קהילה - היצירות של פתיתשלג6
פתיתשלג6
153
2

סיפור לכתב אורח "שרת קישוט" 22/10/2015

פרק 1 יום רגיל

התעוררתי בבוקר והלכתי למחשב נכנסתי למיקמק וכשראיתי את השרתים במקום שרת המנהלים היה כתוב "שרת קישוט" לחצתי אליו. אני הופעתי בעירייה הכול היה כרגיל. היו הרבה מיקמקים שדיברו עשו החלפות ועוד. רק משהו אחד היה מוזר הכל היה בשחור לבן כמו בסרט ישן. לא הבנתי מה קורה הלכתי לאזור אחר מיקפה. והכול היה בצבעים שונים ומוזרים וחוץ מזה הכול היה כרגיל. זה כבר היה ממש מוזר.

פרק 2 טוב, אולי יום פחות רגיל

ראיתי את 1הבר (חברה טובה שלי) שאלתי אותה מה קורה כאן? היא ענתה. גם אני לא הבנתי. תסתכלי על פארק המים. הלכנו לשם. במקום מים הייתה לבה ולא היו שם את המזרונים היו במקום זה אבנים ומגלשות אבן. זה נעשה מוזר יותר ויותר. אולי נשאל את מיקיאוולי היא ראש העיר היא אולי יודעת משהו, הציעה הבר. הלכנו לעירייה. מיקיאוולי לא הייתה שם. אבל אלכסיס כן הייתה שם.

פרק 3 משימה?!

אלכסיס. את יודעת איפה מיקיאוולי או מה קורה כאן?! שאלתי. לא, אבל מצאתי פתק עם רמזים. היא אמרה. את יכולה לתת לנו אותו? אולי נבין מה קורה כאן. אמרה הבר. בסדר, היא ענתה. אלכסיס נתנה לנו את הפתק הרמז הראשון הוא:
אולי מיקיאוולי הלכה לצלול בים.
קרקעית הים! אמרה הבר. הלכנו לקרקעית הים. מצאנו פתק נוסף.
הבר הקריאה: הצבעים הם ירוק כחול צהוב ואדום. אולי תפוס ת'צבע. הצעתי. בסדר נבדוק, ענתה הבר. הנה הפתק! לקחתי את הפתק והקראתי: כל הכבוד זה הרמז האחרון. תלכו למיקניון. בקומה השנייה. הבר זה הרמז האחרון, את מאמינה! הבר לא הייתה שם... הבר איפה את. אולי היא כבר במיקניון?

פרק 4 הפתעה!

הגעתי למיקניון בקומה השנייה הכול היה חשוך לא הבנתי למה חשוך כל כך. אולי זה כמו מה שקרה בעירייה לדוגמא. האור נדלק. הפתעה! הבר הייתה שם וזיקרוט ועד הרבה חברים שלי. וגם מיקיאוולי. יום הולדת שמח פתית! אמרה הבר. הייתי צריכה ללכת למיקניון לפניך בשביל לקנות לך מתנה. אמרה הבר. הנה היא. תודה, אמרתי. פתחתי את המתנה וראיתי שמלה מהמיקניון!

הסוף אשמח לזכות בכתב אורחD; הסיפור מבוסס על חלום שהיה לי.  מקווה שאהבתם, עם כן תפרגנו בלייקים ותגובות
22
1
269


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/10/2015   21:18 אביבשריפי  1
כל הכבוד סיפור מהמם!