קהילה - היצירות של מייבל50
מייבל50
5

הרפתקאותיו של מיקמק 09/11/2015

יום אחד, היה מיקמק ששמו היה "רפתקאו" ואתם תבינו בסוף,למה קוראים לו "רפתקאו".
רפתקאו היה מיקמק מעוד סקרן שכמובן גם היה מעוד חכם,הוא ידע כול היסטוריה של מיקמק בעל-פה ואהב לחקור,לנסוע,לגלות וללמוד.
הוא חשב שיום אחד הוא יזכה באליפות החכמים ביותר!אך הוא עכשיו במקום שני,שזה גם טוב והוא מעוד כרוב למקום ראשון!
והוא חשב שעם הוא ידעה איך מתקיים יום מיקמק,אז הוא היה אלוף העולם המיקמקי,והוא חשב כך כי אף אחד או אחת לא גילה את זה ואפילו לא ראש העיר!
אז הוא החליט ללכת למסע הרפתקאות שזה תחביבו והוא אוהב את זה יותר מי כל דבר! אז הוא נסע בעקבותו למיקפה,כי הוא חשב ששם יש רמז והוא היה בטוח בעצמו,אז הוא נסע לשם באוטובוס!
אך בכניסה היו שומרים שהכניסו רק למי שיש מיקארד כסף,אך לא היה לרפתקאו מיקארד כסף...
אבל השומרים הכניסו אותו בכל זאת כי הם שמעו במיקמקון שהוא מקום שני באליפות החכמים ביותר,הוא חיפש בשולחנות,בכיסאות,בסיפרייה אבל לא היה שם שום רמז...אז הוא הלך ליער,כשהוא הגיע הוא מצאה שם פתק שכתוב עליו תיכנס...תיכנס...ואז היה בוםםםם גדול מאוד!!!כל מיקמק סיטי שמעה את הבום ובאו בימהירות רבה ליער...מסתבר שהבום היה הפתק הזה שרפתקאו קרה,כי היה שם בלון ענקי שהיה כתוב עליו:"תפוצצץ" ואז רפתקאו לכך מספריים ודקר את הבלון, ומה שקרה כל מיקמק סיטי שמעה את "בום" וכעסה על רפתקאו אל זה שדקר את הבלון הענקי והוא היה חייב ללכת... הוא הרגיש מבואס מאוד,אבל כשהוא הלך הוא ניזכר בבום והבום הזכיר לו את "יום מיקמק" כי בדרך כלל כשהוא מסתיים אז המנויי הולך כמו "בום" אז הוא רץ במהירות ליער ואמר לעצמו:"אוליי זה במקום אחר שנצמאה ביער כמו למשל:חנות הכישופים"?
אז הוא רץ מהר אל תוך החנות וראה שם עוד פתק שהיה כתוב בוא :"לך ותמצאה"
הרפתקאו לא ידע למה זה מתכוון,אז הוא שאל את המיקמקית שקוראים לה הרבה "התשובה", כי היא תמיד מוצאת תשובה לכל דבר,לא משנה איזה,לא משנה מה,היא תמיד מוצאת תשובה!
אז הרפתקאו שאל את התשובה :"מה זאת אומרת,לך ותמצאה?
התשובה אמרה להרפתקאו :"תדמיין שעכשיו יום מיקמק,ואתה נמצא בביתך,ואתה כל כך רוצה לצאת אבל משום מה,אתה לא יוצאה,אז "לך ותמצאה" אומר שאפילו עם מישהוא או משהו מצווה עלייך או מכריח אותך להשאר איפה שאתה אז אל תסכים,עם אתה רוצה לדעת את האמת על הדברים שיש בחוץ...
הרפתקאו חשב וחשב מה זה קשור עליו,ואז הוא ידע שהפתק פשוט אומר לו שעם אני מחפש רק במקום אחד כמו שלמשל אני,הרפתקאו,חיפשתי רק במיקפה אז אני צריך לחפש גם במקומות אחרים,אז הוא חיפש בבנק,לא מצא,הוא חיפש באי,לא מצא.הוא חיפש במיקניון,לא מצא.הוא חיפש ביער,לא מצא.הוא חיפש במגרשי הספורט,לא מצא.קיצר,חיפש בכל מקום חוץ מהעירייה.
הוא הלך לעירייה,חיפש בכל מקום,בכל פינה ובכל מדרגה אך לא מצאה.
בסוף הוא מצא באחד הפינות ליד,מרתף סודי ששם היו כל המיקמקונים וכל הדברים הישנים של ראש העיר!
הוא חיפש בכל המיקמקונים עם כתוב שם משהו סודי,אך לא מצאה.
הוא ראה שהמיקמקון האחרון היה מיספר-72-והוא חיפש ומצאה שם משהוא שכתוב "מסיבת מיק קצף" הוא לכח טלסקופ שרואים בו רק חידקים,ובמקום ליראות חיידקים הוא ראה שכתוב שם את סוד ה"יום מיקמק" הוא יתרגש מאוד!!!
והוא קראה שכתוב שם שזה קוראה רק בטיבעיות!!!...
הרפתקאו התרגש מעוד ופשוט לא ידעה מה להגיד והוא גם זכה ב"אליפות מיא הכי חכם"!

הסוף!

מוקדש ל חתולי4מתוק, כלמנהליימיקמק.
3
2
57


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
12/11/2015   20:38 מייבל50  2
תודה לכולם!!!...
10/11/2015   18:58 הילה1714  1
יפההה!
מוזמנת לקרוא את היצירות שלי :)