קהילה - היצירות של צנובר6א
צנובר6א
8

האחים ראט וריקו בתעלומת ראש העיר (לסיפרייה) 11/11/2015

ישיבת מנהלים / מיקמק סיטי / 2025
"אז חברים, הגיע הזמן לבחירות ראשות העיר החדשה של מיקמק סיטי!"
נשמע קול מבניין המנהלים. יש בו תוכנת מחשב שיודעת לדבר, והמנהלים מכנים אותה דיוקר"ובכן, מי המתמודדים השנה?" שאל ראט, יושב ראש הנהגת המנהלים. "המתמודדים השנה הם: מיקיאוולי ג'וניור, מקס השלישי, וכמובן, נכדו של ראש העיר." אמר ריקו. ריקו הוא אחיו התאום של ראט. פתאום הגיע משרתו האישי של ראט ואמר: "אדוני! נכדו של ראש העיר נעלם!" "מה?!" שאל ראט."אשלח בלשים לברר מה קרה... אולי מישהו רוצה לבוא איתם? " הוסיף ראט. "אני אבוא איתם, כדי לוודא שהכול בסדר." אמר ריקו. אחרי שעתיים חזרו ריקו והבלשים.
"היי ראט, לא תאמין! גם מקס השלישי נעלם! ואף אחד לא ראה את נכדו של ראש העיר או את מקס השלישי." אמר ריקו. "אבל, גילינו שעוזרה של מיקיאוולי ג'וניור, הרובוט מונדו027, ראה אותם בבוקר, כשעבר בשכונה לראות שהכל בסדר אצל כל המיקמקים." הוסיף. "אם כך, בוא נלך ונשאל אותו מה קרה. אמר ראט. "דיברנו איתו, והוא אמר שמיקיאוולי ג'וניור שלחה אותו לחטוף אותם, אבל ברגע שיצא מהבית של מקס השלישי, מישהו איבד לו את הנתונים וכך יצר קצר בזיכרון של מונדו027." אמר ריקו. "זה אומר שמונדו לא זוכר כלום מהרגע הזה. כל מה שהוא זוכר זה שמיקיאוולי שלחה אותו." "אוקיי. אז בוא נלך למיקיאוולי." אמר ראט. כאשר הגיעו ראט וריקו אל ביתה של מיקיאוולי היא פתחה את הדלת של המעלית לבית שלה, ואמרה: "בואו. חיכיתי לכם מאז שמונדו חזר ולרגע שכח מי אני."
"אז שלחת את מונדו לחטוף אותם, נכון?" שאל ראט. "נכון." אמרה מיקיאוולי. "למה? מה הם עשו לך?" שאל ריקו. "כלום. רק שאם חלק מהמתמודדים לא מגיעים לבחירות הם נפסלים מהתחרות. התוכנית שלי הייתה לחטוף אותם ולהחזיק אותם אזלי על הבחירות, ואז למחוק את הזיכרון שלהם ולהחזיר אותם הביתה שלהם. זה הכל." אמרה מיקיאוולי. "זה הכול?! זה הרבה! אם היית מצליחה והיינו עולים עלייך היית יושבת בכלא!" צעק ראט. "טוב תירגע, ראט. בוא נחזור הביתה." אמר ריקו. בדרך, צלצל המיקפון של ריקו. "הלוו? מי מדבר?" שאל ריקו.
"היי, זה מקס השלישי והנכד של ראש העיר. פשוט סבתא שלי, זואי, קנטה לנו כרטיסים לקרנבל המיקומקים בעיר אחרת, אז הלכנו לשם." ענה.
"אהה, חשבנו שנחטפתם! מיקיאוולי ג'וניור רצתה לחטוף אותכם אז חשבנו שזה היא. אז איך מונדו027 איבד את הזיכרון?" שאל ראט.
"בטעות נכנסנו ברדיו לתדר שמפעיל אותו ופגענו בו. תמסרו לו סליחה. ביי." אמר מקס השלישי, וניתק את הטלפון.
"סוף טוב הכל טוב!" אמרו ראט וריקו יחד.

הסוף
3
1
71


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
14/11/2015   11:32 ליייל9  1
מהמם