קהילה - היצירות של 68קשת
68קשת
11

סיפור למיקמקון. 27/11/2015

ידעת שיש יומולדת למיקמק??
ירד גשם, ורוח חזקה נשבה. הלכתי במהירות, לפני שיתחילו גם רעמים וברקים. זה נורא מפחיד אותי...
הרוח החזקה שנשבה, מנעה ממני להחזיק את המטריה כמו שצריך. לפתע המטריה שלי עפה!! הרוח הצליחה לשאת את המטריה היפה שלי, שקניתי רק בשבוע שעבר.. המטריה הפרחונית שעלתה לי לא פחות ממאה שקלים!!
אוףף.. חשבתי. עכשיו אני אתרטב.. כל כך לא בא לי... לא נורא... יש לי את המטריה עם הלבבות שקניתי שנה שעברה. איתה לא רציתי ללכת כי היא עלתה לי 300 שקל! למה לא לקחתי את המטריה הישנה, שעלתה 20 שקל...?? המשכתי ללכת כשאני שמה את הכובע על הראש ומשתדלת ללכת מתחת לעצים. לפתע נתקלתי באבן והשתטחתי על הרצפה. אוף! כמה דברים עוד יקרו לי היום?? אוי לא!! לפתע שמתי לב שנקרעו לי המגפים! מחר אלך למיקניון לקנות חדש.. המשכתי ללכת ונכנסתי לביתי כשכולי סחוטה. נכנסתי להתקלח, ומיד אחרי זה נשכבתי לישון. הייתי תשושה מהיום שעבר עלי. (רדפתי אחרי המטריה חצי שעה!!- אבל לא תפסתי אותה...:-()
יום למחרת קמתי רעננה ומלאת כוחות. על הבוקר נסעתי למיקניון ונכנסתי למיק-פאשיון. קולקצית החורף שם פשוט מדהימה!!! קניתי שם מעיל בורדו מהמם, ומגפיים אדומות מושלמות, אה, וגם קניתי לעצמי בגדי ריצה חורפיים ונעלי ריצה. זה פשוט מגניב. אחר כך נכנסתי למיק-פון וקניתי לעצמי אוזניות חדשות. אחר כך נכנסתי למיקאה וקניתי עציץ יפה לקשט את הבית. ואז עליתי לקומה העליונה וקניתי לי משהו מתוק לאכול באחד מהדוכנים, לא זוכרת איך קוראים לו... :) נראה לי מיק- ממתק... בקיצור- היה מגניב!
אחר כך הלכתי לפארק וישבתי שם קצת. ראיתי שם את קצפת ואנבת יושבות ומפטפטות, והצטרפתי אליהן. דיברנו על דא ועל הא, ואז אנבת אומרת לי שיש יומולדת למיקמק. מה?? התפלאתי. באמת? זה לא יהיה בעוד חצי שנה? לא מה פתאום, אמרה קצפת. הי, תראו הנה מיקית! קראתי, ומיד הכנסנו אותה לשיחה. מיקית את ידעת שיש יומולדת למיקמק? שאלתי. כן, ברור. פרסמו על זה בעיתון, לא קראת?? שאלה מיקית. לא עניתי. לא היה לי זמן... אז אנחנו נספר לך. אמרה אנבת. ביום רביעי תתקים מסיבה ע-נ-ק-י-ת!! בקלאב. בשעה 6. יהיה אדיר!! אפילו החבורה תהיה. וראש העיר הקודם יגיע, ועוד המון אורחים חשובים. יהיה גם יומיקמק, שאז נוכל לקנות את כל הדברים שבחנויות, ולעשות כל מיני דברים שאי אפשר לעשות כל יום. בקיצור יהיה ענקקקקקק! יהיה שווה!!
שווה לבוא!!
ובאמת הלכנו ארבעתנו ונהננו מאדדד!! היה מגניב בטירוףףף!!

מוקדש ל צירוז123, קצפת, אנבת9, אאא6767, הוריקן
6
2
105


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
29/11/2015   15:48 68קשת  2
תודה רבה!!! (אני הכותבת...:)
תודה רבה על התגובה...
!!!
זה ממש משחמח אותי לראות שנהנים מהיצירות שלי!!!
ושוב תודה!!
:);)
28/11/2015   20:02 אלקסיס5551  1
יפה מאוד וגם מרגש ממש כל הכבוד!!!