קהילה - היצירות של פהירוק
פהירוק
9

הגיבורה הסודית 09/10/2015

פרק 1 - ההכרות

לפני הרבה שנים חיו שלושה מיקמקים באושר, לאחד קוראים מקסיוס, לשני סאניוס, ולשלישי ג'ימביוס.
אתם בטח חושבים שהשמות הם השמות של החבורה, סאני, מקס וגימבו אז זה נכון הם הסבים של הסבים של הסבים של הסבים שלהם. מה אם הסבתא של הסבתא של הסבתא של הסבתא של זואי? אתם שואלים אז ככה:
לפני שבוע זואיוס ברחה מהמעבדה ולא שבה.

פרק 2- איפה זואיוס?
כאבור שבוע זואיוס חזרה אל המעבדה, מקסיוס שאל "איפה היית?" זואיוס לא ענתה לא. היא התיישבה על הספא והדליקה טלוויזיה, מקס שוב שאל את זואיוס "איפה היית?" זואיוס שוב לא ענתה ,מקסיוס כבר ממש התעצבן והחליט לא לדבר אם זואיוס עד שהיא לא תגיד איפה היא הייתה.
מאוחר בלילה זואיוס קמה מהספה הלכה אל הדלת אבל רגע לפני שהדלת נפתחה מקסיוס, סאניוס וג'ימביוס נכנסו לחדר, זואיוס רצה החוצה אל מקום הנראה כמו מנהרה כאשר מקסיוס בהיקבעותה.

פרק 3 -המנהרה
זואיוס נכנסה למארה וסגרה את הפתח אך לא שמה לב שמקסיוס נכנס איתה, המנהרה הייתה יפיפייה יותר ממה שאתם יכולים לדמיין, הקירות שלה היו לבנים וגם התייקרה בפנים היה דשא ופרחים ועצים ופרפרים זה היה מראה יפיפה. מקסיוס צעק לזואיוס " מה זה המקום המופלא הזה" זואיוס אמרה לו " רק אל תיגע בשום דבר" מקסיוס היה מופתע אך לפתע נשמע צפצוף זואיוס אמרה למקסיוס "תישאר פה" ונעלמה.

פרק 4 –זואיוס גיבורת העל
זואיוס חזרה כאבור שתי דקות, מקסיוס כבר ידע שיש לה סוד ענק זואיוס צחקה בכל גדול וסיפרה למקסיוס שהיא גיבורת על, מקסיוס לא האמין לה.
הוא צעק עליה "אם את גיבורת על זה לא צריך לבוא על החברות שלנו" זואיוס שתקה ונתנה למקסיוס להוציא את העצבים שלו ואחרי דקה סאניוס וג'ימביוס פרצו למנהרה.

פרק 5 – סוף טוב הכל טוב
סאניוס צעק על זואיוס וכך גם ג'ימביוס זואיוס סיפרה גם להם שהיא גיבורת על והציע להם להצטרף אליה הם הסכימו, והחליטו שגם הצאצאים שלהם היו חבורה כמוהם וילחמו בפשע. וככה זה עד היום.

פרק 6- סיכום
היום אולי סאני , מקס, זואי, וג'מבו לא גיבורי על אבל הם בהחלט גיבורים והסיפור מראה שכל אחד יכול להיות גיבור גם ללא כוחות על פשוט צריך להאמין.
20
3
119


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
16/01/2016   19:39 שששששש  3
סיפור מגניב
05/01/2016   18:23 כרית 73  2
סיפור מקסים, אהבתי אותו
11/10/2015   14:49 100שואלי  1
אחלה סיפור
הוא מרגש