא משבטת את עצמה ואת מונדו לעוד יותר ממאה מכל אחד! הם יוצאים אל העיר ומכריזים: "תשתחוו למנהיגה של מיקמק סיטי". המיקמקים לא משתחווים והיא משחררת את כל השיבוטים שעושים מהומה בעיר והורסים אותה לגמרי.
פרק 7: כוחות נוספים והרגע הגדול
cute2004 שומע על העניין ואומר למיקשטיין שצריך עוד מישהו עם כוחות כדי לגבור על כולם. המיקמק המושלם הוא העוזר הנאמן של cute2004- cutei2004. הוא מגלה על הסוד ומשיג כוחות בעצמו- מיד ימין הוא יכול להוציא אש, מיד שמאל הוא יכול להוציא מים וקרח מפה! "עכשיו הגיע הרגע", אמר מיקשטיין, "עכשיו כולם צריכים לדעת מהכוחות, אבל אסור לאף אחד לשתות את השיקוי.
פרק 8: המלחמה
cute2004 הפך לבלתי נראה ובעט במונדו אחד. הוא הבין שיש להם יתרון- כל שיבוט שנפגע שלוש פעמים- נעלם, כאילו לא היה. Cutei2004 "שלח" אש ופגע בהמון שיבוטים. cute2004 עף, נהיה בלתי נראה וירה לייזרים ופגע בעוד המון שיבוטים. בנוסף מיקשיין זרק המון דברים כבדים שהצליחו להביס שיבוטים שעוד לא פגעו בהם... הם הצליחו להביס את כל השיבוטים, אבל...
פרק 9: השרידים
הם ראו שמונדו ומיקיאוולי נשארו שם ולא ברחו או נכנעו והתחילו להלחם בהם. פתאום, מיקיאוולי לחצה על כפתור אדום בשלט מוזר והם לא הבינו מה היא עשתה. לפתע על כל אחד מהגיבורים, קפץ שיבוט שכרגע נוצר. בסוף כל השיבוטים ננעלמו ו cute2004 הרס את השלט והנוסחא של השיבוט בלייזר.
פרק 10: סוף טוב הכל טוב:
מיקיאוולי ומונדו נעצרו ונשלחו לבית הכלא ל-20 שנים בתאים מנוגדים כדי שלא יתכננו עוד תוכניות הרסניות כאלה. בנוסף הודו מאוד לשלושת הגיבורים ואמרו להם שישתמשו בכוחות העל שלהם רק במקרים חריגים או לאימונים. מאז הכל שליו וטוב במיקמק סיטי ורגוע עד עצם היום הזה.
הסוף
17
214


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה