קהילה - היצירות של shironi22
shironi22
8
1

סיפור למיקמק:מיקסנדרלה(המקור סנדרלה) 18/12/2015

לפני הרבה שנים חייה לה ילדה קטנה בכפר קטן ושמה מיק אלה.
מיק אלה הייתה בת יחידה לזוג הורים טובים ונחמדים שהיו להם מלא חיות וגינה נפלאה ובית שעבר במשפחה מדור לדור. אבא של מיק אלה היה איש עסקים שלעיתים קרובות היה צריך לרכוב למקומות שונים בעולם. מיק אלה הייתה מתיידדת ומדברת עם החיות ותמיד האמינה שהם יכולים לדבר והם מקשיבים לה, מיק אלה ואמה האמינו שיש דבר כזה מיק פיה ששומרת עלייך בעת צרה.
ערב אחד אחרי שאמא ואבא של אלה השכיבו אותה לישון אמא של אלה התעלפה ונפלה אבא של אלה מיהר והזמין רופא והרופא סיפר שהיא עומדת למות. כמה ימים אחרי זה אמא של אלה נפטרה ואחרי כמה שנים אביה של אלה החליט להתחתן שוב. יום אחד הגיעה כרכרה איתה מיק אישה מפחידה ושמה: גלזה ושתי בנות רעות ושם האחת: אגמלה ושם השניה: זלדה. אלה היו האמא והאחיות החורגות של אלה. באותו ערב אבא של אלה קרא לאלה ואמר לה שהוא צריך יום לאחר מכן לנסוע והוא שאל אותה מה היא רוצה שהוא יקנה לה היא אמרה לו:" אני רוצה שתקנה לי זר פרחים מהמקום הראשון שאתה רואה פרחים ותסתובב עם הזר בתיק שלך בכל מקום שתלך וככה תזכור אותי וכשתגיע תחזיר לי את הזר".
יום לאחר מכן אבא של אלה נסע ואלה הייתה עצובה ונכנסה לביתה לאחר הפרידה מאביה ושמעה צעקות מכיוון המסדרון גלזה הסבירה לאלה:" הן פשוט לא רגילות לישון ביחד באותו חדר וגם בחדר כזה קטן" אלה ענתה לה:" החדר שלי הוא החדר הכי גדול חוץ מהחדר של ההורים שלי אין לי שום בעיה לתת את החדר שלי ואני אישן ב..."גלזה לא נתנה לה לסיים את המשפט ואמרה לה:" את תשני בעליית הגג" לצערה של מיק אלה היא הייתה צריכה לשון בעליית הגג על כורסא.
לאחר כמה ימים כשאלה קבלה את המכתב מאביה שאמר למסור דרך השליח לאלה השליח אמר:" אלה אני מאוד מצטער אבל אביך חלה בדרך ונפטר בדקותיו האחרונות הוא רק דבר עלייך ועל אשתו.
לאחר כמה ימים גלזה הייתה צריכה לפטר את כל העובדים מכיוון שאין ברשותם כבר כסף לשלם להם ומכיוון שגלזה פיטרה את כל העובדים היא חייבה את אלה לעשות את כל העבודות בבית אחיותיה החליטו לקרוא לה מיקסנדרלה. יום אחד כשסינדרלה טיילה ביער היא נפגשה עם הנסיך אך לא ידעה שהוא הנסיך. הנסיך התאהב בה ממבט ראשון וקיים נשף שכולם מוזמנים אליו והוא ימצא לו אישה והוא יתחתן איתה. אחיותיה ואמא החורגות של סנדרלה כל כך שמחו כי הן רצו להיות נסיכות. אותו היום הגיעה וגלזה לא הסכימה להכין גם שמלה לסנדרלה, אז סינדרלה החליטה שהיא תקח את שמלתה של אמא ותלבש אותה לנשף היא תפרה את השמלה שתהיה לגודלה עם קצת עזרה מהעכברים הטובים שלה ובערב ירדה מוכנה אך אחיותיה ואמה החורגות והמרשעות קרעו לה את השמלה לאחר שאחיותיה ואמה החורגות יצאו לנשף הגיע מיק פיה טובה שבאה לעזור לסינדרלה היאה הפכה את הדלעת לכרכרה מזהב יפיפייה לטאות למלווים עכברים לסוסים ואת התרנגול לנהג הפיה הפכה את שמלתה של סינדרלה לשמלה כחולה מעלפת ואת נעליה לנעלי עקב מזכוכית הפיה אמרה לסינדרלה:"הקסם יתפוגג בחצות" כשסנדרלה הגיעה לנשף אמה ואחיותיה לא זהו אותה מכיוון שהפיה עשתה קסם שהן לא יזהו אותה. הנסיך הזמין את סינדרלה לריקוד הראשון ובחצות סינדרלה מיהרה לחזור ובדרך כשיצאה במדרגות נפל לה אחת מנעליה יום לאחר מכן הנסיך ושומריו התחילו לחפש את סינדרלה וכהגיעו לביתה סנדרלה ננעלה על ידי גלזה שגילתה שסינדרלה היא אותה נערה שאיתה רקד הנסיך אחרי שהשומרים בדקו את ביתה הם לפתע שמעו שירה נעימה וחפשו בבית ומצאו את סינדרלה והנעל עלתה עליה.
סינדרלה והנסיך התחתנו והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הממקמק הזה!

מוקדש למנהלים
2
2
99


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
16/01/2016   13:37 בננה6657  2
מהמם!!
26/12/2015   08:59 ליאורxהמלכ  1
מדהים!