קהילה - היצירות של נויושXZ
נויושXZ
70
3

דוד מיקמק 30/09/2015

שם הסיפור: דוד מיקמק

פרק 1
הי לכולם, קוראים לי נויוש ולאחות של לייק אני והיא תמיד משחקות יחד וכל יום רביעי מגיע אלינו דוד מיקמק והוא נוהג לספר לנו סיפורים על המסעות שלו זה מרתק.
פרק 2
היי לכולם מה נשמע! דוד מיקמק הגעתה אני מאוד שמחתי, ישבנו לאכול ודוד מיקמק התחיל לספר לנו....
באחת ההרפתקאות שלי נסעתי לפריז וביקרתי במוזיאון הכי מפורסם ולפתע נתקלתי בתמונה מאוד יפה ''המונה ליזה'' שם של מיקמקית מאוד מפורסמת ואז ראיתי שני מיקמקים חשודים מסתכלים על התמונה וחשבתי לעצמי אם הם רוצים לגנוב אותה? אז שאלתי אותם ממ.. אתם מאוד אוהבים את התמונה הזאת אני רואה! אממ.. כן אנחנו מאוד אוהבים אותה היא יפה אומנותית וכו' ואחרי כמה שניות שסובבתי את הראש הם ברחו עם התמונה!
אוי לא!! איפו התמונה צעקתי בבהלה
פרק 3
קראתי למשטרת מיקמק ואמרו שהם רחוקים מידי בשביל לתפוס אותם אמרתי להם אני יתפוס אותם! ואז הם צחקו חחחח נראה לך שאם אנחנו לא הצלחנו אז אתה. אני לא הקשבתי להם ומיהרתי לצאת לדרך!
פרק 4
טוב.. צריך מפה הלכתי לספריה והספרן הביא לי אוקי הם עכשיו צריכים להיות במקסיקו סיטי אני חייב למהר קניתי כרטיס טיסה וטסתי לשם. אוף מזה כל המקומות האלה איך אני יצליח לתפוס אותם אני חייב עזרה! התקשרתי לראש העיר ואמרתי לו '' אתה יכול לשלוח לי מתרגמת מיקמקית שתדריך אותו'' הוא ענה לי כן בשמחה!
פרק 5
אני עכשיו צריך לפנות שמאלה ולפתע ראיתי את שני הגנבים ליד מיקפה! התחבאתי ושמעתי מהם אומרים: ''אנחנו חייבים להחליף את התמונה בתמונה מזויפת כדי שיניחו לנו ולא ימצאו את התמונה האמיתית'' הם אמרו הלילה בחצות נעלה על המטוס וניסע לפריז להחזיר להם תמונה מזויפת והם יקבלו פרס!.
פרק 6
מהר רדפתי אחריהם והם שמו לב! הם רצו וקפצו לסירה ואמרו'' ביי ביי חבוב''
אני התעצבנתי וקפצתי עליהם ואמרתי ''אף אחד לא הולך לשום מקום עד שאני אומר''
ואז נתתי להם כמה כפות והם הבינו.
פרק 7
שמחתי מאוד שהצלחתי לתפוס את הגנבים, הפכתי מיד לגיבור ברגע שהם נכנסו למכונית משטרה קיבלתי מכתב ולא היה רשום ממי? הסתכלתי ורשום הבת שלך נמצאת הצלנו או שאתה משחרר אותם ואומר לשוטרים שזה לא הם הוא שהיא תמות...
המשך יבוא
26
2
162


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
06/10/2015   20:37 נויושXZ  2
תודה
04/10/2015   01:12 ממתקוני92  1
סיפור יפה