קהילה - היצירות של 4242ליאל
4242ליאל
11
14

מיק תיכון החדש 07/11/2015

פרק 1: היום הראשון בתיכון מיקמק.

היי שמי 4242ליאל ואני מספרת על המיק תיכון שנפתח בצומת שליד המיקניון. אחרי סיומו של מיק בית ספר היסודי היה חופש גדול וממקמק נורא! היום כבר מתחיל המיקתיכון של היום! אמרתי לכל המיקמקים! וגם לסופרנדירה שהיא חברתי הטובה מכולם. הלכנו והיינו כל כך מופתעות להיכנס!.

פרק 2: לימודים מביאים השראה.

שאני והסופרנדירה נכנסנו לתוך המיקתיכון היו שם מורות אחרות מיבנה אחר אבל היסתדרנו. בסוף שהיה צלצול לשיעור הראשון נכנסנו אני והסופרנדירה היה לנו פרפרים בבטן. נכנסנו ולמדנו אני בחרתי ספורט וגם הסופר נדירה באה איתי והמורה אמר תמיד: לימודים מביאים השראה.

פרק 3: מי המיקמקיות שמחליטות על השיכבה במיקמק?

ישר שנכנסנו לשיעור ראינו שם שלושה מיקמקיות שנראות כאילו הם הכי מקובלות בארץ הן הסתכלו אלינו מבטים מאיימים. תמיד כמו שחשבתי! אמרה הסופרנדירה. ואני לא הבנתי למה היא היתכבנה. הולך ליות לנו קשה אמרה הסופרנדירה בעקשנות. אלה בנות מקובלות שימררו אותנו עד הסוף! כמו בסרטים! המשיכה להסביר לי הסופרנדירה.

פרק 4: מביכים אותי עד הסוף.

4242ליאל ! קראה המורה לספורט. ונבעלתי נורא! אמרתי: מה?. בואי את מנהלת את קבוצה A . נבהלתי והלכתי בצניעות בישביל לא לצאת מיתלהבת. הסופרנדירה! תיצטרפי אליה אמרה המורה לספורט. אמרנו יששששששש! ונתנו כיף גדול. פתאום נכנסה אחת המיקמקיות שהיסתכלה עלינו במבט הכי מאיים. מה אתן מיקמקיות בגן שאתן נותנות כיף? נכון אמרו שני הבנות האחרות שהיו איתה. זה כאילו היא מלכה והן שני משרתותיה. אחרי זה המורה לספורט לקחה את הילדה הזאת ושמה אותה בקבוצה A. רציתי לגשת למורה והיא שמה לי רגל והביכה אותי לפני כולם. הסתכלתי וברחתי משם והסופרנדירה אחרי.

פרק 5: החזר גדול ושלום!

היה הפסקה ואחרי שאני והסופרנדירה יצאנו מהכיתה היתחילו להיסתכל עלינו כשתי המיקמקיות במיקתיכון החדש! הייתה דממה והסופרנדירה רצה לחפש משו. מה את מחפשת? שאלתי אותה. היא ענתה דלי ומיץ. הייתה לי הרגשה שהיא הולכת לעשות משו גדול ורע. אחרי שמצעה מיק מנקה אם דלי היא לקחה את הדלי. לא הבנתי מה הולך פו שזה סיוט או חלום?. הסופרנדירה מילתה את הדלי בקולר. ורצה שוב לחפש עוד משו. ובסוף מה שהיא חיפשה היה המיקמקית המקובלת. ושמצאה שפחה עליה את כל דלי המים! זה היה צחוק גדול של כל השכבה!

פרק 6: למשרד של המנהלת הסופרנדירה!

שהסתכלה המיקמקית הזאת על הסופרנדירה היא אמרה: אף אחד לא מיתעסק אם לינוי הגדולה!. ומיסתבר לסופרנדירה שזאת דודתה. למסרד של המנהלת אמרה לינוי המיקמקית המקובלת. והסופרנדירה ניגשה לשם ואני חיכיתי לה בחוץ וניסיתי להקשיב לכל מילתה של המנהלת.

פרק 7: הסכם שלום ביננו.

אחרי הדיבור של הסופרנדירה יחד אם המנהלת היא סיפרה לי שהיא מושעת לשבוע! הייתי ממש עצובה וניגשתי ללינוי. לינוי היסתכלה עליי בצורה מוזרה ואמרה: שננו יודעות עכשיו שאני והסופרנדירה בשלום כי אנחנו דודות. ו... רגע אמרתי לה. אני גם מיתנצלת בואי הסכם שלום וניהיה חברות ונוציא את הסופרנדירה מהעונש.

פרק 8 האחרון: להוציא את הסופרנדירה מהעונש יחד!

הלכנו אני לינוי ושני חברותיה למישרד של המנהלת. אחרי טום הלימודים כבומן. המנהלת היסתכלה עלינו מוזר. למה אתן פו מיקמקיות? יש משו שאתן רוצות להגיד לי? כן! אמרנו לה. חברתנו הסופרנדירה לא היתכבנה לצאת על לינוי ככה . היא פשוט כעסה זה הכל. ואמרנו אם הסופרנדירה מקבלת עונש אז גם אנחנו. הלכנו צעד אחד והמנהלת ניגשה ואמרה: אף חבר/ה לא נילחם כדי להציל את חברו המיקמק/ית מעונש. אתן ראויות ליות חברות טובות וביטלה לסופרנדירה את עונשה. וככה היינו עוזרות לכל מיקמק עד סופו של המיקתיכון. סוף

אם אהבתם תנו לייק ותגובה מה הרגשתם! באהבה: 4242ליאל והסופרנדירה.

מוקדש ל, כל המיקמקים ,וצוותמיקמקהנפלאולחברתישעזרהליהסופרנדירה.
19
3
189


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
25/06/2016   22:26 REUVEN  3
כל הכבוד.!!!
08/11/2015   15:34 הסופרנדירה  2
יפה אחותי שולטת!
08/11/2015   13:46 נאומית1  1
אהבתי את הסיפורים שלך מדהים