קהילה - היצירות של חלושמדליקה
חלושמדליקה
15

מיקה הכפולה-פרק ראשון!!! 22/10/2015

רמות ים שליד ים הרמות קיטנות הן כמו כורת דבורים אוטובוס עם 20 חדשות תלתלים וצמות האם מותר למיקמקית לנגוס באפה של חברתה? המלך האנגלי ותאומו האסטרולוגי על הקושי לקבל קמטים מרוב צחוק.
בעצם,האם אתם מכירים את רמות ים? הכפר המיקמקי רמות ים?רמות ים שליד ים הרמות? לא? בכלל לא? מוזר.אף אחד מאלה ששואלים אותם לא מכירים את רמות ים.יתכן שרמות ים נמנה עם אותם מקומות שמכירים דווקא מיקמקים שאותם לא שואלים? זה לא יפתיע אותי.יש דברים כאלה.
טוב אם אתם לא מכירים את רמות ים שליד ים הרמות מובן שאינכם יכולים להכיר את הקיטנה שליד רמות ים שליד ים הרמות הקיטנה המפורסמת למיקמקיות קטנות חבל אבל אין דבר. הרי קיטנות דומות זו לזו כמו ככרות לחם אחיד או סגליות יער. מי שמכיר אחת מכיר את כולן. מי שעובר על ידן יכול לחשוב שאלה כורות דבורים ענקיות זמזום של צחוקים צוחות לחשושים וגיחוכים. קיטנות כאלה הן כורות הומות של אשר ועליצות נעורים ככל שתרבינה לא יהיה די בהן. מובן שלפעמים לעת ערב מתישב לו מיקמק הגעגועים האפור מתישב על קצה המיטות שבאולם השינה מוציא מתיקו את פנקס החשבונות האפור שלו ואת העפרון האפור וסופר במבע רציני את דמעות המקמקים שמסביב את אלה שנבכו ואת אלה שלא נבכו.
אבל בבוקר הופ ואיננו הוא נעלם כלא היה אז משקשקים ספלי החלב מפטפטים שוב הפיות אז רצים שוב פוחזי המים להקות להקות אל תוך מי האגם הקרירים הירוקים כעין הבקבוק אז משתכשכים הילדים במים מצוחים מריעים מקרקרים ושוחים או לפחות עושים את עצמם שוחים כך זה גם ברמות ים שליד ים הרמות המקום בו מתחיל הסיפור שאותו אני רוצה לספר לכם. סיפור מסובך במקצת כדי שתבינו את הכל תצטרכו לשים לב כמו שדים בתחילתו הענין מתנהל עוד בעצלתיים רק בפרקים המאוחרים הוא נעשה מסובך ומותח למדי. בינים כולן רוחצות להנאתן באגם והשובבה מכולן היא כמו תמיד מיקמקית קטנה בת 9 שראשה מלא תלתלים ורעיונות ושמה לי פלפי ממיקמק סיטי. מן הבית נשמע צליל הגונג עוד אחד ואז בפעם השלישית המקמקיות והמדריכות שעודן רצות "הגונג קורא לכולם" קוראת העלמה אולריקה "אפילו ללי" "אני כבר מגיעה" רטנה לי בכעס "אדון זקן הוא אינו רכבת מהירה" לבסוף היא אכן מגיעה. העלמה אולריקה מצעידה את כל המקמקיות הלהקה המקרקרת שלה אל תוך הלול... כלומר אל תוך הבית ב12:00 בדיוק נמרץ אוכלים כולם ארוחת צהרים ולאחר מכן מחכים בסבלנות לשעות הצהרים ולמה ?
אחר הצהרים מצפות כולן לבואן של 20 בנות חדשות לקיטנה עשרים ילדות חדשות שמגיעות מדרום מיקמק . הצופר נשמע"הן באות" האוטובוס מתגלגל לארך הרחוב פונה בזהירות אל הכניסה ועוצר. הנהג יורד ומניף בחריצות מיקמקית אחר מקמקית אל מחוץ לאוטבוס אבל לא רק מיקמקיות בובות,וסלים,מזודות,ותיקים לסיום מגיחה בפתח האוטובוס עם כל החבילות שלה מיקמקית קטנה המיקמקית העשרים על פניה מבט רציני ובוחן הנהג מושיט לעברה זרועותיו בנכונות הקטנה מטלטלת את ראשה מצד לצד עד שצמותיה מתנדנדות "תודה לא" היא אומרת בנימוס ובהחלטיות ויורדת בשקט במדרגות למטה היא סורקת בחיוך נבוך את מעגל הממתינות לפתע היא פוערת זוג עניים גדול ותמה היא נועצת עניים בלי. ועכשיו גם עינה של לי נקרעות לרוחה מבוהלת היא מביטה בפני החדשה!
המשך יבוא...

מוקדש ל מיקה5759ולי890
7
1
126


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/10/2015   21:27 מיקה5759  1
תודה!
זה ממש מותח!