קהילה - היצירות של 68קשת
68קשת
11

סיפור ליומולדת 6 למיקמק. 25/11/2015

של מי היומולדת??
יומולדת. ערב אחד, ישבתי בסלון ביתי, מתחת לשמיכה הנעימה, עם כוס שוקו חם בידי וקראתי ספר. לספר קראו: סיפורי מיקמק.
לפתע, נשמעו דפיקות בדלת. בחוץ נשבה רוח חזקה. "מי יצא מהבית ברוח כזאת??" חשבתי לעצמי. באתי לפתוח את הדלת, אך ליתר ביטחון העדפתי קודם להסתכל בעינית. מבעד לעינית ראיתי מיקמקית צעירה, בעלת שיער חום ארוך, ובגדים חורפיים. (כמובן...) פתחתי את הדלת והזמנתי אותה להיכנס. הצעתי לה כוס שוקו חם והיא שתתה אותה בשקיקה. "באתי לתת לך הזמנה" אמרה. "הזמנה למה?" שאלתי. היא לא ענתה. נתנה לי את ההזמנה, הודתה לי על השוקו והלכה.
פתחתי את ההזמנה, וראיתי שכתוב שם בגדול:"יום הולדת!!" למטה היה כתוב: הנך מוזמנת למסיבת יום הולדת. המסיבה תיערך אי"ה ביום ראשון בשעה 6 בקלאב. נשמח לראותך!
וזהו. לא היה כתוב שם השולח, ולא כלום!
מי שלח את זה?? שאלתי את עצמי. נו, טוב. נלך לשם ונראה.
חזרתי לשמיכה, לכוס שוקו ולספר, שהפסקתי בדיוק באמצע המתח(!)
יום ראשון הגיע. כל השבוע התלבטתי אם ללכת או לא ללכת. בסוף החלטתי ללכת.
נסעתי לקלאב. נכנסתי לאולם, וראיתי שם את חברתי, אנבת9. "אנבת!" קראתי לה. "קשת!" קראה לי בחזרה. רצנו אחת לשניה והתחבקנו. כבר חודש שלא התראנו! שאלתי אותה אם היא יודעת של מי המסיבה, והיא ענתה לי שלא. "נחכה ונראה" עניתי לה. כעבור חמש דקות שהסתובבנו באולם ולקחנו מעט דברי מתיקה מהבר, נשמע קול קורא ברמקול. הקול קרא להתאסף ברחבה. ראינו שם את חברתנו השלישית קצפת. התחבקנו איתה והיא אמרה שגם היא לא יודעת של מי המסיבה. הקול הזדהה כמיקיאוולי, ראש העיר. והיא אמרה, שהיא כאן כדי לספר לנו של מי המסיבה! היא ביקשה שקט, וכולם השתתקו. היום, אנחנו חוגגים יומולדת שמשותף לכולנו. פתחה. מישהו יכול לנחש? שאלה. יומולדת שלך? שאל צירוז, חבר של אחי. לא. ענתה. יומולדת של החבורה? שאל אאא6767 גם הוא חבר של אחי. לא. ענתה מיקיאוולי. אז של מי?? שאלו כולם פה אחד. יומולדת של.............. מתחה אותנו. "נו כבר!" צעקו כולם. "של......." המשיכה למתוח. "נווווו!" צעקנו. "של........." היא נראה לי נהנתה מזה. ;) "נוווווו! די כבר למתוח אותנו!" צעקנו אליה. "רוצים שאני אגלה לכם?" שאלה. "כןןןןןן!!" ענינו לה. "אוקי, אז אני אגלה לכם." "ישששששששש!!" הריעו כולם. "היום אנחנו חוגגים יומולדת ל..... מיקמק!!" "מיקמק היום יחגוג יומולדת 6!" "נכוןןןן! איך לא עליתי על זה??" שאל צירוז. (בצחוק) "היום, לפני 6 שנים בדיוק, הקים ראש העיר הקודם שלנו את מיקמק סיטי. העיר הכי שווה בעולם!! ואני, ראשת העיר החדשה, חוגגת איתכם כאן את יומולדת 6 של מיקמק!!" "הידד!" הריעו כולם! "תיהנו!" סיימה מיקיאוולי. חגגנו, ונהננו בחגיגה. בדרך פגשנו גם את הוריקן, חבר של אחי. ביחד אכלנו את האוכל הטעים שהביאו ממיקפה, ורקדנו לקול המוזיקה שהשמיע ג'ימבו. אני חייבת לציין שהוא מנגן מעולה...:)
אפילו פגשנו את זואי!! היא ממש חמודה!
מקס הגיע עם הסקיטבורד שלו, ואפילו גלש קצת!! סאני הגיע עם כמה שיקויים, וערך ניסויים מדליקים על אוכל שהפך לאוכל יומולדת!
בקיצור: ממש נהננו!!! היה מגניבבבב!!
מיקמק מזל טובבב!!
עד 120!!

מוקדש ל צירוז123, קצפת, אנבת, אאא6767, הוריקן.
11
2
210


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
29/11/2015   15:49 68 קשת  2
תודה רבה!!
אגב, אני הכותבת...
ואני ממש שמחה לראות שנהנים מהיצירות שלי!!
תהנו!!
:);)
25/11/2015   20:56 1841פיצי  1
מהמם